• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تولید شمش برنج و پروفیل و شش پر برنجی

(3 votes, average 5 out of 5)

Brass profiles2

جهت آشنایی با طرح توجیهی تولید شمش برنج و پروفیل و شش پر برنجی ، این صفحه را مطالعه نمایید . شمش برنج ، محصولی می باشد که با استفاده از آلیاژ های مس و روی و ... ، تولید شده و در ساخت شیر آلات برنجی ، پروفیل های برنجی ، شش پرنجی و ... دارای کاربرد می باشد .

معرفی طرح توجیهی تولید شمش برنج و پروفیل و شش پر برنجی :

شمش برنج :

شمش برنج محصولی می باشد ، که در کارخانه ها ، کارگاه های ریخته گری و تولید شیرآلات جهت انجام عملیات ذوب مجدد دارای کاربرد می باشد . شمش های برنجی در ضخامت های 6 تا 60 سانتی متری تولید می شوند .

شش پر برنجی :

شش پر برنجی نوعی مقاطع فلزی شش گوشه می باشد ، که با استفاده ازآلیاژ فلزی برنج تولید می شود . شش پر های برنجی در کشور ما اغلب از سایز 6 تا 80 و همچنین در شاخه های 6 تا 12 متری تولید می شوند . شش پر برنجی اغلب در صنعت شیرآلات دارای کاربرد می باشد .

معرفی مقاطع برنجی و بررسی کاربردهای آنها :

آلیاژ های برنج پس از ترکیب فلز روی ، فلز مس و همچنین مقدار بسیار کمی از فلز های دیگر ازقبیل سرب ، آلومینیوم و .... بدست می آیند . با توجه به مقدار فلز مس در آلیاژ های برنج ، این آلیاژ ها در دو گروه آلیاژ های خوش تراش و آلیاژهای فورج قرار می گیرند . آلیاژ های برنج اغلب برای ساخت شیر آلات آبی ، شیر آلات گازی ، یراق آلات و .... دارای کاربرد می باشند . مقاطعی که از آلیاژ های خوش تراش ساخته می شوند ، برای عملیات تراشکاری دارای کاربرد هستند . همچنین مقاطعی که از آلیاژ های فورج ساخته می شوند ، برای عملیات فورج گرم و سپس ماشینکاری دارای کاربرد هستند . پروفیل های برنجی ، شش پر برنجی و اشکال هندسی دیگر از جمله انواع مقاطع برنجی می باشند ، که پس از اجرای طرح توجیهی تولید شمش برنج و پروفیل و شش پر برنجی ، باتوجه به سفارش کارفرما تولید می شوند .

فرایند تولید شمش برنج ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید شمش برنج و پروفیل و شش پر برنجی ، به شرح زیر می باشد :

ابتدا یک شمش قلع به همراه سه شمش مس در داخل یک کوره آلومینیومی ذوب می شود . سپس ماده مذاب بدست آمده درون قالب ریخته می شود . پس از سرد شدن ماده مذاب درون قالب ها ، شمش برنج بدست می آید .... توجه داشته باشید که شمش برنج ، از نظر ظاهری ، شبیه به شمش طلا می باشد و فقط دارای بافت کمی تیره تر است .

در صورتی که نیاز به طرح توجیهی و امکان سنجی تولید شمش برنج و پروفیل و شش پر برنجی ، برای ارائه به بانک یا اخذ مجوز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

:: مطالب مرتبط :

:: دانلود طرح توجیهی احداث کارخانه تولید قطعات برنجی و قطعات آهنگری

:: دانلود طرح توجیهی احداث کارخانه تولید قفل های سوئیچی

:: این مطالب هم ممکن است برای شما جذاب باشند  :

:: نگارش طرح توجیهی بانکی با کامفار

:: دانلود هزاران طرح توجیهی تیپ صنعتی و معدنی

:: دانلود طرح های توجیهی سال 96 و 97 و 98

:: دانلود طرح های توجیهی تیپ کشاورزی و دامپروری

:: دانلود طرح های توجیهی گردشگری و بوم گردی و خدماتی

:: جهت عضویت در سایت کلیک نمایید .

:: جهت ورود به سایت کلیک نمایید .


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories