• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تولید باطری سربی اسیدی خودرو ⭐️ مجوز و وام

(1 vote, average 5 out of 5)

طرح توجیهی تولید باطری سربی اسیدی خودرو

طرح توجیهی باطری سربی اسیدی خودرو ، براورد تخصصی هزینه های راه اندازی ، درآمدها و سود کسب و کار شماست که به همراه مطالعات بازار و کامفار و با فرمت PDF و WORD به شما تحویل داده میشود و از آن میتوانید جهت اخذ وام بانکی و مجوز استفاده کنید. همینطور میتوانید بیزنس پلن تولید باطری سربی اسیدی را صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دانلود کنید.

 

✳️ سر فصل های این مقاله (0 تا 100 تولید باطری سربی اسیدی خودرو)

✔️ باطری سربی اسیدی خودرو چیست و چه ساختاری دارد؟

✔️ مواد اولیه مصرفی کارخانه تولید باطری خودرو

✔️ ماشین آلات و تجهیزات خط تولید باطری سربی اسیدی

✔️ تاسیسات کارخانه تولید باطری سربی اسیدی خودرو

✔️ لوازم اداری مورد نیاز کارخانه تولید باطری سربی اسیدی

✔️ میزان آب و انرژی مورد نیاز کارخانه تولید باطری خودرو

✔️ وضعیت اشتغال زایی کارخانه تولید باطری خودرو

✔️ زمین و ابنیه کارخانه تولید باطری سربی اسیدی

✔️ اجزای باطری های سربی اسیدی خودرو را بشناسیم !

✔️ روش تعیین ظرفیت باطری خودرو !

✔️ پلاک باطری چیست ؟

✔️ دانلود فایل های آماده طرح توجیهی تولید باطری سربی اسیدی خودرو

 


✔️ معرفی طرح توجیهی تولید باطری سربی اسیدی خودرو !


باطری سربی اسیدی خودرو چیست و چه ساختاری دارد؟

✳️ باطری سربی اسیدی خودرو چیست و چه ساختاری دارد؟

باطری ها مولدهایی هستند که انرژی شیمیایی را تبدیل به انرژی الکتریکی می کنند.

معمولا باطری های خودرو ها از نوع باطری های سربی - اسیدی می باشند و دلایلش این است که اولا هزینه ساخت آن کمتر از انواع دیگر است و ثانیا محدوده دمایی مناسب برای بهترین کارایی آن نسبت به سایر باطری ها گسترده تر است ، امپر و ولتاژ ان نیز در ان محدوده دمایی مناسب می باشد و از این پس منظور ما از عبارت باطری همان باطری سربی اسیدی می باشد.

باطری های سربی اسیدی معمولا از کنار هم قرار دادن حداقل دو صفحه فلزی متفاوت در داخل یک محلول شیمیایی به وجود می آیند.

طرح توجیهی تولید باطری سربی اسیدی خودرو

صفحه مثبت از جنس دی اکسید سرب (به آن پر اکسید سرب نیز می گویند) (PbO2) و صفحه منفی از جنس سرب (Pb) می باشد.

محلول شیمیایی که باعث ایجاد ارتباط بین این دو صفحه می شود، الکترولیت یا آب باطری نامیده می شود. الکترولیت باطری های سربی اسیدی ، اسید سولفوریک رقیق شده با آب است (H2SO4 + H2O).

اهمیت باطری ها در دنیای امروز با توجه به نیاز خودرو ها به عنوان یک کالای استراتژیک سنجیده می شود علاوه بر آن باطری ها در سایر موارد نظیر چاه های آب نیز کاربرد دارد. می توانید با دانلود طرح توجیهی تولید آب باطری خودرو اطلاعات خود را  راجع به این محصول کاملتر نمایید.


✔️ خلاصه دانش فنی طرح توجیهی کارخانه تولید باطری سربی اسیدی !


فرایند تولید باطری سربی اسیدی

✳️ مواد اولیه مصرفی کارخانه تولید باطری خودرو :

  • پوسته : 200000 عدد در سال
  • در پوش باطری : 200000 عدد در سال
  • در خانه باطری : 200000 عدد در سال
  • قطب های باطری : 400000 عدد در سال
  • خانه باطری : 200000 عدد در سال
  • صفحه های مثبت : 200000 عدد در سال
  • صفحه های منفی : 200000 عدد در سال
  • صفحه های عایق : 200000 عدد در سال
  • شانه نگهدارنده صفحات : 200000 عدد در سال
  • پلاک باطری : 200000 عدد در سال
  • نشان دهنده شارژ باطری : 200000 عدد در سال
  • نشان دهنده سطح الکترولیت : 200000 عدد در سال
  • آب باطری (مخلوط اسید سولفوریک) : 600000 لیتر در سال
  • ظرفیت تولید سالیانه 200000 عدد

✳️ ماشین آلات و تجهیزات و تاسیسات کارخانه باطری خودرو !

ماشین آلات و تجهیزات خط تولید باطری سربی اسیدی

ماشین آلات و تجهیزات خط تولید باطری سربی اسیدی :

  • دستگاه تزریق پلاستیک : 1 دستگاه
  • دستگاه CNC : 1 دستگاه
  • دستگاه پرس ضربه ای 5 : 1 دستگاه
  • دستگاه رول باز کن 5 میلی متر : 1 دستگاه
  • دستگاه گیوتین 2 متر 5 میلی متر : 1 دستگاه
  • دستگاه نقطه جوش عصایی : 5 دستگاه
  • دستگاه نقطه جوش : 5 دستگاه
  • دستگاه دریل ستونی : 1 دستگاه
  • دستگاه رکتی فایر : 3 دستگاه
  • دستگاه جوش CO2 : 2 دستگاه
  • دستگاه پانچ cnc : 1 دستگاه
  • قالب های بدنه : 12 دستگاه
  • برای ظرفیت تولید سالیانه 200000 عدد

تاسیسات کارخانه تولید باطری سربی اسیدی خودرو

✳️ تاسیسات کارخانه تولید باطری سربی اسیدی خودرو :

  • سیستم گرمایش و سرمایش : 1 عدد ، «ساختمان جنبی و تولیدی»
  • سیستم تهویه سوله :
  • اگزوز فن تهویه هوا : 1 عدد ، «ساختمان تولیدی»
  • فن تهویه و نصب و راه اندازی : 1 عدد ، «ساختمان جنبی»
  • سیستم اطفاء حریق و وسائل آتشنشانی : اجرای B : 8 عدد ، «ساختمان جنبی و تولیدی»
  • تأسیسات سوخت رسانی : اجرای شبکه گاز : 1 عدد ، «ساختمان جنبی و تولیدی»
  • هوای فشرده : خرید حمل اجراء شبکه توزیع هوای فشرده : 1 عدد ، «ساختمان تولیدی»
  • تلفن : 2 خط
  • تأسیسات آبرسانی : حق انشعاب آب و لوله کشی : 1 عدد
  • تجهیزات تصفیه و سختی گیر آب : 1 عدد
  • برای ظرفیت تولید سالیانه 200000 عدد

وسائط نقلیه :

  • وانت نیسان : 3 دستگاه

کارخانه تولید باطری سربی اسیدی

✳️ لوازم اداری مورد نیاز کارخانه تولید باطری سربی اسیدی :

  • دستگاه کامل کامپیوتر و متعلقات مربوطه : 4 عدد
  • دستگاه چاپگر : 2 عدد
  • گوشی تلفن : 8 عدد
  • دستگاه کپی : 1 عدد
  • دستگاه کارت ساعت زنی : 1 عدد
  • وسائل آبدارخانه (سری کامل) : 1 عدد
  • وسائل و مبلمان اداری و رفاهی و رستوران : 1 عدد
  • دستگاه کامل کامپیوتر و متعلقات مربوطه : 4 عدد

✳️ میزان آب و انرژی مورد نیاز کارخانه تولید باطری خودرو :

  • برای ظرفیت تولید سالیانه 200000 عدد
  • آب مصرفی : 1500 متر مکعب در سال
  • برق مصرفی : 540000 کیلو وات در سال
  • سوخت مصرفی (گاز) : 80000 متر مکعب در سال
  • سوخت مصرفی (گازوئیل) : 168000 لیتر در سال
  • سوخت مصرفی (بنزین) : 1680 لیتر در سال
  • تلفن : 3 پالس

وضعیت اشتغال زایی کارخانه تولید باطری خودرو

✳️ وضعیت اشتغال زایی کارخانه تولید باطری خودرو :

  • برای ظرفیت تولید سالیانه 200000 عدد
  • مدیر عامل : 1 نفر ، «لیسانس»
  • مهندس تولید : 1 نفر ، «لیسانس»
  • امور مالی و اداری : 1 نفر ، «لیسانس»
  • پشتیبانی : 1 نفر ، «دیپلم»
  • حسابداری : 1 نفر ، «لیسانس»
  • نگهبان : 1 نفر ، «دیپلم»
  • کارگر ماهر : 8 نفر ، «دیپلم»
  • کارگر ساده : 30 نفر ، «سیکل»

جمع : 44 نفر

 کارخانه تولید باطری سربی اسیدی

✳️ زمین و ابنیه کارخانه تولید باطری سربی اسیدی !

زمین و محوطه سازی کارخانه تولید باطری خودرو :

  • ظرفیت تولید سالیانه 200000 عدد
  • زمین : 3500 متر مربع
  • دیوار کشی و حصار کشی محوطه : 600 متر مربع
  • خاک ریزی و تسطیح : 800 متر مکعب
  • پارکینگ ، خیابان و پیاده رو سازی : 500 متر مربع
  • ایجاد فضای سبز و روشنایی محوطه : 800 متر مربع

ساختمان و ابنیه کارخانه تولید باطری خودرو :

  • ظرفیت تولید سالیانه 200000 عدد
  • سوله سالن تولید و دفاتر فنی تولید : 300 متر مربع
  • انبار مواد اولیه : 150 متر مربع
  • انبار ابزار و قطعات : 50 متر مربع
  • اتاق تاسیسات : 50 متر مربع
  • انبار محصول : 250 متر مربع
  • اداری و رفاهی : 150 متر مربع
  • نگهبانی : 50 متر مربع
  • کارگری : 100 متر مربع

✔️ اجزای باطری های سربی اسیدی خودرو را بشناسیم !

اجزای باطری های سربی اسیدی خودرو

✳️ اجزای یک باطری خودرو عبارت اند از :
  • پوسته ← case Battery
  • در پوش باطری ← Battery cover
  • در خانه باطری ← Vent cap
  • قطب های باطری ← Terminal post
  • خانه باطری ← Battery cell
  • صفحه های مثبت ← Positive plate
  • صفحه های منفی ← Negative plate
  • صفحه های عایق ← Separator
  • الکترولیت ← Electrolyte
  • شانه نگهدارنده صفحات ← Plate connector connector Plate
  • پلاک باطری ← Battery information label
  • نشان دهنده شارژ باطری ← Gravity indicator
  • نشان دهنده سطح الکترولیت ← Charging leveler

بعضی از این اجزا در تمامی باطری ها استفاده نمی شوند و مثلا نشان دهنده شارژ بودن باطری و نشان دهنده سطح الکترولیت.

اجزای تشکیل دهنده باطری خودرو

1 - پوسته و درپوش باطری (Battery case and cover) :

جعبه ای که تمام اجزاء یک باطری را در خود جای می دهد پوسته باطری نامیده می شود. پوسته یا بدنه باطری ها باید در مقابل اثرات اسید مقاوم باشند علاوه بر ان در باید بتواند تغییرات دما ( 50 - تا 150 درجه سانتیگراد) و ضربه نیز تحمل نماید.

در گذشته پوسته باطری را از نوعی لاستیک تهیه می کردند اما امروزه معمولا از پلاستیک ها مخصوص برای این کار استفاده می گردد.

بدنه باطری ها توسط جداره های عمودی معمولا به 6 قسمت تقسیم می شود این قسمت ها محل قرار گرفتن صفحات مثبت ، منفی ، عایق ، شانه باطری و الکترولیت می باشد. به هریک از این قسمت ها یک خانه باطری گفته می شود.

همان طور که ملاحظه می گردد علاوه بر این جدارها تعدادی شیار نیز در کف پوسته باطری وجود دارد که دو وظیفه بر عهده دارند یکی اینکه تکیه گاهی برای صفحات باطری هستند و دیگری اینکه چون پس از مدتی صفحات باطری دراثر فعل و انفعالات شیمیایی ریزش می کنند فاصله بین این شیارها فضای مناسب جهت ته نشین شدن این رسوبات را فراهم می کند.

جنس درپوش باطری نیز مانند بدنه باطری ار نوعی پلاستیک تهیه می شود. بر روی در پوش محلی برای خروج قطبین باطری و همچنین نصب در خانه های باطری تعبیه می گردد و البته لازم به ذکر است که گاهی در خانه های باطری از روی در پوش حذف می شود.

معمولا باطری های از نوع ژلی (Gell-cell) که الکترولیت آن ها مایع نیست ، احتیاجی به در خانه باطری ندارند.

توجه : امروزه در بازار ایران نوعی باطری به نام اتمیک 2000 وجود دارد که در نظر اول ممکن است تصور شود این باطری ها دارای در خانه باطری نیستند. اما در حقیقت این باطری ها به جای داشتن 6 در پوش مجزا در پوشی یک پارچه دارند.

2 - درب خانه باطری Vent Cap :

همان طور که قبلا ذکر شد معمولا برای هر خانه باطری یک سوراخ در نظر می گیرند که از طریق آن مقدار الکترولیت داخل هر خانه کنترل شود.

هر یک از این سوراخ ها توسط یک در پوش بسته می شوند ، که به آن درب خانه باطری می گویند.

هر در خانه باطری باید دارای دو مشخصه مهم باشد که عبارت اند از :

الف - اجازه خروج گازهای تولیدی در هر خانه :

هنگامی که باطری در حال شارژ شدن توسط دینام یا الترناتور است ، بین صفحات مثبت و منفی و الکترولیت ، فعل و انفعالات شیمیایی رخ می دهد که این فعل و انفعالات باعث بالا رفتن دما در الکترولیت می گردد (گرما زا است).

این افزایش دما باعث افزایش سرعت تبخیر آب موجود در الکترولیت می گردد. برای خروج بخارات آب تولید شده در هر خانه باطری لازم است که در خانه باطری دارای حداقل یک سوراخ یا مجرای خروجی به هوای آزاد راه داشته باشد که بخار آب تولید شده بتواند از خانه باطری خارج شود.

اگر این بخار از خانه خارج نشود فشار در خانه باطری بالا می رود و باعث ایجاد سوراخ های ریز نهایتا از ضعیف ترین قسمت خانه می گردد که معمولا الکترولیت از انجا خارج می گردد (وجود سفیدک های کوچک در اطراف پوسته باطری)

ب - جلوگیری از خروج الکترولیت مایع از درب

اگر سوراخ روی در یک سوراخ ساده باشد ممکن است در اثر شتاب های ناگهانی یا ترمزهای شدید مایع الکترولیت از طریق این سوراخ ها خارج شده و میزان سطح الکترولیت در باطری ها پایین بیاید.

بنابراین در خانه را طوری طراحی می کنند که علاوه اینکه قابلیت خروج بخار های تو را داشته باشد از خارج شدن الکترولیت مایع جلوگیری کند. دو نوع از طرح های به کار رفته برای در خانه باطری در شکل های زیر آمده است.

همان طور که ملاحظه می گردد مجرایی مارپیچ برای سوراخ در خانه در نظر گرفته شده است که با توجه به قابلیت بخار می تواند از این مجرا عبور کرده و از آن خارج شود اما مایع الکترولیت پس از برخورد با قسمت بالایی ماپیچ به سمت پایین برمی گردد.

البته برخی باطری های موجود در ایران فقط با قرار دادن یک مانع ساده زیر سوراخ در خانه باطری این کار را انجام می دهند که مسلما کارایی آن به اندازه طرح هایی که در شکل ملاحظه می گردد نمی باشد.

طرح توجیهی کارخانه تولید باطری سربی اسیدی خودرو

3 - قطب باطری Terminal post of battery :

هر باطری دارای دو قطب اصلی می باشد (توجه : هر خانه باطری خود دارای 2 قطب می باشد اما در باطری های غیر قابل تعمیر این قطب ها زیر در پوش بالایی باطری قرار گرفته و دیده نمی شوند یعنی یک باطری 12 ولتی دارای قطب می باشد -6 قطب مثبت و 6 قطب منفی که دو تای آن ها قطب های اصلی و سایرین در زیر در پوش می باشند.

در مورد نحوه اتصال خانه های باطری در آینده صحبت خواهد شد. از این به بعد منظور از قطب همان قطب های اصلی باطری خواهد بود.

قطب های باطری محل خروج جریان برق از باطری در زمان مصرف شدن و محل ورود جریان برق به باطری در زمان شارژ شدن باطری ها می باشند. با توجه به جهت جریان برق یک قطب را قطب مثبت و دیگری را قطب منفی می نامند.

نحوه قرار گرفتن قطب های باطری روی پوسته متفاوت است که شامل :

مدل SAE ، ترمینال جانبی ، ترمینال L شکل ، ترمینال مهره ای ، و ترمینال ترکیبی می باشد.

سیستم قطب بندی به روش SAE متداول تر از سایر روش ها می باشد.

شناسایی قطب های مثبت و منفی :

با توجه به اینکه در هنگام نصب باطری روی اتومبیل قطب منفی به بدنه و قطب مثبت به کابل استارت (اتومات استارت) متصل می گردد تشخیص قطبین از یکدیگر حایز اهمیت می باشد.

  • قطب مثبت با علامت + >------- ، POS ، P (رنگ : قرمز) (ضخامت : بیشتر از منفی مشخص می گردد.)
  • قطب منفی با علایم - >------- ، NEG ، N (رنگ : مشکی یا آبی) (ضخامت : کمتر از مثبت مشخص می گردد.)

در صورتی که هیچ یک از علایم ذکر شده وجود نداشتند (پاک شده بودند یا قابل تشخیص نبودند) می توان با یک آزمایش ساده قطب ها را از یکدیگر تشخیص داد.

یک سر سیمی را به یکی از دو قطب متصل کنید و سر دیگر آن را داخل الکترولیت یکی از خانه های باطری قرار دهید. ملاحظه خواهید کرد که اطراف سیم حباب هایی به وجود می اید.

این آزمایش را با قطب دیگر نیز انجام دهید هر کدام ار قطب ها که حباب بیشتری در اطراف سیم داخل الکترولیت تولید کرد آن قطب ، قطب منفی می باشد.

(تذکر : ان آزمایش فقط جهت موارد ضروری می باشد. تکرار باعث خراب شدن باطری می گردد.)

توجه هیچگاه دو سیم از قطبین را هم زمان وارد یک خانه باطری نکنید چون ممکن است در اثر اتصال بین دو سیم در خانه بانری آب باطری به صورت شما بپاشد.


✔️ آشنایی با مشخصات فنی و مهندسی باطری های خودرو !

آشنایی با مشخصات فنی و مهندسی باطری های خودرو

✳️ روش تعیین ظرفیت باطری خودرو !

روش های مختلفی برای تعیین مقدارظرفیت یک باطری توسط انجمن بین المللی باطری (Battery Council International=BCL) ارایه شده است که 4 روش به ترتیب اهمیت عبارت اند از :

الف) آمپر گرداندن میل لنگ در شرایط سرد = تست باطری در شرایط سرد (Cold Cracking Amps=CCA) :

این مقدار نشان دهنده توانایی یک باطری برای کار در شرایط سرد می باشد و برابر است به مقدار آمپری که یک باطری در دمای 0 درجه فارنهایت (17.8- درجه سانتیگراد) می تواند از خود خارج کند بدون اینکه ولتاژ باطری کمتر 7.2 ولت شود.

ب) آمپر گرداندن میل لنگ = تست باطری (Cracking Amps=CA) :

مانند روش قبلی منتها در دمای 32 درجه فارنهایت (تقریبا 7.7 درجه سانتیگراد). البته رابطه ای تقریبی وجود دارد که می توان این دو عدد (CCA) را به (CA) تبدیل نمود.

CA= CCA×1.25

ج) ظرفیت ذخیره باطری (Reserve Capacity=RC) :

مدت زمانی که باطری بتواند در دمای 80 درجه فارنهایت ( 26.7 درجه سانتیگراد) جریان 25 آمپر بدهد بدون اینکه ولتاژ کل آن کمتر از 10.5 ولت شود. باطری باید بتواند در صورت خراب شدن سیستم شارژ در زمان نسبتا طولانی نیازهای الکتریکی خودرو را مرتفع کند.

د) آمپر – ساعت :

حاصل ضرب شدت جریان در زمانی است که آن باطری می تواند این شدت جریان را تامین کند. واحد آن آمپر ساعت (Ah) می باشد.

ساعت × شدت جریان = ظرفیت

مثلا اگر ظرفیت یک باطری Ah 60 است یعنی می تواند :

  • مدت 60 ساعت جریان 1 آمپری را تامین کند (60 × 1 = 60)
  • یا مدت 1 ساعت جریان 60 آمپری را تامین کند (1 ×60 = 60)
  • یا مدت 20 ساعت جریان 3 آمپری را تامین کند (20 × 3 = 60)

نکته : هنگامی که آمپر از باطری کشیده می شود نباید ولتاژ باطری کمتر از 10.5 ولت شود.

عواملی که در تغییر مقدار ظرفیت باطری موثر هستند عبارت اند از :

تعداد صفحات باطری ، مساحت صفحات باطری ، دما ، مقدار الکترولیت و چگالی الکترولیت می باشد.

پلاک باطری چیست ؟

✳️ پلاک باطری چیست ؟

برای استفاده بهتر از هر وسیله ای لازم است اطلاعاتی در مورد آن وسیله به ما داده شود. محلی که این اطلاعات در آن جا ثبت می شود را پلاک مشخصات می گوید.

باطری ها نیز دارای پلاک مشخصات می باشند. شرکت های تولید کننده باطری روش های مختلفی را برای این کار دارند.

مثلا گروهی تمام اطلاعات مورد نیاز را روی پوسته باطری کناره درج می کنند و گروهی نیز در چند نقطه مختلف این اطلاعات را قرار می دهند.

در اینجا سعی بر ان است که تمام اطلاعاتی که می توان به عنوان یک مشخصه باطری ثبت کرد بیان شود.

  • کد استاندارد : هر نوع باطری تولیدی دارای یک کد استاندارد می باشد. متداول ترین نوع استاندارد برای باطری ها ، استاندارد DIN است.
  • ولتاژ : یکی از مهم ترین مشخصه های یک باطری که حتما تمام تولید کنندگان باطری باید آن را روی باطری درج کنند مقدار ولتاژ خروجی باطری می باشد. ولتاژ باطری خودرو ها بین 6 ولت تا 42 ولت (خودروهای برقی) می باشد.
  • ظرفیت باطری : حداقل یکی از موارد ذکر شده که نشان دهنده ظرفیت باطری می باشند. (در ایران معمولا آمپر - ساعت و تست در شرایط سرد)
  • سایز باطری : برای مشخص کردن ابعاد باطری.

✳️ تاریخ تولید باطری :

با توجه به محدود بودن عمر باطری لازم است مصرف کننده از تاریخ تولید و تاریخ مصرف باطری آگاه باشد. شرکت های تولید کننده روش های مختلفی برای ارائه این دو تاریخ دارند که در شکل زیر یک نمونه آمده است.

شماره سریال سازنده : برخی باطری ها این شماره روی باطری حک می گردد و معرف مشخصات سازنده (تاریخ ثبت کارخانه ، کارخانه و... می باشد) نشان دهنده میزان الکترولیت و چگالی (چرم حجمی) در باطری.

همان طور که ذکر شد ارتفاع سطح الکترولیت باید در حد معینی باشد. برای تشخیص این مطلب روی بدنه باطری های سفید (باطری هایی که سطح الکترولیت از بیرون مشخص است) 2 خط قرار داده شده است که یکی بیشترین حد و دیگری کمترین حد را مشخص می کند.

میزان الکترولیت حتما باید بین این دو عدد باشد. در باطری هایی که دارای بدنه سفید نیستند یا اینکه سطح الکترولیت از بیرون باطری مشخص نیست تشخیص این امر کمی مشکل می شود.

بنابراین در گروهی از این نوع باطری ها نشان دهنده ای رای روی خانه باطری قرار داده اند که می توان با مشاهده آن سطح آب باطری را تشخیص داد. شکل زیر یکی از این نوع نشان دهنده ها را نمایش می دهد.

گروه دیگری از باطری ها دارای نشان دهنده جرم حجمی الکترولیت نیز می باشند. در این نوع باطری ها راننده به راحتی با مشاهده این نشان دهنده به شارژ بودن و یا د شارژ بودن باطری پی برد.

✍️ جهت تهیه مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید باطری سربی اسیدی ، با اطلاعات کاملا به روز با فرمت Word و PDF و با گزارشگیری نرم افزار کامفار ، جهت اخذ جواز تاسیس یا وام و تسهیلات بانکی ،با ما تماس بگیرید . 


📚 دانلود فایل های طرح توجیهی تیپ تولید باطری سربی اسیدی خودرو


✍️ توجه : کلیه ی طرح های تیپ یا آماده ، صرفا کاربرد مطالعاتی و تحقیقاتی داشته و جهت اخذ مجوز و یا تسهیلات و وام بانکی مناسب نمیباشند . جهت تهیه طرح توجیهی با کاربرد اجرایی و بانکی با ما تماس بگیرید.

فايل‌ها:
zipطرح توجیهی تولید باتری خشک خودرو داغ
تاريخسه شنبه, 11 دی 1397 22:26
حجم فايل 645.73 KB
دانلود 120

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.


کسب و کارهای پر طرفدار

صنایع خودرو

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories