• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تولید ورق و پاکت تتراپک ( پاکت آبمیوه و لبنیات )

(1 vote, average 5 out of 5)

Tetrapack envelope

جهت آشنایی با طرح توجیهی تولید ورق و پاکت تتراپک ( پاکت آبمیوه و لبنیات ) ، این صفحه را مطالعه نمایید . تتراپک که با استفاده از مقوا ، آلومینیوم و پلی اتیلن تولید می شود ، در صنایع بسته بندی مواد غذایی دارای کاربرد می باشد .

معرفی طرح توجیهی تولید ورق و پاکت تتراپک ( پاکت آبمیوه و لبنیات ) :

پاکت های تتراپک ، محصولات چند لایه ای می باشند که ، برای بسته بندی مواد غذایی که به مدت طولانی در دمای محیط نگهداری می شوند ، استفاده می شوند . بسته بندی تتراپک به صورتی می باشد که ، لازم نیست به ماده خوراکی مواد نگهدارنده اضافه شود . به همین جهت این نوع بسته بندی از جایگاه ویژه ای در صنایع غذایی برخوردار می باشد . کاربرد عمده تتراپک در بسته بندی انواع مایعات فاسد شدنی از قبیل شیر ، آبمیوه و .... می باشد . از مزایای تتراپک می توان به انعطاف پذیری ، چاپ پذیری مناسب ، سبک ، مقاوم دربرابر نور و هوا ، قابلیت بازیافت شدن و ...... اشاره نمود .
پس از اجرای طرح توجیهی تولید ورق و پاکت تتراپک ( پاکت آبمیوه و لبنیات ) ، محصول تولیدی دارای 6 لایه محافظ می باشد ، که این لایه ها عبارتند از : لایه پلی اتیلن ، لایه کاغذ ، لایه پلی اتیلن ، لایه آلومینیوم ، لایه پلی اتیلن ، لایه پلی اتیلن . این 6 لایه سبب ثابت و محکم شدن بسته و همچنین جلوگیری از ورود نور ، رطوبت و اکسیژن به داخل بسته خواهند شد .

فرایند اجرای طرح توجیهی تولید ورق و پاکت تتراپک ( پاکت آبمیوه و لبنیات ) ، به شرح زیر می باشد :

کارخانه هایی که به تولید ورق تتراپک مشغول هستند ، هم ورق های چند لایه تتراپک را تولید می کنند و هم روی ورق های چاپ شده عملیات بسته بندی را انجام می دهند . همچنین تولید کنندگان با توجه به سفارش های انجام شده ، ورق های تتراپک تولیدشده را در عرض های لازم و اندازه های متناسب ، به صورت رول به رول برش می دهند . سپس رول های تولید شده به کارخانه های تولید و بسته بندی لبنیات انتقال داده می شوند . در این کارخانه ها نیز رول ها به پاکت بسته بندی تبدیل می شوند .
در ورق های تتراپک ، لایه اصلی از جنس مقوا تشکیل می شود . سپس در مراحل مختلف ، چند لایه پوشش روی لایه مقوایی قرار داده می شود . بدین طریق هر دوطرف ورق ها پوشش دهی می شوند . میزان ضخامت لایه ها نیز با توجه به موادی که قرار است درون بسته بندی قرار بگیرند ، متفاوت می باشد .

تجهیزات مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید ورق و پاکت تتراپک ( پاکت آبمیوه و لبنیات ) ، عبارتند از :

• دستگاه برش
• دستگاه کوتینگ اکستروژن
• دستگاه کمپرسور
• دستگاه پرکن
• سایر لوازم خط تولید

:: مطالب مرتبط :

:: دانلود طرح توجیهی احداث کارخانه تولید آبمیوه با قطعات میوه ( رانی )

:: دانلود طرح توجیهی احداث کارخانه تولید کنسانتره میوه

:: این مطالب هم ممکن است برای شما جذاب باشند  :

:: نگارش طرح توجیهی اختصاصی با کامفار برای اخذ وام و مجوز

:: دانلود هزاران طرح توجیهی تیپ صنعتی و معدنی

:: دانلود طرح های توجیهی سال 96 و 97 و 98

:: دانلود طرح های توجیهی تیپ کشاورزی و دامپروری

:: دانلود طرح های توجیهی گردشگری و بوم گردی و خدماتی

:: جهت عضویت در سایت کلیک نمایید .

:: جهت ورود به سایت کلیک نمایید .

در صورتی که نیاز به طرح توجیهی اقتصادی و امکان سنجی طرح توجیهی تولید ورق و پاکت تتراپک ( پاکت آبمیوه و لبنیات ) ، برای ارائه به بانک یا اخذ مجوز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories