• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09127975250
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی آموزشگاه آرایشگری زنانه و مردانه

(1 vote, average 5 out of 5)

Mens hairdressing school

جهت آشنایی با طرح توجیهی آموزشگاه آرایشگری زنانه و مردانه ، این صفحه را مطالعه نمایید . آرایشگری از جمله شغل هایی می باشد که به ظاهر و زیبایی زنان و مردان مرتبط می باشد و با توجه به اهمیت بسیاری که همه افراد به ظاهر خود می دهند ، آرایشگری جزء شغل های پردرآمد بوده و افراد زیادی علاقه مند به یاد گیری این حرفه می باشند .

معرفی طرح توجیهی آموزشگاه آرایشگری زنانه و مردانه :

آرایشگری یکی از هنر های بشر از دیرباز تاکنون می باشد ، که با گسترش رسانه های جمعی پیشرفت های بیشتری نموده و دارای رنگ و لعاب های بیشتری می باشد . آرایشگران با توجه به سلیقه و جایگاه اجتماعی مشتریان خود ، اقدام به اصلاح سر ، صورت و آرایش مشتریان خود می نمایند . مدل های آرایشگری هر روزه در حال گسترش می باشد و خیلی سریع مدل های جدید مورد توجه مردم مختلف قرار می گیرند ، به همین جهت آرایشگران همیشه باید در حال یادگیری مدل های جدید باشند .
حال شخصی که می خواهد آرایشگر شود باید دوره های آموزشی را در آموزشگاه های آرایشگری بگذراند و مهارت آرایشگری را یاد بگیرد . پس از پایان دوره آموزش از افراد شرکت کننده در دوره ها آزمون گرفته شده و درصورتی که متقاضیان در آزمون نهایی قبول شوند ، آموزشگاه به این افراد گواهی نامه اعطا می کند . فردی که می خواهد آرایشگر ماهر شود ، پس از پایان دوره آموزش ، باید مدتی نیز در یک آرایشگاه به عنوان کارآموز کار نماید و تجربه کافی در زمینه آرایشگری را بدست آورد .
امروزه هم زنان ، هم مردان و حتی کودکان به وضع ظاهری خود اهمیت بیشتری می دهند و دوست دارند که برای انجام امور خود به یک آرایشگاه معتبر مراجعه کرده و خود را به دست یک آرایشگر ماهر بسپارند . بنابراین مهارت آرایشگر تاثیر بسیار زیادی در میزان درآمد و رونق کسب و کار او دارد . یک فرد زمانی یک آرایشگر خوب می شود که در آموزشگاه آرایشگری دوره های آموزشی را طی نموده و سپس یک دوره کارآموزی را بگذراند .

شرایط دریافت کارت مربیگری آرایشگری ، جهت اجرای طرح توجیهی آموزشگاه آرایشگری زنانه و مردانه ، به شرح زیر می باشد :

• حداقل سن 25 سال
• جهت دوره های آموزشی پایه حداقل دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی لازم می باشد .
• جهت دوره های آموزشی پیشرفته حداقل دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی لازم می باشد .
• افرادی که درس های مرتبط با ICDL را در دانشگاه نگذرانده اند ، باید دارای گواهی نامه مهارتی ICDL باشند .
• دارا بودن 4 سال سابقه کار آموزشی ، یا گواهینامه 2 سال سابقه کار مدیریت
• دارابودن گواهی نامه پایان دوره آموزشی مدیریت آموزشگاه

شرایط تاسیس آموزشگاه آرایشگری ، جهت اجرای طرح توجیهی آموزشگاه آرایشگری زنانه و مردانه ، به شرح زیر می باشد :

• هم خانم ها و هم آقایان درصورت داشتن شرایط لازم ، می توانند برای دریافت پروانه تاسیس آموزشگاه آرایشگری اقدام نمایند ، البته فردی که کارت مربیگری آرایشگری دریافت می کند ، فقط می تواند در آرایشگاه همجنسان خود کار نماید . فقط در شرایط خاص و با تایید سازمان امکان کار مربی آرایشگری در آموزشگاه آرایشگری غیر همجنس او وجود دارد .
• دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کاردانی یا معادل آن
• عدم سوء پیشینه
• دارا بودن حداقل 2 سال سابقه کار آموزشی و فرهنگی به صورت تمام وقت ، یا 4 سال سابقه کار آموزشی و فرهنگی به صورت نیمه وقت

رشته هایی که با آن ها می توان پروانه تاسیس آموزشگاه آرایشگری دریافت نمود ، عبارتند از : رشته مراقبت و زیبایی ، رشته فناوری اطلاعات ، رشته فرهنگ و هنر ، رشته بهداشت و ایمنی ، رشته کشاورزی ، رشته هتل داری ، رشته امور اداری ، رشته امور مالی و بازرگانی ، رشته بهداشت و ایمنی ، رشته خدمات آموزشی و رشته صنایع پوشاک .

مطالب مرتبط :

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث آموزشگاه موسیقی

:: طرح توجیهی تیپ احداث آرایشگاه زنانه و مردانه

:: این مطالب هم ممکن است برای شما جذاب باشند  :

:: نگارش طرح توجیهی بانکی با کامفار

:: دانلود هزاران طرح توجیهی تیپ صنعتی و معدنی

:: دانلود طرح های توجیهی سال 96 و 97 و 98

:: دانلود طرح های توجیهی تیپ کشاورزی و دامپروری

:: دانلود طرح های توجیهی گردشگری و بوم گردی و خدماتی

:: جهت عضویت در سایت کلیک نمایید .

:: جهت ورود به سایت کلیک نمایید .

 در صورتی که نیاز به طرح توجیهی و امکان سنجی آموزشگاه آرایشگری زنانه و مردانه ، برای ارائه به بانک یا اخذ مجوز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories