• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

تکمیل پرسشنامه جواز تاسیس در سایت بهین یاب

(1 vote, average 5 out of 5)

تکمیل پرسشنامه جواز تاسیس در سایت بهین یاب

در صورتی که قصد احداث یک واحد صنعتی را داشته باشید احتمالا نام سامانه ی بهین یاب را شنیده اید . سامانه ی بهین یاب وبسایتی است که وابسته به سازمان صنعت و معدن و تجارت بوده و جهت ثبت نام متقاضیان دریافت جواز تاسیس کسب و کار های صنعتی راه اندازی شده است . جهت آشنایی بیشتر با این سامانه ، با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید.

چرا ثبت نام در سامانه ی بهین یاب ؟!

قبل از احداث هر واحد صنعتی و کلا هر کسب و کاری نیاز به اخذ مجوز از سازمانهای مربوطه داریم ، در ایران برای راه اندازی یک کسب و کار صنعتی و احداث یک کارگاه یا کارخانه ، نیاز به اخذ مجوز از وزارت صمت داریم . در سالیان دورتر ، عموما برای اخذ مجوز از وزارت صنایع ، متقاضی میبایست بارها به صورت فیزیکی به آن سازمان مراجعه کرده و کلیه ی مراحل ثبت نام و تشکیل پرونده را به صورت حضوری در محل آن وزارتخانه انجام میداد.

اما بعد از ادغام وزارت بازرگانی و وزارت صنایع و تشکیل وزارت صنعت و معدن و تجارت ، سامانه ای به منظور غیرحضوری کردن و مکانیزه کردن فرایند ثبت نام جواز تاسیس ، با نام (( بهین یاب )) ایجاد شد. درست است که وزارت صمت از طریق این سامانه خدمات دیگری نیز به متقاضیان میدهد ولی مهمترین خدمتی که از طریق این سامانه داده میشود ، همان امکان ثبت نام جواز تاسیس برای کسب و کار های صنعتی میباشد.

راهنمای تکمیل فرم جواز تاسیس واحد های صنعتی در سامانه بهین یاب :

برای ثبت نام در سامانه ی بهین یاب میبایست بر اساس 5 مرحله ی زیر اقدام نمایید :

مرحله ی اول : در این مرحله طرح خود را انتخاب مینمایید .

مرحله ی دوم : در این مرحله مشخصات عمومی خود را شامل (( مشخصات بنگاه )) ، (( مشخصات مدیر عامل )) ، (( مشخصات دفتر کار )) و (( نام تجاری )) را وارد مینمایید.

مرحله سوم : در این مرحله که (( مشخصات سرمایه گذاری )) نام دارد لازم است که طرح توجیهی فنی و اقتصادی خود را وارد نمایید . این مرحله از کار یعنی تدوین طرح توجیهی ، کاری کاملا تخصصی بوده و باید حتما آن را برون سپاری نمایید. جهت تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی کامل و به روز و اختصاصی با مهر مورد تایید بانکها ، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که بعد از آپلود طرح توجیهی در سامانه بهین یاب ، لازم است فرم های بهین یاب را نیز تکمیل نمایید که جهت تکمیل این فرمها از اطلاعات مندرج در طرح توجیهی استفاده میشود . در صورتی که طرح شما توسط ما تدوین شده باشد ، امکان پر کردن این فرمها نیز توسط ما وجود خواهد داشت که برای این منظور نیز حتما باید هنگام سفارش طرح این موضوع را با کارشناس طرح نویسی خود هماهنگ نمایید .

مرحله چهارم : در این مرحله اقدامات انجام شده و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه را وارد مینمایید .

مرحله پنجم : در این مرحله که با عنوان (( نحوه اجرا )) مشخص شده ، شما میبایست نحوه ی تامین مالی پروژه را وارد نمایید .

پس از تکمیل این 5 مرحله ، گزینه ی تایید نهایی فعال میشود و با تایید نهایی شما ، پرونده برای بررسی کارشناسان وزارت صمت ارسال میشود .

:: مطالب مرتبط

:: نحوه ثبت نام سامانه کارا

:: نحوه ثبت نام سامانه سیتا

:: این مطالب هم ممکن است برای شما جذاب باشند  :

:: نگارش طرح توجیهی اختصاصی با کامفار برای اخذ وام و مجوز

:: دانلود هزاران طرح توجیهی تیپ صنعتی و معدنی

:: دانلود طرح های توجیهی سال 96 و 97 و 98

:: دانلود طرح های توجیهی تیپ کشاورزی و دامپروری

:: دانلود طرح های توجیهی گردشگری و بوم گردی و خدماتی

:: جهت عضویت در سایت کلیک نمایید .

:: جهت ورود به سایت کلیک نمایید .


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories