• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09127975250
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی آموزشگاه زبان انگلیسی

(1 vote, average 5 out of 5)

English language institute

جهت آشنایی با طرح توجیهی آموزشگاه زبان انگلیسی ، این صفحه را مطالعه نمایید . زبان انگلیسی مهمترین زبان زنده دنیاست و به نوعی زبان دوم همه ی کشور های غیر انگلیسی زبان میباشد . چه در زمینه کسب و کار ، چه برای تعاملات روزمره و چه برای تحصیل دانش ، در صورتی که هدف شما فراتر از مرزهای کشورتان باشد ، نخستین و مهمترین ابزاری که شرط لازم موفقیت شما خواهد بود ، آشنایی با زبان انگلیسی میباشد . خوشبختانه یادگیری این زبان ، امروزه مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته و علاوه بر بزرگسالان ، والدین نیز تمایل دارند که فرزندان خود را از سنین پایین به کلاس های آموزش زبان انگلیسی بفرستند .

معرفی طرح توجیهی آموزشگاه زبان انگلیسی :

زبان انگلیسی که زبان بین المللی می می باشد ، در داخل و خارج از کشور به صورت گسترده رواج یافته است و تاثیر به سزایی در بهبود روش زندگی انسان ها دارد . امروزه اکثر افراد تمایل دارند که علاوه بر زبان مادری خود به زبان انگلیسی هم مسلط باشند ، حال هر فردی برای یادگیری زبان دلایل خاص خود را دارد ، عده ای برای دریافت دستورالعمل های کالا های وارداتی ، عده ای برای تحقیق و پژوهش و مطالعات مقالات سایر کشور ها ، عده ای نیز برای تجارت با سایر کشور ها و عده ای هم برای سفر های تفریحی و یا مهاجرت و .... ، اقدام به یادگیری زبان انگلیسی می نمایند .
با توجه به کاربرد گسترده زبان انگلیسی در کشور ، مشخص است که آموزشگاه زبان انگلیسی شغلی مناسب بوده و دارای درآمد طولانی مدت می باشد .

فرایند اجرای طرح توجیهی آموزشگاه زبان انگلیسی ، به شرح زیر می باشد :

ابتدا باید نوع و حدود فعالیت آموزشگاه مشخص گردد ، یکی از این اقدامات مشخص نمودن گروه سنی افرادی می باشد که در آموزشگاه قرار است آموزش ببینند . چراکه شرایط دریافت مجوز آموزشگاه زبان انگلیسی برای گروه های سنی مختلف ، متفاوت می باشد . در رده بندی گروه سنی ، آموزشگاه های زبان به دوسته آموزشگاه زبان بزرگسالان و آموزشگاه زبان کودکان و نوجوانان تقسیم می شوند . در هر دو گروه امکان موفقیت وجود دارد ، اما با توجه به بررسی های انجام شده به دلیل کافی نبودن تعداد آموزشگاه های تخصصی آموزش زبان برای کودکان و نوجوانان ، همچنین اهمیت فراوان آموزش کودکان در نزد خانواده ها و تلاش برای ثبت نام کودکان در سنین پایین در آموزشگاه های زبان ، مشخص است که آموزشگاه زبان انگلیسی برای گروه کودکان و نوجوانان دارای درآمد بیشتری خواهد بود .
پس از انتخاب گروه آموزشی باید مشخص کنید که قصد احداث آموزشگاه مستقل برای خود را دارید ، یا می خواهید زیر مجموعه آموزشگاه های بزرگ شوید و یک شعبه از یک آموزشگاه بزرگ تاسیس نمایید . اگر قصد احداث آموزشگاه مستقل را داشته باشید ، باید اقدام به ثبت برند نموده و هزینه هایی را پرداخت نمایید .
سپس باید تصمیم بگیرید که فقط قصد آموزش زبان انگلیسی را دارید و یا می خواهید در کنار زبان انگلیسی ، زبان های خارجی دیگر را هم آموزش دهید .
در مرحله چهارم یک استراتژی خوب برای آموزشگاه خود انتخاب نمایید ، که بتوانید نتیجه مثبت را دریافت کنید . در واقع شاگردان باید در سرکلاس زبان مفاهیم را به خوبی یاد بگیرند و برای ادامه کلاس ها انگیزه داشته باشند . برای ایجاد انگیزه و یادگیری خوب شاگردان مدیر آموزشگاه ، باید دارای یک استراتژی مناسب باشد و با مدرسین و نوع تدریس مدرسین هماهنگی های لازم را داشته باشد .
مکان آموزشگاه خود را در جایی انتخاب نمایید که برای رفت و آمد شاگردان مناسب باشد و در مسیر های خطرناک و اتوبان ها نباشد . به عنوان مثال اگر آموزشگاه در نزدیکی مدارس تاسیس شود ، بیشتر مورد توجه دانش آموزان قرار می گیرد .

پس از این که بررسی های لازم را انجام دادید و تصمیم نهایی خود را گرفتید ، می توانید برای دریافت مجوز تاسیس آموزشگاه زبان اقدام نمایید .

شرایط دریافت مجوز ، جهت اجرای طرح توجیهی آموزشگاه زبان انگلیسی ، به شرح زیر می باشد :

متقاضی دریافت پروانه تاسیس آموزشگاه زبان انگلیسی ، باید دارای مدرک تحصیلی لیسانس باشد و همچنین به مدت زمان 3 سال در آموزش و پرورش دارای سابقه تدریس باشد و یا از آموزشگاه های خصوصی دیگر دارای تاییدیه باشد .
درصورتی که هدف از تاسیس آموزشگاه ، آموزش به رده سنی کودک و نوجوان باشد ، متقاضی باید جهت دریافت مجوز به اداره آموزش و پرورش مراجعه نماید .
درصورتی که هدف از تاسیس آموزشگاه ، آموزش به رده سنی بزرگسال باشد ، متقاضی باید جهت دریافت مجوز به وزارت ارشاد مراجعه نماید .
پس از مراجعه به اداره مربوطه ، متقاضی باید فرم های مربوطه را تکمیل نماید . درصورتی که مشکلی در تقاضای فرد وجود نداشته باشد ، پس از گذشت 3 تا 6 ماه پروانه فعالیت برای متقاضی صادر می شود .

مطالب مرتبط :

:: دانلود طرح توجیهی تیپ آموزشگاه موسیقی

:: طرح توجیهی تیپ احداث مهد کودک خصوصی

:: این مطالب هم ممکن است برای شما جذاب باشند  :

:: نگارش طرح توجیهی بانکی با کامفار

:: دانلود هزاران طرح توجیهی تیپ صنعتی و معدنی

:: دانلود طرح های توجیهی سال 96 و 97 و 98

:: دانلود طرح های توجیهی تیپ کشاورزی و دامپروری

:: دانلود طرح های توجیهی گردشگری و بوم گردی و خدماتی

:: جهت عضویت در سایت کلیک نمایید .

:: جهت ورود به سایت کلیک نمایید .

 در صورتی که نیاز به طرح توجیهی و امکان سنجی آموزشگاه زبان انگلیسی ، برای ارائه به بانک یا اخذ مجوز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories