• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تولید قفس پرندگان

(6 votes, average 4 out of 5)

طرح توجیهی تولید قفس پرندگان

جهت آشنایی با طرح توجیهی تولید قفس پرندگان ، این صفحه را مطالعه نمایید . قفس پرندگان محفظه ای است ، که جهت نگهداری و پرورش پرندگان دامی و غیر دامی مورد استفاده قرار می گیرد . جنس قفس ها عموما فلزی بوده و طبق استانداردهای خاصی طراحی و تولید می شوند .

 معرفی طرح توجیهی تولید قفس پرندگان :

 قفس پرنده به محفظه ای گفته می شود که پرنده در آن قرار داده می شود ، این محفظه ها عموما از جنس فلز و پلاستیک و یا فلز و چوب ساخته می شوند ، قفس ها بر اساس نوع کاربرد آنها و جنسشان ، در دسته بندی های متعددی قرار می گیرند . به طور مثال قفس پرندگان زینتی کاملا متفاوت با قفس پرندگانی است ، که به صورت جمعی نگهداری می شوند ، همچنین سایز قفس ها نیز بر اساس پرنده ای که در آن نگهداری می شود و یا تعداد آنها ، متغیر است .

بعضی از قفس ها دارای اجزای دیگری در درون خود از جمله محل قرار گیری آب و خوراک پرنده نیز دارند ، به طور کلی یک قفس به چند قسمت تقسیم می شود :

  1. کفی یا زیره ( قسمت زیری قفس که در بعضی موارد از بدنه جدا می شود )
  2. چارچوب یا بدنه ( این قسمت در بعضی از قفس ها کاملا فلزی و یا همراه با چوب یا می باشد )
  3. ظرف آب و خوراک پرنده

قفس ها ممکن است برای قرار گرفتن روی سطوح بلند مثل میز و یا به صورت ایستاده و یا حتی معلق ( متصل به سقف یا دیوار ) طراحی و تولید شوند ، معمولا تنوع شکل ، رنگ و استانداردهای طراحی و تولید ، در قفس های مربوط به پرندگان زینتی و به خصوص پرندگان زینتی بزرگ تر مثل طوطی ها ، بیشتر است به همین دلیل قیمت این قفس ها در مقایسه با سایر می تواند بیشتر باشد .

نوع دیگری از قفس های پرندگان ، قفس هایی هستند که به منظور نگهداری تعداد زیادی از پرندگان دامی و غیر دامی تولید می شوند ، این قفس ها معمولا فضای بزرگی را برای پرندگان فراهم می کنند و جنس بدنه آنها معمولا از توری های فلزی به همراه چارچوب چوبی یا فلزی می باشد .

 هزینه ، درآمد و سود حاصل از تولید قفس پرندگان :

 فرایند تولید قفس پرندگان فرایندی ساده و با استفاده از ابزار و مواد اولیه غیر تخصصی و در دسترس می باشد ، به گونه ای که حتی تولید قفس های دامی بزرگ می تواند به صورت غیر صنعتی و با نیروی یک نفر نیز انجام شود ، قفس های تزیینی بسته به جنس بدنه ی فلزی آنها می توانند قیمت های متفاوتی داشته باشند ، طبق بررسی قیمت ها در سال ۹۸، قفس پرندگان بزرگ تر از جمله طوطی های بزرگ ، از 3500000 تومان شروع شده و گاهی به 15000000 میلیون تومان نیز می رسد ، قفس پرندگان زینتی کوچک تر از 100000 تومان شروع می شود ، این قیمت ها در مقایسه با هزینه های تولید قفس ، چندین برابر هستند بنابراین در کار ، در مدت زمان کمتری نسبت به سایر مشاغل صنعتی و نیمه صنعتی سود آوری آغاز شده و به حد مطلوب می رسد .

به طور کل از آنجایی که قفس های کوچک تر ارزان تر بوده ، هزینه تولید آنها نیز پایین تر و فروش آنها سریع تر است ، در ابتدای راه اندازی این طرح بهتری است ابتدا روی تولید آنها سرمایه گذاری بشود .

کد آیسیک قفسه پلاستیکی پرندگان 2520412505 و کد تعرفه گمرکی آن 39269099 می باشد ، همچنین درمورد قفس فلزی پرندگان کد آیسیک 2899512488 و کد تعرفه گمرکی 73269090 می باشد .

 فرایند تولید قفس پرندگان :

 در تولید قفس پرندگان چه برای پرندگان زینتی و چه غیر زینتی ، استانداردهایی باید رعایت شوند از آنجایی که پرندگان تقریبا تمام طول شبانه روز را در قفس به سر می برند ، اگر قصد تولید قفس برای پرنده خاصی را دارید باید با عادات خاص رفتاری آن پرنده را بدانید این کار به شما کمک می کند ، قفس های استاندارد تولیده کرده و برای فروش آن ها دچار مشکل نشوید ، به طور مثال ، بعضی از پرندگان برای استراحت میله های افقی را ترجیح می دهند ، همچنین در مورد تولید قفس برای پرندگانی با هوش بالاتر ، باید قفل و بست آن را به طوری طراحی و تولید کرد که پرنده به راحتی نتواند آن را باز کند .

قفس طوطی اصولا از آهن نرم ساخته می‌شود و رنگ زده شده روی آن پودری و غیر سمی می باشد ، نوع جدیدتر آن از فولاد ضد زنگ جامد ساخته می شود ، قفس‌های بزرگ طوطی از جنس فولاد ضد زنگ ، پرهزینه است ولی طول عمر آن 5 تا 6 برابر قفس‌های با رنگ پودری می باشد .

در صورتی که نیاز به طرح توجیهی و امکان سنجی تولید قفس پرندگان ، برای ارائه به بانک یا اخذ مجوز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

:: مطالب مرتبط :

:: طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید میلگرد از شمش آهن 5SF

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه ریخته گری قطعات ضد سایش 60 صفحه

:: این مطالب هم ممکن است برای شما جذاب باشند  :

:: نگارش طرح توجیهی بانکی با کامفار

:: دانلود هزاران طرح توجیهی تیپ صنعتی و معدنی

:: دانلود طرح های توجیهی سال 96 و 97 و 98

:: دانلود طرح های توجیهی تیپ کشاورزی و دامپروری

:: دانلود طرح های توجیهی گردشگری و بوم گردی و خدماتی

:: جهت عضویت در سایت کلیک نمایید .

:: جهت ورود به سایت کلیک نمایید .


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories