• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تولید فلش مموری

(1 vote, average 5 out of 5)

Flash Memory

جهت آشنایی با طرح توجیهی تولید فلش مموری ( usb ) ، این صفحه را مطالعه نمایید . فلش مموری نوعی حافظه اکسترنال می باشد ، که جهت ذخیره سازی و جا به جایی اطلاعات بین سیستم های کامپیوتری مختلف مورد استفاده قرار می گیرد .

معرفی طرح توجیهی تولید فلش مموری :

فلش مموری یا usb یک نوعی حافظه خارجی می باشد ، که سبب انتقال فایل و اطلاعات بین دستگاه های مختلف می شود . همچنین کاربرد دیگر فلش مموری جهت نگهداری و ذخیره اطلاعات می باشد . در سال های قبل برای نگهداری و جا به جایی اطلاعات از سی دی ها و دی وی دی ها استفاده می شد ، اما امروزه فلش ها جایگزین این محصولات شده اند . یکی از مزیت های عمده فلش ها نسبت به سی دی ها ، قابلیت حذف کردن و اضافه کردن مجدد اطلاعات می باشد ، این در حالی است که سی دی ها یکبار مصرف می باشند .
امروزه برخی از شرکت ها برای تبلیغات برند خود ، اقدام تولید فلش مموری های اختصاصی نموده و از آن ها به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می نمایند .
فلش مموری ها امروزه دارای کاربرد فراوانی برای جا به جایی اطلاعات هستند و می توان گفت که جایگزین کامل سی دی ها و دی وی دی ها شده اند ، در گذشته اغلب برای جا به جایی اطلاعات علمی و مهم بین کامپیوتر ها از فلش مموری ها توسط دانش آموختگان و دانش آموزان استفاده می شد . اما امروزه با توجه به پیشرفت های متنوع در تولید لوازم گوناگون و قرار گرفتن پورت های یو اس بی در تلوزیون ها ، ضبط ها ، تولید گوشی های لمسی و ... ، استفاده از فلش مموری ها عمومی تر شده است و می توان گفت که تقریبا در هر خانواده یک نفر از این محصول استفاده می نماید .

لازم به ذکر می باشد که فلش مموری دارای کد آیسیک 3000612470 می باشد .

مزایای محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید فلش مموری ، به شرح زیر می باشد :

از مزایای فلش مموری ها می توان به داشتن کابل های یکسان ، عدم نیاز به تنظیمات خاص ، راحتی اتصال و تنظیم اتوماتیک اشاره نمود . منظور از تنظیم اتوماتیک این است که وقتی فلش به پورت کامپیوتر متصل می شود ، ویندوز به صورت خودکار فلش را شناسایی می کند . درصورتی هم که برای اولین بار فلش به پورت کامپیوتر متصل شود ، ویندوز از کاربر درایو فلش را دریافت کرده و به صورت خودکار عملیات نصب و پیکر بندی آن انجام می شود .

شرایط واردات و صادرات محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید فلش مموری ، به شرح زیر می باشد :

فلش مموری دارای کد تعرفه 852351 بوده و دارای 4 درصد حقوق وردی و 9 درصد مالیات ارزش افزوده می باشد . لذا برای واردات این محصول باید حقوق ورودی و سود بازرگانی پرداخت گردد .

کشور های عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید فلش مموری ، به شرح زیر می باشند :

کشور ژاپن یکی از بزرگترین تولید کنندگان فلش مموری در جهان می باشد . کشور چین و تایوان نیز از جمله تولیدکنندگان فلش مموری می باشند .
همچنین کشور های کره ، آمریکا ، تایوان و ژاپن ازعمده تولید کنندگان چیپ حافظه فلش می باشند .

مطالب مرتبط :

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید لوح فشرده یا سی دی و دی وی دی ( CD , DVD )

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید اسپیکر یا بلندگو کامپیوتر 61 صفحه

:: این مطالب هم ممکن است برای شما جذاب باشند  :

:: نگارش طرح توجیهی بانکی با کامفار

:: دانلود هزاران طرح توجیهی تیپ صنعتی و معدنی

:: دانلود طرح های توجیهی سال 96 و 97 و 98

:: دانلود طرح های توجیهی تیپ کشاورزی و دامپروری

:: دانلود طرح های توجیهی گردشگری و بوم گردی و خدماتی

:: جهت عضویت در سایت کلیک نمایید .

:: جهت ورود به سایت کلیک نمایید .

 در صورتی که نیاز به طرح توجیهی و امکان سنجی تولید فلش مموری ، برای ارائه به بانک یا اخذ مجوز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories