• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تولید کیسه پارچه ای یا ساک دستی تبلیغاتی

(1 vote, average 5 out of 5)

Cloth bag

جهت آشنایی با طرح توجیهی تولید کیسه پارچه ای یا ساک دستی تبلیغاتی ، این صفحه را مطالعه نمایید . کیسه های پارچه ای محصولاتی می باشند ، که برای جا به جایی لوازم گوناگون از آن ها استفاده شده و همچنین دارای جنبه تبلیغاتی می باشند .

معرفی طرح توجیهی تولید کیسه پارچه ای یا ساک دستی تبلیغاتی :

کیسه پارچه ای ، یا ساک دستی پارچه ای ، یا ساک دستی تبلیغاتی از جمله محصولاتی می باشد ، که امروزه در اکثر مراکز خرید ، نمایشگاه ها و ... از آن ها استفاده می شود . ساک های پارچه ای تبلیغاتی ، دارای طرح ها و رنگ های زیبایی بوده و نسبت به ساک های پلاستیکی دارای طول عمر بیشتری می باشند . همچنین این ساک ها امروزه تبدیل به بنر های تبلیغاتی ماندگار و طولانی مدت شده و تاثیر به سزایی در افزایش تعداد مشتریان تبلیغ کنندگان دارند . به علاوه ساک های پارچه ای تجزیه پذیر و قابل بازیافت بوده و برخلاف ساک های پلاستیکی برای محیط زیست خطر ندارند .

مزایای اجرای طرح توجیهی تولید کیسه پارچه ای یا ساک دستی تبلیغاتی :

• ساک دستی های تبلیغاتی پارچه ای ، نسبت به ساک های پلاستیکی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و تا مدت زمان طولانی قابل استفاده می باشند .
• به دلیل دوام بیشتر ساک دستی های پارچه ای ، نسبت به ساک دستی های پلاستیکی ، مشتریان بیشتر به استفاده از این ساک ها تمایل دارند .
• سرمایه گذاران با چاپ تبلیغات خود بر روی ساک دستی های پارچه ای ، تبلیغات خود را به صورت گسترده انجام می دهند . چراکه زمانی یک فرد ساک دستی را حمل می کند ، در طول مسیری که حرکت می کند تا به مقصد برسد ، تعداد افراد زیادی تبلیغات روی ساک را می بینند . همچنین ممکن است فرد ، ساک دستی را به فرد دیگری هدیه بدهد ، بدین طریق تبلیغات روی ساک دستی به صورت گسترده دیده می شود .

فرایند تولید کیسه پارچه ای ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید کیسه پارچه ای یا ساک دستی تبلیغاتی ، به شرح زیر می باشد :

برای تولید کیسه پارچه ای می توان به صورت دستی و اتوماتیک اقدام نمود . در روش اتوماتیک ، ابتدا طاقه پارچه مورد نظر را وارد رول ابتدایی دستگاه نموده و سر پارچه را وارد مسیر خط تولید می نمایند . در مرحله بعد حالت کیسه را از بخش تنظیمات دستگاه انتخاب می نمایند . پس از روشن نمودن دستگاه ، ساک ها تولید شده و به صورت برعکس از دستگاه خارج می شوند . در مرحله سوم نیز ابتدا ساک ها را برعکس نموده و آن ها را به دستگاه چاپ انتقال می دهند . درنهایت محصول تولید شده بسته بندی می شود .

ماشین آلات مورد نیاز جهت اجرای طرح توجیهی تولید کیسه پارچه ای یا ساک دستی تبلیغاتی ، عبارتند از :

• دستگاه تولید کیسه اسپان باند
• دستگاه چاپ بر روی کیسه اسپان باند
• دستگاه برش رول پارچه
• دستگاه پانچ

در صورتی که نیاز به طرح توجیهی و امکان سنجی تولید کیسه پارچه ای یا ساک دستی تبلیغاتی ، برای ارائه به بانک یا اخذ مجوز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

:: مطالب مرتبط :

:: دانلود طرح توجیهی احداث کارخانه تولید ملزومات بسته بندی سال 97

:: دانلود طرح توجیهی احداث کارخانه تولید نایلون و چاپ بر روی آن

:: این مطالب هم ممکن است برای شما جذاب باشند  :

:: نگارش طرح توجیهی بانکی با کامفار

:: دانلود هزاران طرح توجیهی تیپ صنعتی و معدنی

:: دانلود طرح های توجیهی سال 96 و 97 و 98

:: دانلود طرح های توجیهی تیپ کشاورزی و دامپروری

:: دانلود طرح های توجیهی گردشگری و بوم گردی و خدماتی

:: جهت عضویت در سایت کلیک نمایید .

:: جهت ورود به سایت کلیک نمایید .


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories