• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09127975250
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی آموزشگاه رانندگی

(2 votes, average 5 out of 5)

Driving

جهت آشنایی با طرح توجیهی آموزشگاه رانندگی ، این صفحه را مطالعه نمایید . طبق قوانین همه ی کشورها ، هر شخصی که قصد رانندگی با وسیله نقلیه در سطح شهر یا جاده ها را دارد ، موظف به اخذ گواهینامه میباشد . لذا ارائه آموزشهای لازم به افراد ، در جهت آماده سازی آنها برای موفقیت در آزمون های مربوط ، امروزه به یک فرصت شغلی بدل شده که در این مقاله ، به بررسی ابعاد آن میپردازیم .

معرفی طرح توجیهی آموزشگاه رانندگی :

با توجه به افزایش جمعیت و همچنین افزایش میزان شهرنشینی ، جمعیت شهر ها دارای رشد بی رویه می باشد و به دنبال آن میزان رفت و آمد ها و مسافرت های ساکنین شهر ها ، هر روزه افزایش پیدا می کند . بنابراین نیاز به داشتن وسایل نقلیه شخصی در بین افراد بیشتر شده است . از طرفی نیز با توجه شلوغ بودن و عدم در دسترس بودن وسایل نقلیه عمومی به صورت 24 ساعته در تمام مکان ها ، همچنین نرخ کرایه های بالا ، افراد زیادی هر روز تصمیم می گیرند که برای خود و خانواده خود خودروی سواری تهیه نمایند . همچنین خیلی از افراد نیز تمایل دارند به عنوان راننده در شرکت ها ، اداره جات ، سرویس های حمل و نقل عمومی و ... مشغول به کار شوند .
بنابر مطالب ذکر شده مشخص است که متقاضیان زیادی برای دریافت گواهینامه وجود دارند . از طرفی نیز با توجه به میزان تصادفات و ازدحام و ترافیک هایی که بر اثر عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به وجود می آیند و مشکل ساز می شوند ، آموزش درست راهنمایی و رانندگی بسسیار مهم بوده و همچنین تمام افراد برای رانندگی در شهر ها باید در دوره های آموزشی آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی شرکت کرده و گواهینامه دریافت نمایند . بنابراین آموزشگاه های رانندگی جهت آموزش صحیح رانندگان دارای اهمیت بسزایی بوده و با توجه به اهمیت زیادی که دارند ، از بازدهی اقتصادی مناسبی هم برخوردار می باشند .

متاسفانه اکثر افراد فکر می کنند که راننده خوبی می باشند . اما هرقدر که فرد دارای مهارت رانندگی خوبی باشد ، ممکن است در شرایط خاص آب و هوایی ، عجله ، خراب شدن ماشین و شرایط دیگر دچار اشتباه شده و تخلف رانندگی نموده و یا تصادف نمایند . برای جلوگیری از این گونه مشکلات بهتر است تمام افرادی که رانندگی می کنند ، در هنگام رانندگی حتما به جلو نگاه نمایند ، همیشه آماده باشند ، فاصله خود با ماشین جلویی را رعایت نمایند ، دارو و یا مواد مخدر قبل از رانندگی مصرف نکرده باشند ، همیشه از کمربند ایمنی استفاده نمایند ، با سرعت مناسب رانندگی نمایند ، در هنگام خستگی رانندگی نکنند و همچنین قبل از رانندگی از نظر فنی ماشین خود را بررسی کرده باشند .

شرایط مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی آموزشگاه رانندگی ، به شرح زیر می باشند :

• متقاضی تاسیس آموزشگاه رانندگی باید دارای کارت پایان خدمت باشد .
• متقاضی تاسیس آموزشگاه رانندگی نباید هیچ نوع سوء پیشینه اخلاقی و اقتصادی و سیاسی داشته باشد .
• متقاضی تاسیس آموزشگاه رانندگی باید حداقل دارای یک مدرک لیسانس و یا معادل آن باشد .
• متقاضی باید برای دریافت مجوز به ارگان هایی مراجعه نماید ، که این ارگان ها عبارتند از : وزارتخانه کار و امور اجتماعی ، اداره راهنمایی و رانندگی ، اتحادیه تاکسی رانی ، وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شهرداری و اماکن

نیروی انسانی مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی آموزشگاه رانندگی ، عبارتند از :

• مدیر آموزشگاه
• مدیر آموزش ‌و برنامه ریزی
• مربی
• آبدارچی

مطالب مرتبط :

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید سیستم کنترل خودرو جهت معلولین 50 صفحه

:: طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید کلاه ایمنی و کلاه کاسکت

:: این مطالب هم ممکن است برای شما جذاب باشند  :

:: نگارش طرح توجیهی بانکی با کامفار

:: دانلود هزاران طرح توجیهی تیپ صنعتی و معدنی

:: دانلود طرح های توجیهی سال 96 و 97 و 98

:: دانلود طرح های توجیهی تیپ کشاورزی و دامپروری

:: دانلود طرح های توجیهی گردشگری و بوم گردی و خدماتی

:: جهت عضویت در سایت کلیک نمایید .

:: جهت ورود به سایت کلیک نمایید .

 در صورتی که نیاز به طرح توجیهی و امکان سنجی آموزشگاه رانندگی ، برای ارائه به بانک یا اخذ مجوز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories