• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تولید پد الکلی

(2 votes, average 5 out of 5)

طرح توجیهی تولید پد الکلی

جهت آشنایی با طرح توجیهی تولید پد الکلی این صفحه مطالعه نمایید. امروزه با توجه به الزام استریل و ضدعفونی کردن سطوح اشیا در سطح گسترده ، مواد ضدعفونی کننده از اهمیت ویژه ای برخوردار شده اند، به طوری که میتوان گفت جزو محصولات پرمصرف و پر تقاضا هستند . پدالکلی و پنبه الکلی و پد لاک پاک کن نیز از محصولاتی می باشند که جهت ضد عفونی کردن بدن و یا پاک کردن آرایش از سطح پوست ، در امور پزشکی و صنعت آرایشی کاربرد فراوانی دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد . پدهای الکلی عموما از جنس پنبه بهداشتی یا پارچه بی بافت و همینطور الکل هایی مانند‌ ایزوپروپیل ۷۰٪ و اتیل الکل ۷۰٪ ساخته میشوند.

 معرفی طرح توجیهی تولید پد الکلی :

یکی از ابزارهایی که در امور پزشکی و آرایشی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، پدالکی می باشد. پد الکلی محصولی از جنس پنبه ی آغشته به الکل ( یا پارچه ی بی بافت آغشته به الکل ) می باشد که حداقل میزان الکل استفاده شده در آن عموما ۷۰٪ بوده و نوع الکلی که جهت تولید پدهای الکلی مورد استفاده قرار می گیرد ، غالبا ایزوپروپیل الکل ۷۰٪ و یا اتیل الکل ۷۰٪ می باشد (هر دو نوع این الکلها ، از پرکاربرد ترین الکل های مورد استفاده در صنعت تولید پدهای الکلی می باشند).

پد الکلی محصولی یکبار مصرف و آنتی باکتریال یا ضد باکتری بوده که عموما در بسته بندی های کاغذی آلمینیومی به بازار عرضه میگردد . تولید این محصول از صفر تا صد توسط دستگاه و بدون دخالت دست صورت می‌گیرد که این امر جهت تولید بهداشتی و تمام استریل پدهای الکلی الزامی میباشد.

و اما در مورد کاربردهای فراوان پدهای الکلی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

1- استریل کردن مکان هایی مانند بیمارستان ها ، درمانگاه ها ، مراکز تزریقات و پانسمان و ...

2- ضدعفونی کردن پوست و پاکسازی

3- استفاده در آرایشگاه ها به عنوان پاک کننده ی آرایش از سطح پوست

4- استفاده در آزمایشگاه های پاتوبیولوژی به منظور تمیز کردن پوست قبل از گرفتن خون

5- ضدعفونی کردن محل جوش

6- شستشو و ضد عفونی کردن دستها در مواردی که دسترسی به آب و صابون و یا مواد شوینده ی دیگر وجود ندارد.

نکته ای که در مورد کاربرد پدهای الکلی حائز اهمیت می باشد این است که این پدها جهت استفاده خارجی تولید شده اند و باید مواظب بود که با دهان و چشم ها برخورد نداشته باشد و البته برای زخم های خیلی عمیق نیز نباید مورد استفاده قرار گیرد. همچنین باید از نزدیک کردن پدهای الکلی به آتش جدا خودداری کرد چرا که این محصول به دلیل آغشته بودن به الکل ، بسیار قابل اشتعال می باشد.

کد آیسیک این محصول 2423413732 بوده و کد تعرفه گمرکی آن 30059010 می باشد که بر اساس مندرجات کتاب مقررات واردات ، حقوق گمرکی این محصول ۲۲٪ اعلام شده است.

 معرفی پد های لاک پاک کن

یکی از محصولات پرمصرف در صنعت لوازم آرایشی ، لاک پاکن ها می باشند. این محصول انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی یکی از انواع آن ، که پد لاک پاکن میباشد می پردازیم.

پد لاک پاک کن عموما در دو نوع تولید می شود که نوع اول آن حاوی استون همراه با ترکیبات اتیل استات می باشد و نوع دوم آن فاقد استون می باشد . در گذشته صرفا نوع استون دار آن تولید میشد که برای ناخن مضر بود و باعث نازک شدن‌ و شکنندگی ناخن ها می شد ولیکن امروزه نوعی از آن تولید می شود که فاقد این ترکیبات مضر هستند و برای بهبود کیفیت آن از ترکیباتی مانند پروپیلن گلیکول ، پروپیلن کربنات و ایزوپروپیل الکل به جای استون استفاده می شود و علاوه بر این موارد ، از ترکیبات معطری مانند اسانس ها و مواد تقویتی و یا حتی ویتامین E نیز استفاده می گردد .

پد لاک پاکن علاوه براین که برای پاک‌ کردن لاک ناخن مورد استفاده قرار می گیرد ، در مواردی مثل پاک کردن لکه چای ، چسب و ماژیک نیز کاربرد دارد.

پد لاک پاک کن همچنین از نظر شکل ظاهری و نوع بسته بندی به سه دسته زیر تقسیم می شود :

1- پد معطر

2- پد کاسه ای

3- پد مسافرتی

درآمد ، هزینه و سود حاصل از احداث کارخانه تولید پد الکلی

به دلیل استفاده روزمره پد الکلی در بیمارستان ها و آرایشگاه ها ، این محصول جز محصول های پر تقاضا می باشد ، اما اگر به صورت دقیق تر بخواهیم به موضوع بازار برای پدهای الکلی بپردازیم خواهیم دید که میزان تقاضا برای این محصول برای 5 سال آینده ، تعداد ۴۵۷.۴۸۱.۲۵۵ عدد در سال برآورد شده است و این تقاضا در شرایطی است که میزان عرضه موجود پد الکلی در پنج سال آینده برابر 351.036.014 عدد در سال خواهد بود بنابراین با مقایسه رقم عرضه و تقاضا به این نتیجه میرسیم که در 5 سال آینده نیز همچنان با کمبود عرضه مواجه خواهیم بود و به همین علت میتوان گفت که در 5 سال آینده ، تولید پد الکلی همچنان از نظر بازار موجه است .

برای تولید پد الکلی با ظرفیت 40 میلیون عدد در سال با فرض این که نرخ دلار برابر با 15 هزار تومان باشد ، سرمایه ثابت مورد نیاز ، 850 میلیون تومان در نظر گرفته می شود و همچنین قیمت ماشین آلات تولید پد الکلی با همین ظرفیت حدودا 350 میلیون تومان می باشد .

برای همین میزان ظرفیت تولید پد الکلی ( 40 میلیون عدد ) در سال ، زمین مورد نیاز برای احداث کارخانه معادل 1000 مترمربع بوده و سطح سالن مورد نیاز نیز 200 متر مربع می باشد.

در صورتی که نیاز به طرح توجیهی و امکان سنجی تولید پد الکلی ، برای ارائه به بانک یا اخذ مجوز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

:: مطالب مرتبط :

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید پلی وینیل الکل

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید پلی اکریلیک اسید 

:: این مطالب هم ممکن است برای شما جذاب باشند  :

:: نگارش طرح توجیهی بانکی با کامفار

:: دانلود هزاران طرح توجیهی تیپ صنعتی و معدنی

:: دانلود طرح های توجیهی سال 96 و 97 و 98

:: دانلود طرح های توجیهی تیپ کشاورزی و دامپروری

:: دانلود طرح های توجیهی گردشگری و بوم گردی و خدماتی

:: جهت عضویت در سایت کلیک نمایید .

:: جهت ورود به سایت کلیک نمایید .


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories