• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تولید تایل یا کاشی بین کابینتی

(1 vote, average 5 out of 5)

Aluminum Composite Tile

جهت آشنایی با طرح توجیهی تولید تایل یا کاشی بین کابینتی ، این صفحه را مطالعه نمایید . کاشی بین کابینتی نوعی کاشی کامپوزیتی می باشد ، که دارای روکش آلومینیوم است . البته کاشی های بین کابینتی از جنس شیشه نیز وجود دارد ، که به آن کاشی یا تایل شیشه ای می گویند .

معرفی طرح توجیهی تولید تایل یا کاشی بین کابینتی :

کاشی بین کابینتی محصولی می باشد ، که در فضای خالی بین کابینت ها قرار داده می شود . کاشی های بین کابینتی یا تایل های بین کابینتی که با نام های کاشی استیل ، تایل استیل و کاشی شیشه ای نیز معروف هستند ، سبب زیبایی دکوراسیون آشپزخانه ها می شوند . کاشی های شیشه ای با استفاده از قطعات شیشه ، که توسط یک توری به یکدیگر متصل هستند تولید می شوند . همانطور که مشخص است ، کاربرد عمده این کاشی ها در طراحی و دکوراسیون ساختمان ها می باشد .
علاوه بر زیبایی کاشی های بین کابینتی ، مقاومت دربرابر حرارت و ضربه ، امکان شستشو و تنوع رنگی و مدل های این کاشی ها ، سبب استفاده بسیار زیاد از این محصولات در دکوراسیون منازل شده است .

کاشی های کامپوزیتی فلزی :

تایل های کامپوزیتی آلومینیوم ، ترکیبی از قطعات آلومینیوم مات و براق به صوت مربعی می باشند ، که در هنگام تابش نور به آن ها ، زیبایی آن ها دوچندان می شود . تایل های کامپوزیت آلومینیوم اغلب در ابعاد 30*30 تولید شده و پشت چسب دار می باشند . به همین جهت به راحتی می توان آن ها را در تمام سطوح نصب نمود .
تایل کامپوزیت آلومینیوم آینه نیز یک نوع از کاشی های کامپوزیتی می باشد ، که دارای قطعات مربعی شکل آلومینیوم و آینه می باشد . برای ساخت این نوع کاشی ها ، قطعات آن را بر روی توری های مخصوص مونتاژ می نمایند . این نوع کاشی ها را می توان با استفاده از چسب آینه در تمام سطوح نصب نمود .

فرایند تولید کاشی شیشه ای ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید تایل یا کاشی بین کابینتی ، به شرح زیر می باشد :

در مرحله اول سیلیس دانه بندی شده ، فلدسپات ، اکسید آهک و کربنات سدیم را با 4 تا 5 درصد آب ترکیب می کنند . سپس مخلوط بدست آمده را به کوره با دمای 1200 درجه سانتی گراد انتقال می دهند .
در مرحله بعد مذاب بدست آمده از لوله های آب خنک کننده عبور کرده ، سپس آن را با اکسید فلزات مخلوط کرده و گاز آن را خارج می نمایند . بدین طریق مذاب رنگی می شود .
در مرحله سوم مذاب را به درون قالب های فولادی انتقال می دهند . بدین طریق کاشی های با اشکال مورد نظر تولید می شوند .

در صورتی که نیاز به طرح توجیهی و امکان سنجی تولید تایل یا کاشی بین کابینتی ، برای ارائه به بانک یا اخذ مجوز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

دانلود فایل طرح توجیهی تیپ تولید کاشی شیشه ای سال 93

:: مطالب مرتبط :

:: دانلود طرح توجیهی کارگاه کابینت سازی

:: دانلود طرح توجیهی استخراج معدن و استحصال و فراوری سنگ های تزئینی فیروزه و یاقوت

:: این مطالب هم ممکن است برای شما جذاب باشند  :

:: نگارش طرح توجیهی اختصاصی با کامفار برای اخذ وام و مجوز

:: دانلود هزاران طرح توجیهی تیپ صنعتی و معدنی

:: دانلود طرح های توجیهی سال 96 و 97 و 98

:: دانلود طرح های توجیهی تیپ کشاورزی و دامپروری

:: دانلود طرح های توجیهی گردشگری و بوم گردی و خدماتی

:: جهت عضویت در سایت کلیک نمایید .

:: جهت ورود به سایت کلیک نمایید .


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories