• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی پارچه های فیلامنت و گردباف ⭐️ جهت مجوز و وام

(1 vote, average 5 out of 5)

Flamenco Fabric

جهت تهیه مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید پارچه های فیلامنت و گردباف ( حلقوی پودی ) ، با اطلاعات کاملا به روز با فرمت Word و PDF و با گزارش گیری نرم افزار کامفار ، جهت اخذ جواز تاسیس یا وام و تسهیلات بانکی ، این صفحه را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید . ضمنا در صورت تمایل میتوانید طرح توجیهی آرشیوی و قدیمی تر تولید پارچه های فیلامنت و گردبافت ( حلقوی پودی ) را با فرمت PDF ، صرفا جهت کسب اطلاعات اولیه ، از انتهای همین صفحه دانلود نمایید .


✔️ پارچه فیلامنت چیست و چه انواعی دارد ؟


پارچه های فلامنت یا فیلامنت که به صورت مصنوعی تولید می شوند ، در تولید لباس های بیمارستانی ، لباس های مجلسی ، لباس های ورزشی و ... دارای کاربرد می باشند . برای تولید پارچه های فیلامنت ، الیاف فلامنت و یک الیاف طبیعی مانند پنبه یا ویسکوز بایکدیگر ترکیب می شوند .

فیلامنت ها در دو گروه طبقه بندی می شوند ، که یکی از آن ها فیلامنت برای لباس های عادی و دیگری فیلامنت برای لباس های ورزشی می باشند . تفاوت این دوگروه در این می باشد که ، فیلامنت های لباسی دارای بافت لطیفی بوده و فیلامنت های ورزشی دارای الیاف درشت تری می باشند .

✳️ انواع پارچه های فیلامنت :

فلامنت لاکرا :

لاکرا نوعی پارچه لطیف می باشد ، که دارای قدرت کشسانی بوده و دربرابر پرزشدن و سایش مقاوم می باشد . این پارچه پس از شستشو تغییر حالت نمی دهد و اگر در تولید تیشرت و شلوار های مردانه از پارچه لاکرا استفاده شود ، این لباس ها زانو نخواهند انداخت . همچنین امکان چاپ باکیفیت بر روی پارچه لاکرا وجود دارد .

پارچه فلامنت ورزشی :

این پارچه نیز دارای انواعی ازقبیل فلامنت کجراه ، فلامنت ویسکوز ، کتان و ... می باشد . که با توجه به نیاز مصرف کننده و نوع فصل سال از آن ها در دوخت لباس های ورزشی استفاده می شود .

فلامنت بیمارستانی :

برای تولید لباس های بیمارستانی ازقبیل لباس بیمار ، ماسک ، درب ، گان و .... از این پارچه استفاده می شود . این پارچه دارای قیمت مناسبی بوده و در رنگ های آبی ، سبز ، صورتی و یا به صورت طرح دار چهارخانه رنگی تولید می شوند . می توان این پارچه را یک نوع پارچه یکبار مصرف نامید .

کجراه بیمارستانی :

این پارچه نیز دارای ترکم بافت بیشتری بوده و نوع بافت آن نیز به صورت کج می باشد ، پارچه هایی نظیر تترون ، ترگال ساده از جنس پلی استر و ویسکوز جزء پارچه های کجراه می باشند ، که به دلیل مقاومت بیشتر نسبت به سایر پارچه های بیمارستانی ، برای تولید لباس پرسنل بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرند .

فلامنت پنبه بیمارستانی :

 این پارچه با استفاده از پنبه و فلامنت تولید می شود و دارای لطافت بیشتری نسبت به پارچه فلامنت می باشد ، به همین جهت قیمت فلامنت پنبه ای از فلامنت بیشتر می باشد .


✔️ پارچه حلقوی تاری ( کتن و راشل ) و پودی ( گردباف ) به چه پارچه هایی گفته میشود ؟


پارچه حلقوی تاری ( کتن و راشل ) و پودی ( گردباف ) به چه پارچه هایی گفته میشود ؟

پارچه های حلقوی شامل دو دسته کلی " پارچه های حلقوی تاری مانند کتن و راشل" و "پارچه های حلقوی پودی مانند پارچه گردباف" هستند و در آنها نخ ها با طراحی های بسیار گسترده ، به شکل حلقه داخل ساختار پارچه قرار می گیرند.

شکل حلقه ‌ای نخ داخل ساختار پارچه سبب خصوصیات کشسانی در اینگونه پارچه ها می شود و امکان استفاده گسترده از آنها در انواع لباس های ورزشی را جذاب می نماید.

✳️ پارچه های حلقوی به دو دسته ی کلی به شرح زیر تقسیم میشوند :

پارچه حلقوی تاری (کتن - راشل) :

این نوع پارچه از یک دسته از نخ که هر کدام فقط در جهت عمودی امتداد دارند تشکیل شده است ، این بافت با استفاده از یک ماشین تخصصی بافت حلقوی تاری تولید میشود.

نحوه‌ی قرارگیری نخ ها در این بافت در شکل زیر نشان داده شده است، این نوع پارچه ها علاوه بر پوشاک در نساجی صنعتی کاربرد دارد. منظور از نساجی صنعتی کاربردهای غیر پوشاک برای پارچه است مانند پارچه های صنعتی ، روکش صندلی ها، پارچه پرده و مبل.

پارچه حلقوی پودی (گردباف) :

این نوع پارچه از یک دسته از نخ که هر کدام فقط در جهت افقی امتداد دارند تشکیل شده است. برخلاف پارچه حلقوی تاری ، این نوع پارچه با استفاده از انواع ماشین های محلی ، الکترونیکی و ... قابل تولید است. نحوه‌ی قرار گیری نخ‌ها در این بافت در شکل های زیر نشان داده شده است.

تریکو کشباف ، در ایران به محصولی اطلاق می شود که به وسیله انواع ماشین های حلقوی پودی ، تولید می شوند. با این وجود تریکو کشباف ، سهم قابل ملاحظه ای از پوشاک مورد نیاز انسان را شامل می شود ، به طوری که امکان استفاده از این دسته از پوشاک در کلیه فصول سال ، در سراسر جهان وجود دارد و نقش موثری در سلامتی انسان و کیفیت زندگی شخص ، بر عهده دارد.

✳️ ظرفیت تولید سالانه ی این کارخانه تولید پارچه های گردبافت ( حلقوی پودی ) ، کتن و راشل ( حلقوی تار ) :

ظرفیت اسمی کارخانه مورد بررسی در این مقاله ، معادل 1000 تن پارچه گرد باف پنبه‌ای یکرو و دورو و 850 تن پارچه گردباف درس و پلار پلی استر و 1300 تن پارچه کتن پلی استر و 300 تن پارچه راشل پلی استر در سال میباشد.

همچنین ظرفیت عملی کارخانه مورد بررسی در این مقاله ، معادل 700 تن پارچه گرد باف پنبه‌ای یکرو و دورو و 595 تن پارچه گردباف درس و پلار پلی استر و 910 تن پارچه کتن پلی استر و 210 تن پارچه راشل پلی استر در سال می باشد.

✳️ اهمیت استراتژیک تولید پارچه های حلقوی تاری و پودی :

با توجه به رشد جمعیت و افزایش تقاضا برای پوشاک ، به مقدار تولید بیشتری برای پارچه از جمله پارچه های گردباف پنبه ای نیاز است. همچنین در صورت داشتن کیفیت مناسب و استانداردهای لازم می توان این محصول را به کشورهای همسایه صادر کرد.

همینطور با افزایش تولیدات صنعتی ، تقاضا برای تولید پارچه های مورد نیاز در این بخش از جمله پارچه های روکش صندلی خودرو ، پارچه های ضخیم پوششی ، پرده ، روکش مبل و ... نیز افزایش می یابد.

هم اکنون بخش زیادی از تقاضای داخلی از طریق قاچاق این محصولات به کشور تامین می شود. با تامین بازار داخلی نیز می توان از ورود غیر قانونی این کالا به کشور و متعاقب آن خروج بدون کنترل ارز از کشور جلوگیری کرد.


✔️ زمین و محوطه سازی و ساختمانهای مورد نیاز کارخانه پارچه های گردبافت ، کتن و راشل با ظرفیت اعلام شده در ابتدای صفحه


زمین و محوطه سازی مورد نیاز

  • زمین : 4200 مترمربع
  • تسطیح و خاکبرداری : 4200 مترمربع
  • دیوار کشی : 520 مترمربع
  • درب ورودی : 1 عدد
  • فضای سبز : 840 مترمربع
  • جدول بندی ، کانال کشی : 280 متر
  • خیابان کشی و آسفالت : 860 مترمربع
  • روشنایی : 34 عدد

ساختمانهای مورد نیاز

  • سالن تولید : 1500 مترمربع
  • انبار مواد اولیه : 350 مترمربع
  • انبار محصول : 300 مترمربع
  • ساختمان اداری و نگهبانی : 200 مترمربع
  • ساختمان های تاسیساتی :100 مترمربع
  • ساختمان پست برق : 50 مترمربع

براورد زمان بندی احداث کارخانه تولید پارچه های حلقوی تاری و پودی با ظرفیت اعلامی

براورد زمان بندی احداث کارخانه تولید پارچه های حلقوی تاری و پودی با ظرفیت اعلامی


✔️ ماشین آلات و تجهیزات ، مواد اولیه و فرایند تولید پارچه های گردباف ، کتن و راشل با ظرفیت اعلام شده در ابتدای صفحه


ماشین آلات و تجهیزات ، مواد اولیه و فرایند تولید پارچه های گردباف ، کتن و راشل

ماشین آلات اصلی این طرح شامل دستگاه گردباف یکرو و دورو از شرکت Orizio کشور ایتالیا و دستگاه كتن دو و سه و چهار شانه و دستگاه راشل ساخت شرکت Karl Mayer کشور آلمان می باشند.

شرح مختصری از فرآیند تولید پارچه های حلقوی تاری و پودی :

ساختمان بافت حلقوی از نخ هایی تشکیل شده است که توسط سوزن به شکل حلقه در آمده و به یکدیگر متصل هستند.

ابتدا نخ به سوزن تغذیه و به وسیله قلاب سوزن نخ کشیده شده و از داخل حلقه قبلی عبور داده می شود ، با عمل عبور دادن نخ جدید از داخل حلقه قبلی ، حلقه قبلی آزاد می گردد.

قسمتی از حلقه جدید که درگیر با سرحلقه قبلی است به بنام پای حلقه و نخ جدید کشیده شده از داخل حلقه قبلی ، حلقه جدید نامیده می شود.

سر حلقه جدید توسط قلاب سوزن نگهداشته شده است. بنابراین یک ساختمان بافت ( پارچه ) به وسیله عبور حلقه ها ار داخل یکدیگر به وجود می آید. بافندگی حلقوی به دو دسته زیر تقسیم می شود.

مواد اولیه مورد نیاز

  • نخ پلی استر : 1800750 کیلوگرم
  • نخ پنبه : 735000 کیلوگرم

✔️ نیروی انسانی مورد نیاز جهت بهره برداری از کارخانه پارچه های گردبافت ، کتن و راشل با ظرفیت اعلام شده در ابتدای صفحه

پرسنل اداری و خدماتی

  • مدیر عامل : 1 نفر
  • مدیر مالی ، اداری و فروش : 2 نفر
  • پرسنل مالی ، اداری و فروش : 2 نفر
  • منشی : 1 نفر
  • کارگر خدمات : 1 نفر
  • نگهبان : 3 نفر

پرسنل تولیدی

  • مدیر تولید : 1 نفر
  • سرپرست شیفت : 1 نفر
  • مهندس کنترل کیفیت : 3 نفر
  • کارگر ماهر : 9 نفر
  • کارگر ساده : 12 نفر
  • تکنیس فنی تاسیسات : 3 نفر
  • انباردار : 2 نفر
  • راننده : 2 نفر

✍️ جهت تهیه مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید پارچه های فیلامنت و گردبافت ، با اطلاعات کاملا به روز با فرمت Word و PDF و با گزارش گیری نرم افزار کامفار ، جهت اخذ جواز تاسیس یا وام و تسهیلات بانکی ،با ما تماس بگیرید .


📚 دانلود فایل های طرح توجیهی تیپ تولید پارچه های فیلامنت و گردبافت

👈 توجه : کلیه ی طرح های تیپ یا آماده ، صرفا کاربرد مطالعاتی و تحقیقاتی داشته و جهت اخذ مجوز و یا تسهیلات و وام بانکی مناسب نمیباشند . جهت تهیه طرح توجیهی با کاربرد اجرایی و بانکی با ما تماس بگیرید.

فايل‌ها:
rarطرح توجیهی تولید 6100 تن انواع نخ پلی استر + 2500 تن انواع پارچه گردبافت مانند پارچه لاک + کامفار مجموعا 128 صفحه سال 1401 ( Word + Pdf ) ( اختصاصی - برای اشتراک سه ماهه و بالاتر )
تاريخپنج شنبه, 17 شهریور 1401 22:28
حجم فايل 3.28 MB
دانلود 49

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

rarطرح توجیهی تولید پارچه جین با ظرفیت 2،250،000 متر در سال - مساحت زمین 10 هزار متر مربع- 243 صفحه (آذر 1400، فرمت PDF)(اختصاصی - برای اشتراک سه ماهه و بالاتر)
تاريخدوشنبه, 20 شهریور 1402 08:01
حجم فايل 1.79 MB
دانلود 23

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

zipطرح توجیهی الیاف فیلامنتی پلی استر با ظرفیت 3400 تن در سال ، 12 صفحه سال 97
تاريخشنبه, 23 اسفند 1399 16:05
حجم فايل 1.43 MB
دانلود 29

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

zipطرح توجیهی تولید انواع پارچه های حلقوی گردباف و کتن و راشل 20 صفحه سال 93 داغ
تاريخیکشنبه, 15 دی 1398 23:52
حجم فايل 2.92 MB
دانلود 182

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

zipطرح توجیهی تولید پارچه پرده ای راشل 48 صفحه داغ
نويسنده;امیر حبیبی
تاريخجمعه, 19 آبان 1396 05:38
حجم فايل 879.28 KB
دانلود 168

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories