• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی زودبازده فروشگاه اینترنتی و وبسایت های تخفیف گروهی

(3 votes, average 5 out of 5)

Online Store

جهت آشنایی با طرح توجیهی زودبازده فروشگاه اینترنتی و وبسایت های تخفیف گروهی ، این صفحه را مطالعه نمایید . فروشگاه های اینترنتی به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین سرعت بیشتر ، به مرور زمان جای فروشگاه های زنجیره ای را خواهند گرفت .


معرفی طرح توجیهی زودبازده فروشگاه اینترنتی و وبسایت های تخفیف گروهی :


امروزه فروشگاه ها بزرگ تر شده و بسیار شیک تر و لوکس تر از گذشته شده اند . تنوع اجناس در فروشگاه های بزرگ و فروشگاه های زنجیره ای بسیار زیاد شده است . اما این فروشگاه ها اغلب در مراکز شهر های بزرگ واقع هستند . در شهر های کوچک و روستا ها هنوز فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای احداث نشده اند .

از طرفی هر روز توقعات مردم برای خریداری اجناس مختلف و نوع مدیریت فروشگاه ها ، افزایش می یابد . فروشگاه های اینترنتی نسبت به فروشگاه هایی که در سطح شهر احداث می شوند ، کم خرج تر بوده و همچنین مشتری مدار تر می باشند . فروشگاه های اینترنتی می توانند به صورت زنجیره ای هم احداث شوند . درواقع فروشگاه های اینترنتی یک نوع جدید و متفاوت از فروشگاه ها می باشند که ، به مرور زمان جایگزین فروشگاه های زنجیره ای خواهند شد .

وبسایت های تخفیف گروهی ، سایت هایی هستند که ، در آن ها محصولاتی وجود دارد و درصورت خرید حداقل تعداد مشخصی از خریداران ، محصول با قیمت پایین تر به فروش می رسد . این نوع سایت ها اغلب در هر روز یک نوع محصول را پیشنهاد می دهند . هنگامی که تعداد قابل توجهی از مشتریان برای خرید محصول مورد نظر تمایل نشان دهند ، محصول مورد نظر به فروش خواهد رسید .

بازاریاب هایی که برای این مدل سایت ها تبلیغ می کنند ، ابتدا صاحبان محصولات و کالاهای باکیفیت و محبوب را پیدا می کنند ، سپس با صاحب محصول مذاکره کرده و پس از توافق ، با یکدیگر قرار داد می بندند . سپس محصول آن ها را به عنوان پیشنهاد روز در وبسایت برای فروش می گذارند . بدین طریق آن ها با ارائه کوپن های تخفیف ، تضمین می کنند که از این محصول در تعداد مشخصی ، با تخفیف قابل ملاحظه ای به فروش می رسد .

حال سوالی که به وجود می آید این است که ، با اجرای طرح توجیهی زودبازده فروشگاه اینترنتی و وبسایت های تخفیف گروهی ، زمانی که برای یک کالا بین 40 تا 90 درصد تخفیف گذاشته می شود ، آیا فروش ان محصول برای صاحب ان محصول سودی خواهد داشت ؟

بله ، چون تعداد مشتریان محصول به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند ، از فروش هر محصول اگر سود خیلی کمی حاصل شود ، با فروش تعداد بالای محصولات ، میزان سود نیز بالا خواهد رفت . به عنوان مثال ، وقتی محصول با تخفیف قابل توجهی به عنوان پیشنهاد روز در وبسایت قرار بگیرد ، اما فروش آن به شرطی باشد که ، تقریبا 1000 نفر برای خرید آن محصول درخواست بدهند ، مشتری با تبلیغ در سایت ها و فضای مجازی و یا به روش های دیگر سعی می کند ، 1000 مشتری برای این محصول پیدا کند ، بدین صورت محصول مورد نظر را با تخفیف خوبی خریداری می کند .

بنابراین خیلی راحت و در یک مدت زمان کوتاه ، تعداد زیادی محصول فروخته خواهد شد . همچنین این کار سبب تبلیغ نام تجاری محصول هم می شود . امروزه خیلی از فروشندگانی که خیلی مشهور نیستند ، با استفاده از این روش برند خود را تبلیغ کرده و مشتریان خود را افزایش می دهند .


فرایند راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، جهت اجرای طرح توجیهی زودبازده فروشگاه اینترنتی و وبسایت های تخفیف گروهی ، به شرح زیر می باشد :


اولین گام برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، خرید یا تهیه یک سایت مناسب برای به نمایش گذاشتن محصولات فروشگاه می باشد . سپس برای سایت خود باید یک هاست و دامنه مناسب انتخاب نمایید . همچنین باید چند خط تلفن داشته باشید ، تا درصورتی که بخواهید جا به جایی انجام دهید ، بتوانید خط تلفن ها را نیز منتقل نمایید .

معمولا برای راه اندازی یک سایت ، مدت زمان 1 ماه لازم می باشد . البته پس از راه اندازی سایت ، باید روزانه 3 تا 4 ساعت برای اضافه کردن محصولات جدید و توضیحات لازم درباره کالا ها زمان بگذارید . برای نگهداری محصولات فروشگاه هم باید انبار های مناسبی را تهیه نمایید .

درج توضیحات مناسب درمورد هر کدام از محصولات روی سایت ، تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش فروشگاه اینترنتی خواهد داشت . سایت باید به گونه ای باشد که ، هنگامی که مشتری یک کالا را برای خرید انتخاب می کند ، تمام توضیحات و ویژگی های مرتبط با محصول را مشاهده نماید . ترجمه کردن کاتالوگ های تخصصی محصولات نیز می تواند روش مناسبی در جذب مشتری باشد .

در مرحله بعد باید یک بیزینس پلن آماده نمایید که ، در آن بودجه و سرمایه مورد نیاز برای کسب و کار شما مشخص شود . در بیزینس پلن باید اهداف کسب و کار نوشته شوند ، بدین طریق همیشه می توانید به اهداف خود مراجعه کرده و روی آن ها تمرکز نمایید .
در نهایت شما باید برای فروشگاه خود بازاریابی نمایید .

می توانید با ارسال پیامک ، چاپ بروشور و کاتالوگ ، تبلیغ در شبکه های مجازی ، تبلیغ در وبسایت های دیگر و ... برای فروشگاه خود بازاریابی نمایید . همچنین می توانید با دریافت شماره موبایل بازدید کنندگان سایت خود ، در اعیاد و سایر روز های خاص برای مشتریان خود پیامک تبریک یا پیامک های اطلاع رسانی ارسال نمایید .


هزینه های ثابت مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی زودبازده فروشگاه اینترنتی و وبسایت های تخفیف گروهی ، عبارتند از :


• خرید هاست
• خرید دامین
• سرویس فکس
• انجام طراحی گرافیک قالب وبسایت
• برنامه نویسی قالب وبسایت
• خرید خط تلفن
• خرید اجناس مورد نیاز فروشگاه

دانلود طرح توجیهی تیپ راه اندازی فروشگاه آنلاین قطعات کامپیوتری تخصصی گیمینگ ، 55 صفحه - آپدیت سال 1401 (pdf+word)


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories