• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تولید دستگاه برش سی ان سی ( CNC )

(1 vote, average 5 out of 5)

CNC Cutting Machine

جهت آشنایی با طرح توجیهی تولید دستگاه برش سی ان سی ( CNC ) ، این صفحه را مطالعه نمایید . دستگاه های برش سی ان سی به صورت اتوماتیک قابلیت برش و انجام عملیات به صورت خودکار را دارد . از کاربرد های ذستگاه برش CNC می توان به برش و حکاکی در چوب ، برش فلزات ، تولید قالب های تزریق پلاستیک و ... اشاره نمود .

معرفی طرح توجیهی تولید دستگاه برش سی ان سی :

دستگاه های سی ان سی یا دستگاه های کنترل عددی ، توانایی انجام عملیات مورد نظر به صورت خودکار بر روی مواد مختلف را دارند . ماشین سی ان سی دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها دارای یک عملکرد مخصوص هستند . برشکاری ، تراشکاری ، سوراخکاری و حکاکی بر روی شیشه ، چوب ، پلاستیک ، فلز و ... از جمله عملیاتی می باشند ، که می توان با استفاده از دستگاه های سی ان اسی انجام داد .

کیفیت و جنس قطعات تشیکل دهنده دستگاه سی ان سی تاثیر بسیاری در تعیین قیمت این دستگاه دارند . همچنین نوع موتور ، نوع سیستم حرکتی ، توان اسپیندل و تعداد محور های دستگاه نیز در میزان قیمت دستگاه سی ان سی از اهمیت به سزایی برخوردار می باشند .

دستگاه های سی ان سی که قیمت ارزانی دارند ، بیشتر در کشور های شرق آسیا تولید شده و برای کار های سبک مناسب هستند . دستگاه های سی ان سی با قیمت متوسط معمولا در صنایع چوب و صنایع سنگ مورد استفاده قرار می گیرند . دستگاه های سی ان سی با قیمت بالا نیز اغلب با استفاده از قطعات مرغوب و با کیفیت تولید می شوند و از آن ها برای کار روی فولاد استفاده می شود .

شرکت مازاک ژاپن ، برترین تولید کننده دستگاه سی ان سی می باشد ، البته قیمت دستگاه های این شرکت بسیار بالا است . شرکت دوسان در کره جنوبی ، شرکت Victor در تایوان ، شرکت Okuma در ژاپن و شرکت Haas در آمریکا نیز از عمده تولیدکنندگان دستگاه های سی ان سی می باشند .

کاربرد دستگاه CNC :

از کاربرد های دستگاه سی ان سی می توان به ساخت اجزای مدل های سه بعدی ، برش علائم برای ساخت تابلو ، حکاکی متن بر روی فلزات ، ساخت مدل های مومی مورد استفاده در جواهر سازی ، برش چوب برای ساخت مصنوعات چوبی ، ساخت قطعات تزئینی کوچک چوبی ، ساخت ماکت ، سوراخکاری PCB ، ساخت قالب های غیر فلزی ، ساخت انواع محصولات چوبی ، ساخت نمونه محصول قبل از ساخت قالب های تزریق پلاستیک و .... اشاره نمود .

با توجه به کاربرد های فراوان دستگاه سی ان سی در صنایع مختلف ، می توان نتیجه گیری نمود که این دستگاه دارای کاربرد عمده ای در صنایع و کارگاه های تولیدی کشور ما دارد .

کد های آیسیک مرتبط با محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید دستگاه برش سی ان سی ، عبارتند از :

• ماشین تراش سی ان سی : 2922512405
• ماشین سنگ زنی سی ان سی : 2922512407
• ماشین فرز سی ان سی : 2922512406
• ماشین سوراخ کاری سی ان سی : 2922512408
• ماشین سی ان سی برش کاری فلزات : 2922512409

تعرفه های گمرکی مرتبط با محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید دستگاه برش سی ان سی ، عبارتند از :

• ماشین تراش سی ان سی : 84581100
• ماشین سنگ زنی سی ان سی : 84603100
• ماشین فرز سی ان سی : 84593100
• ماشین سوراخ کاری سی ان سی : 84592100
• ماشین سی ان سی برش کاری فلزات : 84615000 و 54619000

شرایط واردات محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید دستگاه برش سی ان سی ، به شرح زیر می باشد :

برای واردات ماشین تراش سی ان سی از تعرفه گمرکی 84589100 با حقوق گمرکی 7 درصد استفاده می شود . لازم به ذکر می باشد که برای واردات دستگاه سی ان سی متقاضی باید دارای کارت بازرگانی باشد و همچنین مجوز کمیسیون ماده 1 را اخذ نماید .

✍️ جهت تهیه مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید دستگاه برش سی ان سی ( CNC ) ، با اطلاعات کاملا به روز با فرمت Word و PDF و با گزارش گیری نرم افزار کامفار ، جهت اخذ جواز تاسیس یا وام و تسهیلات بانکی ،با ما تماس بگیرید 


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories