• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09127975250
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تولید ، نصب و راه اندازی تلویزیون شهری

(2 votes, average 5 out of 5)

Urban TV

جهت آشنایی با طرح توجیهی تولید ، نصب و راه اندازی تلویزیون شهری ، این صفحه را مطالعه نمایید . تلوزیون های شهری محصولاتی می باشند ، که برای تبلیغات ، نمایش فیلم ها ، پخش زنده گزارشات ورزشی و ... ، در معابر پر تردد ، پارک ها ، چهار راه ها ، ورزشگاه ها ، مراکز تجاری و ... مورد استفاده قرار می گیرند .

معرفی طرح توجیهی تولید ، نصب و راه اندازی تلویزیون شهری :

تلوزیون های شهری تابلو های بزرگی هستند ، که در کنار پارک ها ، بزرگراه ها ، اتوبان ها و ... بر روی دکل های بزرگ متصل شده و تصاویر ویدیویی را به صورت رنگی پخش می نمایند . برای تولید تلوزیون های شهری ، بلوک های کوچک تری که با استفاده از ماژول LED تولید شده اند ، در کنار یکدیگر قرار داده می شوند . این ماژول ها در شکل های مربعی یا مستطیلی می باشند ، که در کنار یکدیگر قرار گرفته و کابینت تلوزیون شهری را تشکیل می دهند . برای تولید مابقی رنگ ها نیز سه یا چهار عدد LED که دارای رنگ قرمز ، سبز و آبی باشند ، استفاده خواهد شد . در واقع هرکدام از پیکسل های تلوزیون شهری دارای 3 یا 4 عدد LED با رنگ های اصلی هستند .
تبلیغات محیطی ازجمله روش هایی می باشد ، که از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار گرفته و دارای بازخورد مناسبی هم می باشد . چراکه افراد در هنگام عبور از محلی که در آن تبلیغاتی محیطی انجام شده باشد ، ناخواسته تبلیغات را مشاهده می نمایند . عناصر فیزیکی ازقبیل بیلبورد ها ، بدنه اتوبوس ها ، تلوزیون های شهری و ... از جمله گونه های تبلیغاتی می باشند ، که در تیررس ببینندگان قرار دارند ، به همین جهت به آن ها تبلیغات محیطی گفته می شود . درواقع با استفاده از رسانه های تبلیغاتی محیطی ، افراد از طرف صاحبان خدمات از ارائه خدمات نو و یا محصولات جدید وارد شده به باز مطلع خواهند شد .

انواع محصولات مورد بررسی در طرح توجیهی تولید ، نصب و راه اندازی تلویزیون شهری ، به شرح زیر می باشند :

1. نمایشگر های ماشینی قابل حمل ، که اغلب اوقات با استفاده از ماشین های سنگین که بر روی آن ها قرار داده شده اند ، جا به جا شده و تا ارتفاع 3 تا 4 متری نیز قرار می گیرند . نوع دیگری از این نمایشگر ها نیز با استفاده از اسکلت های چهار چرخ و یک موتور متحرک ، جا به جا می شوند .
نمایشگر های غول پیکر شهری مورد استفاده در کنفرانس ها ، سالن های شهری و همایش ها ، که توسط سازمان های دولتی بزرگ و سازمان های بزرگ خصوصی در هنگام جلسات بین المللی و کشوری ، جهت پخش فایل های تصویری و ... به صورتی که قابل نمایش در تمام نقاط سالن مورد نظر باشد ، مورد استفاده قرار می گیرند .
2. تلوزیون های شهری که در نقاط پر تردد کشور مانند پارک ها ، میادین اصلی و .... مورد استفاده قرار گرفته و قابلیت پخش صدا و تصویر به صورت همزمان را دارند .
3. اسکوربرد های تمام رنگی ورزشی و تبلیغات تجاری اطراف زمین های ورزشی ، که کانون های تبلیغاتی ، سازمان ها ، ورزشگاه ها ، در کنار زمین های فوتبال جهت اجرای همزمان و زنده مسابقه و ... از آن ها استفاده می نمایند . این اسکوربرد ها بسیار قوی بوده و می توان برای نمایش عکس ، پخش فیلم ، تبلیغات و ... از آن ها استفاده نمود . همچنین این اسکوربرد ها خیلی خوب می توانند خط تولید کارخانه ها را معرفی نمایند .
4. تلوزیون های شهری مورد استفاده در پاساژ ها ، مراکز خرید و ... ، این تلوزیون ها اغلب توسط صاحبان مراکز تجاری به منظور جلب توجه مشتری ، تبلیغات و ... مورد استفاده قرار می گیرند . به علاوه می توان جهت پخش فیلم ، مسابقات ورزشی ، نمایش زنده تصاویر دوربین های مدار بسته و ... از این تلوزیون ها استفاده نمود .
5. تلوزیون های شهری مورد استفاده در سر درب مغازه ها و فروشگاه ها ، که جهت معرفی محصولات فروشگاه ، پخش فیلم ، تیزر و .... مورد استفاده قرار می گیرند . با استفاده از تلوزیون ها می توان توجه مشتریان را هم در روز و هم در شب به فروشگاه جلب نمود .
6. تلوزیون های شهری غول پیکر مورد استفاده در ورودی نمایشگاه های بین المللی و داخلی ، که مورد توجه اکثر صاحبان مشاغل و کسب و کار ها می باشند . بسیاری از افرادی که در نمایشگاه ها غرفه دارند ، از این تابلو ها برای تبلیغات محصولات خود استفاده می نمایند .
7. تلوزیون های شهری مورد استفاده در پارک ها ، مکان های عمومی و مکان های خصوصی ، که جهت تبلیغات تجاری ، پیام های ملی و هرنوع پیام و تبلیغ که جزء آگهی های غیر تجاری باشد ، توسط شهرداری ها و سازمان های دولتی مورد استفاده قرار می گیرد .
8. تلوزیون های بزرگ مورد استفاده در استخر ها ، مکان های ورزشی و مکان های تفریحی ، که برای نمایش فیلم ها ، سریال ها و ... در مکان های تفریحی و ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند .
9. تلوزیون های شهری مورد استفاده در مراسم های خاص ، عید های مذهبی و ملی ، جشنواره ها ، سینما ها و ....

تلوزیون های شهری از نظر نوع نصب به دو دسته تسیم می شوند ، که دسته اول تلوزیون هایی می باشند ، که ضد آب و ضد ضربه بوده و در محل های باز مورد استفاده قرار می گیرند و outdoor نام دارند . نوع دوم نیز تلوزیون هایی می باشند ، که در مکان های بسته مورد استفاده قرار گرفته و indoor نام دارند .
از نظر نوع راه اندازی نیز تلوزیون های شهری به دو دسته تقسیم می شوند ، که دسته اول تلوزیون هایی هستند ، که به تیزر های نمایشی ، دستگاه ویدیو پروسسور و ... دسترسی داشته و بدون محدودیت حجم به نمایش موارد مورد نظر می پردازند ، این تلوزیون های شهری online نام دارند . نوع دوم نیز تلوزیون هایی می باشند که فقط با برنامه ریزی اولیه و ارسال داده به حافظه داخلی برد کنترلر قابلیت پخش موارد مورد نظر را داشته و offline نامیده می شوند .

مجوز های مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید ، نصب و راه اندازی تلویزیون شهری ، عبارتند از :

فقط موسسات ، شرکت ها و کانون های تبلیغاتی مجاز می باشند ، که برای تبلیغات عمومی و بهره برداری از تلوزیون های شهری اقدام نمایند . شرایط لازم جهت دریافت مجوز این شرکت ها به شرح زیر می باشد :
شرکت مورد نظر باید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر مورد نظر ، مجوز دریافت نماید .
شرکت مورد نظر نباید به شهرداری بدهی داشته باشد .
شرکت مورد نظر باید از ضوابط و مقررات عمومی شرکت ها ، کانو ن ها ، موسسات و مفاد کلی آیین نامه تبلیغات شهری پیروی نماید .

فرایند اجرای طرح توجیهی تولید ، نصب و راه اندازی تلویزیون شهری ، به شرح زیر می باشد :

برای نصب تلوزیون شهری جهت تبلیغات عمومی ، ابتدا باید فرد یک پیشنهاد طرح و مدارک مورد نیاز به شهرداری تحویل دهد . طرح می تواند در زمینه جانمایی تلوزیون ، سایز تلوزیون و شرایط کلی سرمایه گذاری باشد .
در مرحله دوم هنگامی که مراحل اولیه کار انجام شد و از اداره برق ، اداره راهنمایی رانندگی و ... تاییدیه دریافت گردید . طرح مورد نظر در کمیسیون بررسی طرح های شهرداری مطرح خواهد شد .
در مرحله سوم اگر طرح مورد نظر در کمسیون طرح های شهرداری تصویب گردد ، برای آن مزایده گذاشته می شود . سپس شرکتی که بهترین پیشنهاد مالی و بهره برداری را ارائه دهد ، مزایده را خواهد برد .
در مرحله چهارم ، قرار بسته شده و نحوه پرداخت پول توسط شرکت بهره بردار و همچنین شرایط کلی همکاری با شهرداری نیز مشخص خواهد شد .
در مرحله پنجم پس از بسته شدن قرارداد ، شهرداری مجوز نصب و بهره برداری را صادر می نماید . بدین طریق شرکت بهره بردار می تواند مطابق قوانین قرارداد ، فعالیت خود را آغاز نماید .

استاندارد های قابل توجه ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید ، نصب و راه اندازی تلویزیون شهری ، عبارتند از :

• استاندارد ملی شماره 4582
• IEC 6000 – 4 – 2 2008
• IEC 61000 – 3 – 3 2008
• IEC 61000 – 3 – 2 2009
• IEC 6000 – 3 – 3
• IEC 6000 – 3 – 2
• EN 55020
• EN 55013 2008
• IEC 60065

مطالب مرتبط :

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید چشم الکترونیک یا کلید نوری

:: طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید فلش مموری

:: این مطالب هم ممکن است برای شما جذاب باشند  :

:: نگارش طرح توجیهی بانکی با کامفار

:: دانلود هزاران طرح توجیهی تیپ صنعتی و معدنی

:: دانلود طرح های توجیهی سال 96 و 97 و 98

:: دانلود طرح های توجیهی تیپ کشاورزی و دامپروری

:: دانلود طرح های توجیهی گردشگری و بوم گردی و خدماتی

:: جهت عضویت در سایت کلیک نمایید .

:: جهت ورود به سایت کلیک نمایید .

 در صورتی که نیاز به طرح توجیهی و امکان سنجی تولید ، نصب و راه اندازی تلویزیون شهری ، برای ارائه به بانک یا اخذ مجوز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories