• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تولید درب ها و قفل های ضد سرقت و ضد حریق

(1 vote, average 5 out of 5)

Security Door2

جهت آشنایی با طرح توجیهی تولید درب ها و قفل های ضد سرقت و ضد حریق ، این صفحه را مطالعه نمایید . درب های ضد سرقت محصولاتی می باشند که امروزه در آپارتمان ها ، ویلا ها ، کارخانجات ، ادارات ، شرکت ها و ... مورد توجه فراوانی قرار گرفته اند ، چراکه علاوه بر مقاومت بالا دارای قفل های مخصوص بوده و سارقان نمی توانند با هیچ روشی این درب ها را تخریب کنند و از آن ها عبور نمایند .

معرفی طرح توجیهی تولید درب ها و قفل های ضد سرقت و ضد حریق :

درب های ضد سرقت به درب هایی گفته می شود که به هر دلیلی سارقین نتوانند با تخریب یا دستکاری قفل درب آن را باز نمایند . به همین جهت درب های ضد سرقت باید ازنظر مقاومت دربرابر فشار ، ضربه و ... دارای استاندارد های لازم باشند . همچنین این درب ها علاوه بر جلوگیری از ورود سارقین ، باید دارای استاندارد هایی باشد که در هنگام حوادث طبیعی مانند زلزله و آتش سوزی ، امکان خروج افراد و ورود امدادگران و آتش نشانان به داخل دفتر ، منزل و .... وجود داشته باشد .
درب های ضد سرقت با توجه به موقعیت مکانی که قرار خواهند گرفت ، ساخته می شوند . به عنوان مثال در مکان هایی که سارقین نمی توانند برای تخریب درب سر و صدا ایجاد نمایند ، مانند آپارتمان ها ، از درب های ضد سرقتی که فلزی می باشند و در دو طرف آن ها یک لایه سخت فلزی با ضخامت 1 میلی متر و یک لایه عایق صدا و دما در بین دولایه فلزی وجود دارد ، استفاده می شود .
اما برای مکان هایی که سارقان امکان تخریب درب با سر و صدا را دارند ، مانند ویلا ها و کارخانه ها ، از درب های ضد سرقت فلزی که در هر طرف آن یک لایه فولادی به ضخامت 2 میلی متر و در بین دو لایه فلزی یک لایه میانی به صورت شبکه مستحکم فولادی که دارای مواد ضد برش ، ضد مته ، ضد تخریب و ضد اسید می باشد ، استفاده می شود .
جدا از نکات ایمنی برای استفاده از درب های ضد سرقت در واحد های صنعتی و مکان های مرطوب ، باید به ویژگی هایی نظیر ضد اسید بودن ، ضد رطوبت بودن و ... نیز توجه نمود .
جالب است بدانید که در هنگام ساخت درب های ضد سرقت دارای 2 کلید هستند ، اما در هنگام بهره برداری از 5 کلید کامپیوتری این درب ها نیز استفاده می شود . زمانی که هر کدام از 5 کلید وارد قفل درب گردند ، 2 کلیدی قبلی به صورت خودکار غیر فعال می شوند .

با توجه به بررسی های انجام شده مشخص شد که در حال حاضر بیشترین درب های ضد سرقت از طریق کشور های چین و ترکیه به کشور ایران واد می شوند . همچنین درب های ضد سرقت تولیدی در داخل کشور ایران نیز علاوه در بازار داخلی ، به کشور هایی نظیر سوریه ، عراق ، افغانستان ، ارمنستان ، آذربایجان و تاجیکستان صادر می شوند .
بیشترین تولیدکنندگان درب های ضد سرقت در کشور ما ، در شهر های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و شهرک های صنعتی می باشند .
در حال حاضر قیمت درب های ضد سرقت چینی 15 تا 20 درصد ارزان تر از درب های ضد سرقت ایرانی می باشد ، به همین جهت ممکن است افراد درب های چینی را به درب های ایرانی ترجیح بدهند . اما از نظر کیفیت ، درب های ضد سرقت ایرانی دارای کیفیت بسیار بیشتری نسبت به درب های ضد سرقت چینی می باشند .

شرایط واردات درب های ضد سرقت :

برای واردات درب های ضد سرقت از تعرفه گمرکی 83030000 با حقوق ورودی 32 درصد استفاده می شود . معمولا عملیات واردات و ترخیص از گمرک درب های ضد سرقت 20 روز زمان خواهد برد .

فرایند تولید درب های ضد سرقت ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید درب ها و قفل های ضد سرقت و ضد حریق ، به شرح زیر می باشد :

برای تولید درب های ضد سرقت ، ابتدا با استفاده از ورق نورد سرد دو لایه روکش فلزی درب تولید می شود . هر یک از لایه ها دارای ضخامت یک میلی متر بوده و پس تولید با رنگ چوبی ، عملیات رنگ آمیزی آن ها انجام می شود . پس از رنگ آمیزی در بین دولایه فلزی ، یک لایه پلی اورتان یا استراکچر فلزی قرار داده می شود .
سپس چهارچوب درب با استفاده از ورق هایی به ضخامت 1.5 متر و پایه مقاوم ضد زنگ از جنس استنلس استیل تولید می شود .
در نهایت قفل ها و یراق آلات درب تولید شده و بر روی درب مونتاژ می شوند .
لازم به ذکر است که قفل ها و یراق آلات درب های ضد سرقت با سایر قفل ها و یراق آلات متفاوت می باشند .

ماشین آلات مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید درب ها و قفل های ضد سرقت و ضد حریق ، عبارتند از :

• اره دور کن
• پرس وکیوم
• پرس تخت
• سوراخ زن الیت
• مکنده
• نقطه جوش
• فرز میزی
• دستگاه جوش برق
• دستگاه مولدر
• دستگاه لبه چسبان
• دستگاه چند تیغ
• دستگاه فارسی بر
• دستگاه دم چلچله
• دریل و فرز دستی

مطالب مرتبط :

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید قفل رمزدار الکترونیکی

:: طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید کرکره برقی اتوماتیک

:: این مطالب هم ممکن است برای شما جذاب باشند  :

:: نگارش طرح توجیهی بانکی با کامفار

:: دانلود هزاران طرح توجیهی تیپ صنعتی و معدنی

:: دانلود طرح های توجیهی سال 96 و 97 و 98

:: دانلود طرح های توجیهی تیپ کشاورزی و دامپروری

:: دانلود طرح های توجیهی گردشگری و بوم گردی و خدماتی

:: جهت عضویت در سایت کلیک نمایید .

:: جهت ورود به سایت کلیک نمایید .

 در صورتی که نیاز به طرح توجیهی و امکان سنجی تولید درب ها و قفل های ضد سرقت و ضد حریق ، برای ارائه به بانک یا اخذ مجوز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories