• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تولید چسب کاغذ مدیکال

(1 vote, average 5 out of 5)

طرح توجیهی تولید چسب کاغذ مدیکال

 جهت آشنایی با طرح توجیهی تولید چسب کاغذ مدیکال صفحه زیر را مطالعه نمایید . چسب کاغذ مدیکال به بسته بندی هایی از جنس سلولز گفته می شود ، که به منظور استریل و اتوکلاو کردن تجهیزات پزشکی ، دندان پزشکی و بیمارستانی و نگهداری آن ها به صورت استریل در مدت طولانی ، استفاده می شود .

معرفی طرح توجیهی تولید چسب کاغذ مدیکال :

 استریل کردن به فرایندی گفته می شود ، که طی آن میکرو ارگانیسم ها و عوامل بیماری زا مانند قارچ ، باکتری و ویروس از سطح اجسام جدا شده و یا از آن خارج می شوند . این فرایند بر اساس جنس تجهیزاتی که استریل می شوند ، شامل روش های اتوکلاو ، فوور ، رادیواکتیو و فیلتراسیون می باشد . در حال حاضر یکی از محصولاتی که این فرایند را بدون آسیب دیدن تجهیزات و انتقال عوامل بیماری ممکن می کند ، کاغذ مدیکال یا کاغذ بسته بندی مدیکال (مدیکال پیپر) می باشد . از این کاغذ به منظور بسته بندی تجهیزات و ابزار پزشکی و دندان پزشکی در هنگام استریلیزاسیون و اتوکلاو استفاده می شود . جنس چسب کاغذ مدیکال ، الیاف سلولزی می باشد ، که استحکام کششی قابل توجهی دارند . کاغذهای مدیکال ( کرپ ) در سایزها و رنگ های مختلف تولید می شوند .

کاغذ مدیکال درواقع به صورت رول های یه طرف کاغذ و یک طرف فیلم تولید و عرضه می شود . از این محصول تحت عنوان رول استریل اتوکلاو نیز یاد می شود . کاغذ بسته بندی مدیکال به دلیل منسوخ شدن کاربرد پارچه در اتاق CSR و مشکلات ناشی از آن ، بسیار متداول گشته و رواج پیدا کرده است . دلایل دیگری نیز از جمله مقاومت بالا در محیط های مرطوب ، سد محکم در برابر عوامل و میکرو ارگانیسم ها ، سهولت باز کردن بسته ، وزن کم و تنوع سایز ، باعث پرکاربرد بودن چسب کاغذ مدیکال برای استریلیزاسیون شده است .

کاغذ بسته بندی استریل به دو شکل زیر تولید می شود :

1 .  تک پیچ : در این حالت بسته بندی اولیه مانع آلوده شدن ابزار پس از استریلیزاسیون می شود . در محل هایی که گردو غبار وجود ندارد استفاده می شود .

2 .  چند پیچ : بسته بندی ثانویه به منظور تسهیل نگهداری و حمل لوازم استریل شده توسط کاربر افزوده می شود . این بسته بندی ثانوی ، ممکن است به صورت دو یا چند لایه باشد .

هزینه ، درآمد و سود حاصل از تولید چسب کاغذ مدیکال :

چسب کاغذ مدیکال به صورت رول ، پک و یا قطعات به فروش می رسد ، که قیمت هر رول آن بسته به مواردی از جمله کیفیت ، طول و عوض رول تا 25 دلار نیز براورد شده است . این درحالی است که تامین مواد اولیه برای تولید کاغذ بسته بندی استریل چندان زیاد نیست و دستگاه های مورد نیاز برای تولید آن دستگاه های تخصصی ای نیستند .

در تولید این کالا صرفا کافی است نکات کیفیتی و بهداشتی رعایت بشود ، تا بتوان آن را با قیمت مناسبی در بازار به فروش رساند . همچنین از آنجایی که وسایل مرتبط با مشاغل پزشکی ، بیمارستانی و دندان پزشکی به طور مداوم نیاز به استریل شدن دارند و بسته بندی مورد نیاز برای فرایند استریل یا اتوکلاو کردن یک بار مصرف هستند ، تقاضا برای این کالا زیاد است . میزان سودآوری تولید چسب کاغذ مدیکال با کیفیت ، بدون در نظر گرفتن تامین نیاز به این کالا در مشاغل مرتبط ، به اندازه ای است که راه اندازی آن را از لحاظ اقتصادی موجه می کند .

کد آیسیک کاغذ بسته بندی استریل 2101412357 ، تجهیزات بسته بندی استریل 3311412892 و دستگاه بسته بندی استریل 3311512894 می باشد . همچنین کد تعرفه گمرکی موارد ذکر شده به ترتیب 90189090 ، 90189090 و 90189090 می باشد .

در صورتی که نیاز به طرح توجیهی و امکان سنجی تولید چسب کاغذ مدیکال ، برای ارائه به بانک یا اخذ مجوز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

:: مطالب مرتبط :

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید چسب زخم نانو

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید چسب زخم

:: این مطالب هم ممکن است برای شما جذاب باشند  :

:: نگارش طرح توجیهی بانکی با کامفار

:: دانلود هزاران طرح توجیهی تیپ صنعتی و معدنی

:: دانلود طرح های توجیهی سال 96 و 97 و 98

:: دانلود طرح های توجیهی تیپ کشاورزی و دامپروری

:: دانلود طرح های توجیهی گردشگری و بوم گردی و خدماتی

:: جهت عضویت در سایت کلیک نمایید .

:: جهت ورود به سایت کلیک نمایید .


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories