• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تولید کفپوش و دیوارپوش چوبی

(1 vote, average 5 out of 5)

Wooden flooring and wall coverings2

جهت آشنایی با طرح توجیهی تولید کفپوش و دیوارپوش چوبی ، این صفحه را مطالعه نمایید . کفپوش ها و دیوار پوش های چوبی که با استفاده از چوب های مختلف تولید می شوند ، در دکوراسیون منازل و ساختمان ها و اداره جات استفاده شده و علاوه بر زیبایی به عنوان عایق صوتی و حرارتی نیز عمل می نمایند .

معرفی طرح توجیهی تولید کفپوش و دیوارپوش چوبی لمینت شده :

دیوارپوش چوبی لمینت شده :

همانگونه که اطلاع دارید ، اولین گام برای دکوراسیون یک منزل و ساختمان ، تزئین دیوار ها و کف ساختمان می باشد . یکی از لوازمی که امروزه کاربرد عمده ای در تزئین ساختمان ها دارند ، دیوارپوش ها و کفپوش ها می باشند ، که از جنس های مختلفی مانند چوب ، بتن ، پی وی سی ، گچ ، کامپوزیت و ... تولید می شوند .

دیوارپوش های چوبی از جنس چوب طبیعی یا کامپوزینت های روکش دار ازقبیل ام دی اف با روکش چوب طبیعی می باشند ، که نوع طبیعی آن ها دارای قیمت بالاتری می باشد . دیوار پوش ها علاوه زیبایی دیوار ها ، به علت عایق حرارت و صوتی سبب صرفه جویی در انرژی شده و انعکاس صداهای آزاردهنده محیطی را نیز کاهش خواهند داد .

برای اجرای دیوارپوش های چوبی می توان آن ها را به صورت مستقیم برروی گچ یا خاک نصب نمود و یا ابتدا یک پنل فلزی بر روی دیوار نصب کرد و سپس دیوار پوش را بر روی پنل اجرا نمود .
از مزایای دیوارپوش های چوبی می توان به سرعت نصب بالا ، امکان استفاده در تمام فضا ها ، مناسب انواع دکوراسیون های سنتی و مدرن ، امکان استفاده از محیط بلافاصله پس از نصب دیوارپوش ، امکان جداسازی و نصب دیوار پوش از یک مکان در مکانی دیگر و .... اشاره نمود .

کفپوش چوبی لمینت شده :

کفپوش های چوبی نیز همانند دیوارپوش های چوبی با استفاده از بلوک های چوبی ، که از لایه های چوب تشکیل شده اند ، تولید می شوند . قطعات پارکت های چوبی دارای ابعاد هندسی منظمی بوده و در کنار یگدیگر قرار داده می شوند .

پارکت های چوبی جایگزین کاشی ها در کف ساختمان ها و منازل و ادره جات شده و با توجه به نوع چوب مورد استفاده در تولیدشان ، دارای انواع گوناگونی می باشند . ک فپوش چوبی بااستفاده از چسب سرد مقاوم نصب شده و نصب آن باید توسط یک فرد ماهر انجام شود .

کد های آیسیک مرتبط با محصولات مورد بررسی در طرح توجیهی تولید کفپوش و دیوارپوش چوبی لمینت شده ، عبارتند از :

کفپوش و دیوارپوش چوبی فاق و زبانه دار : 2010512317
کفپوش و دیوارپوش تخته فیبر با چگالی یا متوسط لمینیت : 2010512318
کفپوش و دیوارپوش چوبی پشت چسب دار : 2010512316

فرایند تولید کفپوش چوبی لمینت شده ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید کفپوش چوبی ، به شرح زیر می باشد :

در مرحله اول چوب های بریده شده از تنه درختان مورد ارزیابی قرار گرفته و خشک می شود . سپس یک برش فوقانی بر روی چوب ها انجام می شود ، که رطوبت لازم را در طول مدت زمان 5 تا 21 روز بدست آورند . پس از این مدت دوباره کنترل کیفی چوب ها انجام می شود . در مرحله دوم ، بخش ها را به تخته ها جهت بدست آمدن ساختار سه لایه متصل می کنند .

بدین طریق یک تخته چند لایه تولید شده و احتمال ترک برداشتن ها نسبت به تخته های یک لایه پایین تر می آید و دوام و پایداری پارکت ها تضمین می شود . در کارگاه برشکاری ، چوب ها به قطعات کوچکتر تبدیل شده و با توجه به نیاز قطعه های بدست آمده نیز به قطعات کوچک تری تبدیل می شوند .

سپس چوب ها توسط رندههای مناسب و خط کش های فلزی مرتب می شوند . در نهایت با استفاده از اره های اتوماتیک طرح ها و خطوط و مرز های مورد نیاز روی پارکت ها ایجاد می شوند .

تجهیزات مورد نیاز نصب دیوارپوش چوبی ، پس از اجرای طرح توجیهی تولید دیوارپوش چوبی لمینت شده ، عبارتند از :

• چوب های چهار تراش
• صفحات ام دی اف
• دستگاه میخ کوب
• متر لیزری به همراه پایه
• دستگاه برش قطعات چوبی
• میخ SK
• کمپرسور هوا با پیستوله
• بتونه لکه گیری

دانلود فایل طرح توجیهی تولید پارکت چوبی


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories