• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تولید دکمه لباس

(3 votes, average 4 out of 5)

Shirts button

جهت آشنایی با طرح توجیهی تولید دکمه لباس این صفحه را مطالعه نمایید . دکمه از جمله محصولاتی می باشد ، که به ظاهر ناچیز و جزئی می باشد ، در حالی که این محصول دارای ارزش افزوده بالایی بوده و در کنار سادگی فرایند تولید ، سود قابل توجهی را برای سرمایه گذار به ارمغان می آورد .

معرفی طرح توجیهی تولید دکمه لباس :

صنعت پوشاک در تمام کشور ها به عنوان یک صنعت اشتغال زا شناخته شده می باشد ، همچنین این صنعت با سایر تولیدی ها در ارتباط بوده و سبب گسترش سایر کسب و کار ها نیز خواهد شد . صنعت تولید دکمه نیز از جمله صنایعی می باشد ، که به صنعت پوشاک وابسته است ، در واقع تاریخچه استفاده از دکمه ها به 100 تا 200 سال قبل برمی گردد . علاوه بر تولید لباس ها ، در صنعت تولید کیف ها نیز ، دکمه از جایگاه ویژه ای برخوردار است . در گذشته از استخوان حیوانات ، چوب ، طلا ، نقره و فلزات گران بها نیز برای تولید دکمه استفاده می شد . امروزه نیز از پلاستیک ها ، صدف ها ، مواد طبیعی و .... برای تولید دکمه ها استفاده می شود . قیمت دکمه ها نیز با توجه به مواد اولیه و ظاهر آن ها متفاوت می باشد .

در حال حاضر تعداد تولیدی های ایرانی دکمه بسیار کم می باشد ، اغلب بیشتر دکمه های مورد نیاز کشور از طریق واردات از کشور های چین و هند تامین می شود . از طرفی قیمت تمام شده واردات دکمه از سایر کشور ها به قدری پایین می باشد ، که به صورت قانونی واردات این محصول انجام شده و برای هر کیلو دکمه وارداتی حدود 3 هزار تومان حق گمرکی پرداخت می شود .

لازم به ذکر می باشد که برای اجرای طرح توجیهی تولید دکمه لباس ، باید از وزارت صنعت ، معدن و تجارت مجوز دریافت شود .

فرایند اجرای طرح توجیهی تولید دکمه لباس :

برای تولید دکمه می توان به دو روش قالبی و تیغه اقدام نمود . در روش تیغه ای ، سرمایه کمتری برای تولید دکمه ها نیاز می باشد . اما در روش قالبی به سرمایه بیشتری نیاز است ، زیرا در این روش باید از دستگاه پرس و دستگاه تزریق پلاستیکی و قالب استفاده نمود .

در حالت کلی خط تولید دکمه نیاز به بخش مخلوط نمودن مواد شیمیایی ، بخش پولیش و بخش بسته بندی دارد . در صورتی که هر یک از بخش ها وجود نداشته باشد ، هزینه تولید افزایش پیدا می کند .

عمده تولید کنندگان و مصرف کنندگان محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید دکمه لباس :

کشور چین یکی از بزرگترین تولید کنندگان دکمه می باشد ، که از این صنعت 100 میلیارد دلار گردش مالی دارد . جالب است بدانید که ، پس از چین کشور هندوستان از تولید کنندگان مطرح دکمه می باشد . با وجود این که پوشش ملی مردم هندوستان فارغ از دکمه می باشد ، این کشور دارای گردش مالی 75 میلیاردی از طریق صنعت تولید دکمه می باشد .

متاسفانه با وجود این که کشور ما ایران در صنعت پوشاک پیشگام می باشد ، اما تعداد واحد های تولید دکمه در ایران کمتر از تعداد انگشتان دست می باشد . این درحالی می باشد ، که تمام امکانات و منابع اولیه جهت تولید دکمه در کشور ما وجود دارد .

در صورتی که نیاز به طرح توجیهی و امکان سنجی تولید دکمه لباس ، برای ارائه به بانک یا اخذ مجوز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

 :: مطالب مرتبط :

:: دانلود طرح توجیهی احداث کارگاه تولید البسه چرمی ( کاپشن | کمربند | دستکش )

:: دانلود طرح توجیهی احداث کارگاه طراحی و دوخت پارچه و لباس

:: دانلود طرح توجیهی احداث کارگاه تولید مانتو شلوار 45 صفحه

:: این مطالب هم ممکن است برای شما جذاب باشند  :

:: نگارش طرح توجیهی بانکی با کامفار

:: دانلود هزاران طرح توجیهی تیپ صنعتی و معدنی

:: دانلود طرح های توجیهی سال 96 و 97 و 98

:: دانلود طرح های توجیهی تیپ کشاورزی و دامپروری

:: دانلود طرح های توجیهی گردشگری و بوم گردی و خدماتی

:: جهت عضویت در سایت کلیک نمایید .

:: جهت ورود به سایت کلیک نمایید .


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories