• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تاسیس خانه بازی کودک

(4 votes, average 4 out of 5)

Babys home game

جهت آشنایی با طرح توجیهی تاسیس خانه بازی کودک ، این صفحه را مطالعه نمایید . خانه بازی کودک مکانی سرپوشیده برای بازی کودکان با یکدیگر و همچنین یادگیری مهارت های اولیه نظیر آشپزی ، سفالگری و ... می باشد ، که والدین می توانند در تمام فصول سال با ثبت نام کودکان خود در این مکان ها ، هم برای فرزند خود امکان بازی و فعالیت بدون محدودیت را فراهم آورند و هم در ساعاتی که کودکان آن ها در خانه بازی است ، به کار های شخصی خود برسند .

معرفی طرح توجیهی تاسیس خانه بازی کودک :

با توجه به افزایش زندگی شهر نشینی و آپارتمانی شدن منازل مسکونی ، تعداد فضای های بازی برای کودکان بسیار کاهش پیدا کرده است ، این درحالی می باشد که کودکان همواره به بازی و فعالیت روزانه نیاز دارند . به همین جهت خانه های بازی کودکان از سوی والدین و خود کودکان نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه شده اند . خانه بازی کودک باید به صورت سرپوشیده احداث شده و از استاندارد ها و شرایط لازم برای بازی راحت کودکان برخوردار باشد .
سال های اولیه زندگی کودکان تنها زمانی هستند که بازی کردن تاثیر به سزایی در زندگی کودکان می گذارند . در این دوران کودکان با بازی کردن به کشف توانایی های خود پرداخته ، اعتماد به نفس پیدا کرده و همچنین به محیط پیرامون خود عادت می کنند . بدین طرق کودک با بازی کردن به سوی زندگی و آینده ای سالم و مفید پیش می رود و به مرور زمان شخصیت خود را می سازد .
در خانه های بازی کودکان برای گروه سنی 2 تا 5 سال و گروه سنی 5 تا 12 سال مکان های استاندارد و لوازم بازی جداگانه قرار داده می شود . هر کودک باید از وسایل گروه سنی خودش استفاده نماید که آسیب نبیند .
خانه بازی دارای امکانات ، تجهیزات و بخش هایی ازجمله استخر شن ، استخر توپ ، استخر اسفنج ، اسباب بازی های جدید و بروز ، ترامبولین ، کارگاه آشپزی ، کارگاه سفالگری ، بازی با کودکان همسن ، مربیان آموزش دیده و ... می باشد .
در این مکان کودکان فرصتی برای همبازی کودکان با هم سن و سال های خود ، خلاقیت و استفاده از اسباب بازی های متنوع ، یادگیری مهارت های ساده با استفاده از اسباب بازی و بازی های آموزشی و ... را پیدا می کنند .

نکات قابل توجه جهت اجرای طرح توجیهی تاسیس خانه بازی کودک ، به شرح زیر می باشند :

خانه بازی کودک باید حداقل150 متر مربع فضا برای بازی کودکان داشته باشد ، همچنین فضایی برای انجام امور دفتری ، ثبت نام ، سرویس بهداشتی و ... داشته باشد .
در این مکان باید پله ها دارای حفاظ و روشنایی کافی بوده و لغزنده ه نباشند .
خانه بازی کودک و همچنین کلاس های آموزشی در خانه بازی کودکان باید از سیستم تهویه مطبوع ، سیستم سرمایشی ، سیستم گرمایشی و سیستم روشنایی مناسب برخوردار باشند .
در مکان ها و بخش های تیز و لغزنده باید از حفاظ ها و ضربه گیر های مناسب استفاده شود .
تاب ، سرسره و آلاکنگ و ... باید در فضایی جدا از فضای بازی بقیه کودکان قرار بگیرند .
هر دوتاب باید 60 سانتی متر از یکدیگر فاصله داشته باشند و هر تاب باید 67 سانتی متر با سایر لوام بازی فاصله داشته باشد . وسایل بازی نباید دارای زنگ زدگی ، خوردگی و یا بخش هایی باشند که باعث صدمه به کودکان شوند .

شرایط اجرای طرح توجیهی تاسیس خانه بازی کودک ، به شرح زیر می باشد :

متقاضی باید دارای مدارک شناسایی ، حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و سابقه کار مرتبط باشد .
اگر متقاضی آقا باشد باید دارای کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی باشد .
در صورتی که متقاضی بخواهد از امکانات دولتی استفاده نماید ، باید به شهرداری مراجعه نماید و با ارائه مدرک تحصیلی مرتبط و درخواست خود ، در مجوز فعالیت در خانه های شهرداری را دریافت نماید .
اما در صورتی که متقاضی بخواهد به صورت خصوصی اقدام به تاسیس خانه بازی کودک نماید ، باید با مراجعه به اداره بهزیستی ، مدرک تحصیلی مرتبط ، درخواست و بیزینس پلن خود را ارائه دهد و مجوز فعالیت خود را دریافت نماید .

نیروی انسانی مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی تاسیس خانه بازی کودک ، عبارتند از :

• مدیر کل
• مدیر داخلی
• کارمند مخصوص ثبت نام کودکان
• مربی
• خدمتکار

شرایط مورد نیاز هر کدام از نیرو های انسانی ، جهت اجرای طرح توجیهی تاسیس خانه بازی کودک ، به شرح زیر می باشد :

مدیر کل : مدیر کل باید کاملا ایرانی ، تابع کشور ایران ، دارای سن بین 25 تا 65 سال ، عدم سوء پیشینه کیفری ، عدم اعتیاد به هیچ نوع ماده مخدر و حداقل 5 سال سابقه کار فرهنگی و هنری باشد . همچنین مدیر کل باید در مصاحبه مرکز مشارکت های فرهنگی و هنری پذیرفته شود .
مربی آموزشی : مربی آموزشی باید بین 20 تا 45 سال سن داشته باشد و همچنین در دوره های برگزاری توسط مرکز مشارکت های فرهنگی شرکت نماید . به علاوه مربیان باید دارای کارت مربیگری و سابقه کار باشند .
خدمتکاران : خدمتکاران باید دارای کارت بهداشت باشند .

✍️ جهت تهیه مطالعات بازار و طرح توجیهی تاسیس خانه بازی کودک ، با اطلاعات کاملا به روز با فرمت Word و PDF و با گزارش گیری نرم افزار کامفار ، جهت اخذ جواز تاسیس یا وام و تسهیلات بانکی ،با ما تماس بگیرید .


📚 دانلود فایل های طرح توجیهی تیپ تاسیس خانه بازی کودک

👈 توجه : کلیه ی طرح های تیپ یا آماده ، صرفا کاربرد مطالعاتی و تحقیقاتی داشته و جهت اخذ مجوز و یا تسهیلات و وام بانکی مناسب نمیباشند . جهت تهیه طرح توجیهی با کاربرد اجرایی و بانکی با ما تماس بگیرید.

فايل‌ها:
rarطرح توجیهی احداث خانه ی بازی و مهارت کودک 32 صفحه سال 1401 ( Word + Pdf ) ( اختصاصی - اشتراک سه ماهه و بالاتر )
تاريخپنج شنبه, 19 آبان 1401 13:18
حجم فايل 11.75 MB
دانلود 22

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories