• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی استخراج معدن و فراوری خاک سرخ و خاک رس

(1 vote, average 5 out of 5)

Red Soil Mine

جهت آشنایی با طرح توجیهی استخراج معدن و فراوری خاک سرخ و خاک رس ، این صفحه را مطالعه نمایید . خاک سرخ یکی از رنگدانه های اکسید آهن می باشد . معدن خاک سرخ جزیره هرمز یکی از معادن مشهور در تمام جهان می باشد . خاک رس یک نوع خاک ریز دانه می باشد که ، اندازه دانه های آن کوچکتر از 0.002 میلی متر می باشد . خاک رس معمولی در صنعت آجر سازی ، صنعت ساختمان سازی ، طرح های عمرانی و ..... دارای کاربرد می باشد . خاک رس معمولی در صنعت آجر سازی ، صنعت ساختمان سازی ، طرح های عمرانی و ..... دارای کاربرد می باشد .

معرفی طرح توجیهی استخراج معدن و فراوری خاک سرخ و خاک رس :

معرفی خاک سرخ :

خاک سرخ یکی از رنگدانه های اکسید آهن می باشد . معدن خاک سرخ جزیره هرمز یکی از معادن مشهور در تمام جهان می باشد . این معدن از زیبایی بسیار زیادی برخوردار بوده و جلوه ویژه ای به ساحل نقره ای داده است . علاوه جلوه های گردشگری که این معدن دارد ، مردم جزیره هرمز از خاک این معدن برای تهیه برخی غذا ها استفاده کرده و همچنین از این خاک سوراغ تولید می کنند . علت رنگ خاک جزیره هرمز این است که ، در این خاک ها حدود 70 درصد اکسید آهن وجود دارد .
در گذشته خاک سرخ جزیره هرمز به سایر کشور ها صادر می شد ، اما امروزه به دلیل حفظ این محصول ارزشمند از صادرات آن جلوگیری شده است . تقریبا 40 هزار تن خاک سرخ در معدن جزیره هرمز وجود دارد که ، در هر سال امکان استخراج 1800 تن از این خاک وجود دارد . اما به دلیل این که خاک سرخ ، یک محصول کمیاب و غیرقابل جایگزین می باشد ، اجرای طرح توجیهی استخراج معدن و فراوری خاک سرخ و همچنین صادرات خاک سرخ به ضرر منافع کشور خواهد بود . به همین جهت بهتر است از خاک سرخ جزیره هرمز در جهت جاذبه های گردشگری استفاده گردد.

معرفی خاک رس :

خاک رس یک نوع خاک ریز دانه می باشد که ، اندازه دانه های آن کوچکتر از 0.002 میلی متر می باشد . اگر خاک رس با مقدار کمی آب مخلوط شود ، به حالت خمیری درمی آید .

کاربرد خاک رس مورد بررسی در طرح توجیهی استخراج معدن و فراوری خاک رس ، به شرح زیر می باشد :

خاک رس معمولی در صنعت آجر سازی ، صنعت ساختمان سازی ، طرح های عمرانی و ..... دارای کاربرد می باشد .

کاربرد خاک سرخ مورد بررسی در طرح توجیهی استخراج معدن و فراوری خاک سرخ ، به شرح زیر می باشد :

این خاک در سال های خیلی قبل در رنگ آمیزی دارای کاربرد بوده است . از خاک سرخ به عنوان رنگ در تولید لعاب سرامیک ها و کوزه های گلی ، صنعت شیشه سازی ، صنعت سیمان سازی ، صنعت رنگسازی و .... استفاده می شود .

دانلود طرح توجیهی تیپ تولید خاک رس فعال

:: مطالب مرتبط :

:: طرح توجیهی استحصال خاک نسوز از معدن خاک نسوز

:: طرح توجیهی احداث کارگاه بلوک زنی

:: این مطالب هم ممکن است برای شما جذاب باشند  :

:: نگارش طرح توجیهی اختصاصی با کامفار برای اخذ وام و مجوز

:: دانلود هزاران طرح توجیهی تیپ صنعتی و معدنی

:: دانلود طرح های توجیهی سال 96 و 97 و 98

:: دانلود طرح های توجیهی تیپ کشاورزی و دامپروری

:: دانلود طرح های توجیهی گردشگری و بوم گردی و خدماتی

:: جهت عضویت در سایت کلیک نمایید .

:: جهت ورود به سایت کلیک نمایید .

در صورتی که نیاز به طرح توجیهی اقتصادی و امکان سنجی طرح توجیهی استخراج معدن و فراوری خاک سرخ و خاک رس ، برای ارائه به بانک یا اخذ مجوز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories