• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی لوله های پلی اتیلن دوجداره اسپیرال و کاروگیت

(2 votes, average 4 out of 5)

Double walled PE pipe

جهت آشنایی با طرح توجیهی تولید لوله های پلی اتیلن دوجداره اسپیرال و کاروگیت ، این صفحه را مطالعه نمایید . لوله های پلی اتیلن دوجداره اسپیرال ، کاروگیت و کرتیوب دار ، محصولاتی می باشند که برای انتقال فاضلاب هایی اسیدی ، پساب های صنعتی و ... مورد استفاده قرار می گیرند .

معرفی طرح توجیهی تولید لوله های پلی اتیلن دوجداره اسپیرال و کاروگیت :

معرفی لوله های پلی اتیلن دوجداره اسپیرال :

لوله های پلی اتیلن اسپیرال در سایز های بزرگ بین 800 تا 2500 تولید خواهند شد . برای تولید دیواره های لوله اسپیرال از پلی اتیلن چگالی بالا و یا HDPE استفاده می شود . این لوله دارای وزن کمتر از لوله های تک جداره می باشند . لوله های پلی اتیلن دوجداره اسپیرال برای انتقال سیالات در شرایط ثقلی ، کاربرد های فشار پایین و همچنین در هنگامی که سیالات در فشار پایین از لوله جابه جا می شوند قابل استفاده جهت انتقال فاضلاب هم می باشند . لازم به ذکر می باشد ، در هنگامی که آستانه تحمل لوله های کاروگیت کمتر از وزن خاک باشد ، می توان از لوله های اسپیرال به جای لوله های کاروگیت استفاده نمود . از مزایای لوله های اسپیرال می توان به انعطاف پذیری ، عدم خوردگی در محلول های شیمیایی ، مقاومت دربرابر ضربه ، قابلیت بازیافت ، قابل استفاده در دمای پایین ، سادگی نصب و انتقال و .... اشاره نمود .

معرفی لوله های پلی اتیلن دوجداره کاروگیت :

لوله های دوجداره کاروگیت دارای دو جداره می باشند ، که یک لایه آن ها بیرونی بوده و دارای شکل موج دار می باشد . لایه دیگر آن نیز درونی می باشد و سطح آن صاف است . از این لوله های برای انتقال پساب های صنعتی ، فاضلاب های اسیدی و بازی و ... استفاده می شود . این لوله ها دارای فشار بار داخلی نبوده و اغلب به عنوان یک جوی زیرزمینی مورد استفاده قرار می گیرند . سطح حلقه حلقه ای لوله ها نیز سبب استحکام بیشتر لوله ها شده است .

دانلود طرح توجیهی لوله های پلی اتیلن سال 1401 با کامفار + گرید بانکی + 6 ماه پشتیبانی + مشاوره مجوز و وام (کلیک کنید)

 در صورتی که نیاز به طرح توجیهی و امکان سنجی لوله های پلی اتیلن دوجداره اسپیرال و کاروگیت ، برای ارائه به بانک یا اخذ مجوز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories