• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تولید و بسته بندی شیر خشک ، سرلاک و بلدین کودکان

(1 vote, average 5 out of 5)

Baby dry milk

جهت آشنایی با طرح توجیهی تولید و بسته بندی شیر خشک ، سرلاک و بلدین کودکان ( که به عنوان غذای کودک استفاده می شوند ) و همینطور آشنایی با ماشین آلات خط تولید سرلاک ، این صفحه را مطالعه نمایید .

معرفی طرح توجیهی تولید و بسته بندی شیر خشک ، سرلاک و بلدین کودکان :

بدن کودکان به آرد انواع غلات نیاز دارد ، اما چون کودکان نمی توانند به صورت مستقیم از آرد انواع غلات تغذیه نمایند ، در کارخانه تولید سرلاک ، انواع غلات را توسط ماشین آلات خاص برای تغذیه کودکان آماده کرده و تحت عنوان سرلاک در بازار ارائه می کنند .

بلدین نیز نوعی غذای آماده کودک می باشد که ، برای کودکان حاوی انواع پوره میوه می باشد . همچنین بلدین هایی که برای کودکان 14 ماهه تولید می شوند ، دارای طعم های گوشت ، مرغ و نخود فرنگی و .... می باشند .

شیر خشک که یک ترکیب پودری از شیر می باشد ، به عنوان تغذیه نوزادان و کودکانی که ، از شیر مادر تغذیه نمی کنند استفاده می شود . شیر خشک دارای انواع مختلفی می باشد که ، برای هر کودک باید از شیر خشک مناسب با نیاز بدن او استفاده شود .

انواع شیر خشک های موجود در بازار عبارتند از :

شیر خشک Nan ، شیر خشک Humana ، شیر خشک Biomil soy ، شیر خشک pro sorbee2 ، شیر خشک pro sorbee1 ، شیر خشک similac ، شیر خشک pre-Nan، شیر خشک AL-110، شیر خشک Multi ، شیر خشک En famid ، شیر خشک Lonalac ، شیر خشک Nursoy ، شیر خشک NiNi ، شیر خشک Guigoz ، شیر خشک Biomid ، شیر خشک Dynamilk ، شیر خشک Isomid ، شیر خشک Soyalac ، شیر خشک Formula.S ، شیر خشک MSUD ، شیر خشک Lofenalac ، شیر خشک phenyl donformula ، شیر خشک phenyldon Mixture ، شیر خشک phenyl Free و شیر خشک بیومیل .

شیر خشک Nan ، نوعی شیر خشک می باشد که ، با استفاده از شیر گاو بدون چربی و انواع چربی های گیاهی تولید می شود . از شیر خشک نان برای تغذیه نوزادان کامل استفاده می شود . نوزادانی که نارس هستند و در هنگام تولد دارای وزن کمتر از 1500 گرم هستند ، نوزادانی که دارای اختلالات اکامترولیتی و ... می باشند ، نباید از این نوع شیر خشک استفاده نمایند .

فرایند تولید شیرخشک جهت اجرای طرح توجیهی تولید و بسته بندی شیر خشک ، سرلاک و بلدین کودکان به شرح زیر می باشد :

برای تولید شیر خشک ، دو روش وجود دارد که عبارتند از ، مخلوط کردن پودری و مخلوط کردن مرطوب ، اغلب برای تولید شیر خشک نوزاد از روش مخلوط کردن مرطوب استفاده می شود .

در روش مخلوط کردن مرطوب ، ابتدا اجزاء محلول در آب را به شیر اضافه خواهند کرد . در مرحله بعد در دمایی با درجه حرارت 60 تا 70 درجه سانتی گراد ، روغن را به مخلوط مورد نظر اضافه کرده ، سپس مخلوط به دست آمده را در دمای بالا هموژن خواهند نمود . در مرحله بعد عملیات تغلیظ انجام می شود . سپس در مرحله بعدی ، مخلوط تغلیظ شده را به یک خشک کن پاششی انتقال می دهند ، سپس با استفاده از هوای داغ ، مخلوط تغلیظ شده خشک خواهد شد .

فرایند تولید سرلاک جهت اجرای طرح توجیهی تولید و بسته بندی شیر خشک ، سرلاک و بلدین کودکان به شرح زیر می باشد :

برای تولید سرلاک در مرحله اول آرد ( یا خرده غلات ) را به دستگاه میکسر منتقل می کنند ، سپس سایر افزودنی های لازم را در دستگاه میکسر می ریزند . بدین طریق آرد و مواد افزودنی در میکسر بایکدیگر مخلوط می شود . در مرحله بعد با استفاده از کانوایر ماردون ، مخلوط تولید شده را به فیدر و سپس به اکسترودر منتقل می کنند . در دستگاه اکسترودر مخلوط تولید شده هم پخته می شود و هم بافت دار خواهد شد .

در مرحله بعد با استفاده از کانوایر هوایی ، محصول تولید شده به دستگاه خشک کن انتقال داده می شود . در مرحله بعد با استفاده از کانوایر ماردون ، محصول تولید شده به الک منتقل می شود . سپس محصول تولید شده به دستگاه خرد کن منتقل شده و در سایز های متفاوت تقسیم بندی می شود . در نهایت محصول تولید شده بسته بندی خواهد شد .

ماشین آلات خط تولید سرلاک ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید و بسته بندی شیر خشک ، سرلاک و بلدین کودکان عبارتند از :

• میکسر
• کانوایر ماردون
• فیدر
• اکسترودر
• کانوایر هوایی
• دستگاه خشک کن
• الک
• خردکن
• و ....

فايل‌ها:
rarطرح توجیهی تولید سوپ آماده ، زعفران خشک شده و شیر خشک شتر در زمینی به مساحت 10000 متر مربع 126 صفحه سال 1401 (با کامفار جمعا 117 صفحه) (WORD+PDF) ( اختصاصی - برای اشتراک سه ماهه و بالاتر )
تاريخسه شنبه, 29 فروردين 1402 23:14
حجم فايل 2.28 MB
دانلود 11

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories