• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

فراخوان مقاله نویسی و انتشار پایان نامه ها و طرح های توجیهی شما در وبسایت گسترش کارآفرینی ایران

(2 votes, average 5 out of 5)

فراخوان مقاله نویسی و انتشار پایان نامه ها و طرح های توجیهی شما در وبسایت گسترش کارآفرینی ایران

مقالات علمی و پایان نامه ها و یا طرح های توجیهی کسب و کار خود را بدون هزینه  و به نام خودتان ، در وبسایت گسترش کارافرینی ایران ، منتشر نمایید.جهت اطلاع از مزایا و چگونگی این همکاری ، این صفحه را مطالعه نمایید .

وبسایت گسترش کارآفرینی ایران ، تنها وبسایت مرجع تخصصی در زمینه کارافرینی و کسب و کار ، در راستای اعتلای فرهنگ کارآفرینی و همینطور معرفی نخبگان و اساتید دانشگاهها و دانشجویان ممتاز و کلیه ی فعالان عرصه کارآفرینی به جامعه ، از تمامی مدیران و مهندسان و اقتصاد دانان ، بازرگانان ، دانشجویان ، صاحبان مشاغل و کلیه ی فعالان عرصه کارآفرینی و کسب و کار و همینطور مدیران محترم همایش های مرتبط ، دعوت مینماید که مقالات ، طرح های توجیهی و یا پایان نامه های ( فارسی و یا لاتین ) خود را که به یکی از موضوعات اعلام شده در ذیل مربوط میباشد ، در این وبگاه تخصصی منتشر نمایند . این مقالات به نام نویسنده ی مقاله یا پایان نامه منتشر خواهد شد و نویسنده مقاله هیچ نوع هزینه ای بابت انتشار مقاله خود پرداخت نخواهد کرد .

موضوعات مورد پذیرش برای مقالات و پایان نامه ها و یا طرح های توجیهی ، جهت انتشار در وبسایت گسترش کارآفرینی ایران :

  • کلیه طرح های توجیهی و امکان سنجی در هر زمینه ی کسب و کار، اعم از صنعتی ، معدنی ، کشاورزی و دامپروری ، خدماتی و توریسم
  • کلیه مقالات و پایان نامه ها در یکی از رشته های فنی مهندسی
  • کلیه مقالات و پایان نامه ها در یکی از رشته های اقتصاد ، مدیریت ، حسابداری
  • کلیه مقالات و پایان نامه ها در زمینه ی بازرگانی و تجارت خارجی و داخلی

شرایطی که مقالات و یا پایان نامه ها باید احراز نمایند جهت انتشار در وبسایت :

  • کلیه ی پایان نامه ها با موضوعاتی که قبل تر اعلام شد ، قابل انتشار میباشند .
  • مقالات میبایست حداقل یک صفحه محتوای علمی مشخص داشته و فاقد غلط املایی و دستوری باشند .
  • مقالات باید فاقد هر نوع موضوع مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند .
  • مقالات میبایست اصل باشند و کپی مقالات در هیچ سایتی قبلا منتشر نشده باشد ( انتشار همزمان فقط در سایت سویلکا ممانعتی ندارد )
  • فرستنده مقاله یا پایان نامه ، میبایست نویسنده ی مقاله و یا پایان نامه باشد و در غیر اینصورت حتما رضایت نویسنده یا صاحب مقاله و یا پایان نامه را داشته باشد ! لذا لطفا از ارسال مقالات افراد دیگر بدون جلب قبلی موافقت آنان ، جهت انتشار مقالاتشان در وبسایت ما ، خودداری نمایید .

مزایای انتشار مقالات و پایان نامه ها و یا طرح های توجیهی در وبسایت گسترش کارآفرینی ایران :

  • ذکر نام و موقعیت تحصیلی و جایگاه علمی و شغلی نخبگان و اساتید محترم و همینطور دانشجویانی که مقالاتشان در وبسایت منتشر خواهد شد ، جهت معرفی آنان به جامعه و بهتر دیده شدن آنان !
  • کارآفرینانی که طرح های توجیهی و امکان سنجی کسبو کارهای خود را برای ما ارسال مینمایند ، میتوانند در سربرگ طرح توجیهی ارسالی ، نام کسب و کارو یا نام برند خود را ذکر نمایند ! از آنجا که وبسایت گسترش کارآفرینی ایران بیش از هزار بازدید در روز ثبت میکند و این آمار روند صعودی دارد ، درج نام تجاری کسب و کارها ، یک تبلیغ رایگان برای صاحبان مشاغل میباشد که میتواند باعث شکوفایی هر چه بیشتر کسب و کار آنان گردد .
  • ثبت مقالات و پایان نامه ها بدون محدودیت زمانی ، به شکلی که نویسنده مقاله بتواند لینک مقاله خود را ، بدون نگرانی از انقضای زمانی ، برای هر شخص یا شرکتی ، در هر کجا ارسال نماید .
  • نظر به اینکه وبسایت گسترش کارآفرینی ایران ، اولین مرجع تخصصی جهت اتشار مقالات علمی در زمینه های مختلف کارآفرینی میلاشد ، لذا انتشار مقاله یا پایان نامه در این وبگاه ، یک امتیاز مثبت برای ارتقای اعتبار علمی نویسنده مقاله یا پایان نامه و همینطور وبسایت گسترش کارآفرینی ایران میباشد .

نحوه ارسال مقالات و پایان نامه ها و یا طرح های توجیهی به ایمیل ما جهت انتشار در وبسایت گسترش کارآفرینی ایران :

لطفا مقالات و پایان نامه ها و یا طرح های توجیهی خود را ، به همراه نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد ، مدرک تحصیلی ، سوابق شغلی خود ، نام شرکت و یا کسب و کار فعلی با ذکر سمت خود در آن کسب وکار ( در صورتی که صاحب کسب و کار شخصی خود میباشید ) ، از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید .

با سپاس از همکاری شما

مدیریت وبسایت گسترش کارآفرینی ایران


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories