طرح توجیهی تولید رینگ دوچرخه و موتورسیکلت ⭐️ مجوز + وام بانکی
- امیر حبیبی
- طرحهای توجیهی صنایع خودرو و قطعه سازی

نوشتن مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید رینگ دوچرخه و موتورسیکلت اولین قدم در مسیر سرمایه گذاری شماست که میتواند براورد تخصصی از هزینه احداث کسب و کار و درآمد و سود آن را به شما نشان دهد و کاربرد اداری آن عموما اخذ زمین ، مجوز و وام بانکی است. (با فرمت WORD و PDF)
در انتهای این صفحه نیز می توانید به بانکی از فایل های طرح توجیهی تولید رینگ دوچرخه و موتورسیکلت که مربوط به سالهای گذشته هستند و صرفا کاربرد مطالعاتی دارند ، دست یابید.
✳️ سر فصل های این مقاله (0 تا 100 تولید رینگ دوچرخه و موتورسیکلت)
✔️ رینگ دوچرخه و موتورسیکلت چه محصولاتی هستند؟
✔️ کاربرد طرح توجیهی و بیزنس پلن رینگ دوچرخه و موتور سیکلت چیست؟
✔️ کدهای آیسیک محصولات طرح توجیهی رینگ موتور سیکلت و دوچرخه
✔️ استانداردهای محصولات طرح توجیهی رینگ موتور سیکلت و دوچرخه
✔️ آیا میتوان محصولی را جایگزین رینگ دوچرخه و موتورسیکلت نمود؟
✔️ معرفی انواع رینگ دوچرخه و موتور سیکلت
✔️ مواد اولیه مصرفی کارخانه تولید رینگ دوچرخه و موتور سیکلت
✔️ فرآیند تولید رینگ دوچرخه یا موتورسیکلت
✔️ ماشین آلات و تجهیزات خط تولید رینگ دوچرخه و موتور سیکلت
✔️ تأسیسات و امور زیر بنایی کارخانه رینگ دوچرخه و موتور سیکلت
✔️ میزان آب و انرژی مصرفی کارخانه تولید رینگ دوچرخه و موتور سیکلت
✔️ وضعیت اشتغال زایی کارخانه تولید رینگ دوچرخه و موتور سیکلت
✔️ مساحت زمین و ابنیه کارخانه تولید رینگ دوچرخه و موتور سیکلت
✔️ عوامل موثر بر کیفیت رینگ تولید شده در شرکت های مختلف
✔️ دانلود فایل های طرح توجیهی تیپ تولید رینگ دوچرخه و موتورسیکلت
✔️ معرفی طرح توجیهی و بیزنس پلن تولید رینگ دوچرخه و موتورسیکلت !

✳️ رینگ دوچرخه و موتورسیکلت چه محصولاتی هستند؟
چرخ از سه عنصر اصلی رینگ (طوقه) ، توپی و پره ها تشکیل شده است که پره ها دو بخش دیگر را به یکدیگر متصل می کنند.
طوقه یا رینگ (Rim) قسمتی از هر چرخ است که از داخل پره ها به آن متصلند و از بیرون لاستیک ها و تیوپ روی آن قرار گرفته اند و واسطه انتقال نیرو بین پره ها و لاستیک است.
رینگ چیزی نیست جز تسمه فلزی لبه داری که حامل تایر و نقطه اتکای انتهای بیرونی پره هاست. شکل و نوع چرخ بر روی شکل و سطح مقطع رینگ موثر است اما رینگ های به کار رفته در چرخ های پره ای نسبتا ساده تر از سایر چرخ ها مانند چرخ ترکیبی است.
در چرخ ترکیبی رینگ ، آلیاژ فشرده ای مشابه رینگ های آلیاژی مصرفی در چرخ های پره ای است اما سوراخ های جای پره را ندارد.
رینگ را از فولاد آبکاری شده یا آلیاژ آلومینیم می سازند و مقطع آن می تواند به شکل های مختلف باشد. هر رینگ را برای سازگاری با کاربردهای خاص یا اندازه تایر معینی انتخاب می کنند. پره ها با مهره های نازک بوش مانندی به نام سرپره روی رینگ قرار می گیرد.
به دلیل وجود سوراخ روی طوقه برای نگهداری پره امکان استفاده از تایر بدون تیوب (تیوب لس) در چرخ پره ای وجود ندارد. انتهای هر پره یک برجستگی وجود دارد که داخل سوراخ خزینه ای لبه توپی قرار می گیرد.
پره غالباﹰ در این سوراخ حدود 90 درجه می چرخد در حالی که در بعضی چرخ ها پره ها به خاطر استحکام بیشتر به صورت مستقیم یعنی عمود بر رینگ نصب می شوند.

کاربرد طرح توجیهی و بیزنس پلن رینگ دوچرخه و موتور سیکلت چیست؟
در صورتی که قصد احداث کارخانه تولید رینگ دوچرخه و موتور سیکلت را دارید ، اولین قدم شما نوشتن بیزنس پلن کارخانه رینگ سازی برای دوچرخه و موتور سیکلت است که مضاف بر اینکه به شما چشم انداز تخصصی از آینده مالی پروژه را میدهد ، جهت اخذ جواز تاسیس و یا حتی اخذ زمین از شرکت شهرک های صنعتی یا منابع طبیعی نیز میتوانید از آن استفاده کنید.
در صورتی که هدفتان اخذ وام و تسهیلات بانکی باشد باید طرح توجیهی کارخانه رینگ دوچرخه و موتور سیکلت برای شما تدوین شود یعنی مضاف بر بیزنس پلن ، گزارش نرم افزار کامفار و همینطور مطالعات بازار محصول نیز انجام شود.
در صورت نیاز به بیزنس پلن و یا طرح توجیهی تولید رینگ دوچرخه و موتور سیکلت به صورت کاملا به روز و حرفه ای ، با کارشناسان مجرب و متخصص وبسایت گسترش کارآفرینی ایران تماس بگیرید.

✳️ مشخصات فنی محصولات طرح توجیهی رینگ دوچرخه و موتور سیکلت :
- رینگ دوچرخه : با سطح مقطع BE ، WO ، HE و توپی چرخ و پیچ
- رینگ موتورسیکلت : با طوقه لبه استوانه ای و لبه مخروطی
کدهای آیسیک محصولات طرح توجیهی رینگ موتور سیکلت و دوچرخه :
- کد آیسیک طوقه (رینگ) دوچرخه : 35921328
- کد آیسیک طوقه چرخ موتورسیکلت : 35911365
- شماره تعرفه گمرکی طوقه و پره چرخ برای چرخ های پایی : 8714/92/00
- شماره تعرفه گمرکی چرخ کامل ، طوقه ، پره برای موتورسیکلت ها : 8714/19/00
استانداردهای محصولات طرح توجیهی رینگ موتور سیکلت و دوچرخه :
- موتورسیکلت - ویژگی ها و روش های آزمون طوقه : «شماره استاندارد : 3915»
- تایرها و طوقه های موتورسیکلت - سری متریک : «شماره استاندارد : 6604-2»
- تایرها و طوقه های موتورگازی : «شماره استاندارد : 6605-2»
- موتورسیکلت - تایرها و طوقه ها (تخصیص کد) : «شماره استاندارد : 7081-2»
- دوچرخه - تایرها و طوقه ها - کد گذاری و ابعاد : «شماره استاندارد : 7983-1»
- دوچرخه - رینگ - ویژگی ها و روش های آزمون : «شماره استاندارد : 3315»
- Motorcycle tyres and rims : «شماره استاندارد : ISO 4942-3»
- Road vehicles - wheels/rims for commercial vehicles : «شماره استاندارد : ISI 3894»
- Motorcycle tyres and rims-design : «شماره استاندارد : ISO 5751-1»
- Motorcycle tyres and rims-dimension : «شماره استاندارد : ISO 5751-2»
آیا میتوان محصولی را جایگزین رینگ دوچرخه و موتورسیکلت نمود؟
با توجه به اینکه کالای مورد بررسی در این طرح رینگ دوچرخه و موتورسیکلت می باشد و با توجه به کاربرد این محصول در انتقال نیرو بین پره ها و لاستیک نمی توان برای آن جایگزینی عنوان نمود.
بایستی اذعان نمود که تنها تغییراتی در شکل و آلیاژهای تولید کننده رینگ دوچرخه و موتورسیکلت در سال های اخیر به وجود آمده که این تغییرات هم جهت با تغییرات در ظاهر و کارایی دوچرخه و موتورسیکلت می باشد.
به طور مثال طوقه های جدید دوچرخه ها به صورت دیسک بوده و هیچ پره ای ندارد و به صورت تارهایی بافته شده از فیبر کربن است و همچنین آن قسمت از طوقه ها که با لنت های ترمز در ارتباط است از سرامیک ساخته می شود و اکثراﹰ حالت آیرو دینامیکی دارد. در ادامه به معرفی انواع رینگ و مزایا و معایب هریک پرداخته شده است.

✳️ معرفی انواع رینگ دوچرخه و موتور سیکلت :
1. رینگ فولادی
اکثر رینگ ها امروز فولادی هستند که شامل یک قطعه میانی پرس شده و یک طوقه غلطک کاری شده می باشد. اتصال این دو قسمت توسط جوشکاری و بندرت از روش پرچ کاری انجام می شود. بزرگترین عیب رینگ های فولادی وزن سنگین آن ها است. این رینگ ها سریع تر خم می شوند ولی در عین حال قابلیت چکش کاری و برگشت پذیری دارند.
2. رینگ آلیاژی آلومینیومی
این رینگ ها سریع تر دور می گیرند و سریع تر می ایستند و شوک و ضربه کمتری بر سیستم تعلیق خودرو وارد می کنند. این نوع رینگ ها به 3 دسته تقسیم می شوند. رینگ ریخته گری یک تکه ، آلیاژی دو تکه و آلیاژ آلومینیومی آهنگری شده.
3. رینگ از جنس فیبر کربن
این رینگ ها بسیار سبک بوده ولی عملیات کاری و نوع جنس به کار رفته در آن ها بسیار پرهزینه بوده و در حدود ده برابر یک رینگ آلیاژی آهنگری شده قیمت دارند.
به طورکلی رینگ های آلیاژی بسیار سبک بوده و عملکرد فرمان را دلچسب تر ، سریع تر و روان تر می سازد.
✔️ خلاصه دانش فنی طرح توجیهی تولید رینگ دوچرخه و موتور سیکلت !

✳️ مواد اولیه مصرفی کارخانه تولید رینگ دوچرخه و موتور سیکلت :
- ظرفیت تولید سالیانه 130 هزار عدد در سال معادل 95 تن
- ورق فولادی : 18 تن در سال ، «ضخامت 1.5 میلی متر»
- ورق فولادی : 79 تن در سال ، «ضخامت 2 میلی متر»
- مفتول گالوانیزه : 3 تن در سال ، «به قطر 2 میلی متر»
- مفتول گالوانیزه : 4 تن در سال ، «به قطر 3 میلی متر»
- چربی گیر : 510 کیلوگرم در سال ، «ترکیبات هیدروکسید سدیم و کربنات سدیم»
- اسید سولفوریک : 168 کیلوگرم در سال ، «جهت اسید شویی»
- سیانید سدیم : 17 کیلوگرم در سال ، «خنثی کننده»
- مس سیانوری : 32 کیلوگرم در سال ، «سیانید مس ، سیانید سدیم ، کربنات سدیم و بی سولفیت سدیم»
- سولفات مس : 152 کیلوگرم در سال ، «جهت مس اسیدی»
- مواد آبکاری : 525 کیلوگرم در سال ، «جهت آبکاری نیکل و کروم ، اسید کرومیک و اسید سولفوریک»
- صفحات مس : 173 کیلوگرم در سال ، «فسفر دار جهت مس سیانوری و مس اسیدی»
- صفحات نیکل : 242 کیلوگرم در سال ، «99 درصد نیکل و نیمه براق»
- مواد براق کننده : 131 کیلوگرم در سال ، «مخصوص آبکاری نیکل براق»
- پیچ : 1950 هزار عدد در سال ، «مخصوص اتصال سیم پره موتورسیکلت»
- پیچ : 3250 هزار عدد در سال ، «مخصوص اتصال سیم پره دوچرخه»
- کارتن : 33 هزار عدد در سال ، «دو لایه به ابعاد 65 * 65 * 10 سانتی متری»
- کارتن : 33 هزار عدد در سال ، «دو لایه به ابعاد 49 * 49 * 18 سانتی متری»
✳️ فرآیند تولید رینگ دوچرخه یا موتورسیکلت به صورت زیر می باشد:

فرآیند تولید رینگ دوچرخه و موتورسیکلت یکسان می باشد و تنها اختلاف آن ها شکل و ابعاد غلتک ها و قرقره هایی است که در هنگام نورد و جوشکاری برای ساخت طوقه استفاده می شود و این اختلاف به دلیل تفاوت شکل و اندازه رینگ ها است.
فرآیند تولید رینگ دوچرخه یا موتورسیکلت به شرح زیر می باشد :
1. تابگیری :
ورق ها برای طوقه رینگ به وسیله رول بازکن باز شده و از بین غلتک های تابگیری عبور می کند.
2. نورد کاری :
در این مرحله بسته به این که چه قطعاتی تولید می شود ورق ها از بین غلتک های مختلف عبور کرده و اشکال مختلف پیدا می کند همچنین در این مرحله در صورت لزوم فرم دهی و خم کاری بر روی آن ها انجام می شود.
3. فتیله کردن :
ورق ها پس از نورد کاری به دور نورد چرخیده و فتیله پیچی می گردند.
4. جوش :
پس از فتیله پیچی بر روی قطعاتی چون طوقه به وسیله عبور از دو قرقره عملیات جوش مقاومتی انجام می شوند و برای اتصال لبه های طوقه از جوش CO2 استفاده می شود که دستگاه مجهز به وسیله ای جهت تغذیه سیم لحیم است.
5. برش کاری :
طوقه رینگ پس از عبور از میان 4 غلتک که باعث گرد شدن قطعه کار می گردد توسط دیسکی برش می خورد.
6. سنگ زنی :
پس از جوش کاری قسمت های جوش خورده به کمک سنگ رومیزی سنگ زده می شوند.
7. اکسپندینگ :
چون در حین عملیات ممکن است قطعه کار شکل اصلی خود را از دست بدهد به همین دلیل قطعه را در دستگاه اکسپندینگ قرار می دهند و این دستگاه به کمک هیدرولیک و یک سطح شیبدار قطعه را به شکل مدور نگاه می دارد.
8. سوراخ کاری :
برای ایجاد جای اتصال در روی قطعاتی چون طوقه از پرس ضربه ای 10 تن استفاده شده و از دریل با مش 20 برای ایجاد سوراخ والو بر روی قطعه سوراخ کاری استفاده می گردد و سپس عملیات سنگ زنی به وسیله سنگ دستی انجام می گیرد.
9. حک کردن :
در این مرحله مشخصات قطعه به وسیله پرس دستی و قالب حک می شود و این مشخصات شامل نام تولید کننده ، اندازه اسمی رینگ ، نوع رینگ ، شماره سری تولید و نام کشور سازنده می باشد.
10. آبکاری :
چون قطعات ممکن است در محیط های دریایی و رطوبتی قرار بگیرند برای جلوگیری از خورندگی قطعات آن ها را در وان هایی که به همین منظور از نیکل و یا کروم پر شده اند غوطه ور شده و سپس توسط جرثقیل های سقفی جابه جا می گردند البته باید توجه داشت قبل از آبکاری قطعه را چندین بار با مواد اسیدی و قلیایی و آب شست و شو داده تا چربی های آن گرفته شود.
11. برشکاری :
مفتول هایی از جنس گالوانیزه که برای سیم پره ها با قطرها و تعداد مختلف لازم است به وسیله قیچی برش می خورند.
12. خم کاری :
مفتول پس از قرار گرفتن در یک فیکسچر مخصوص به وسیله فک و سیلندر پنوماتیکی خم می گردد.
13. کوبش :
پس از خم کاری سرسیم توسط سنبه کوبیده می شود.
14. قلاویز کاری :
قلاویز که در سر سیم قرار دارد پس از کوبش سر سیم به سمت جلو حرکت می کند به طوری که به اندازه لازم برسد سپس با چرخش قلاویز توسط موتور الکتریکی عملیات قلاویز کاری سر سیم صورت می گیرد.

15. مونتاژ :
قطعات خریده شده همراه با قطعات ساخته شده در این قسمت بر روی یکدیگر همراه با پیچ مونتاژ می گردند.
16. لنگ گیری :
پس از مونتاژ قطعات برای لنگ گیری و بالانس رینگ چرخ و دوچرخه از یک دستگاه تست بالانس استفاده می شود و ایرادها رفع می گردد.
17. بسته بندی :
پس از تست و بازرسی کامل قطعات هر جفت رینگ را داخل یک کارتن بسته بندی می کنند همراه با توپی رینگ که در وسط کارتن قرار می دهند ابعاد کارتن برای رینگ دوچرخه 65 * 65 * 10 و برای موتورسیکلت 49 * 49 * 18 می باشد.
روش تولید ارائه شده در خصوص تولید رینگ دوچرخه و موتورسیکلت مشابه با یکدیگر می باشد. رینگ تولیدی از جنس فولاد می باشد که شامل یک قطعه میانی پرس شده و یک طوقه غلطک کاری شده می باشد.
اتصال این دو قسمت توسط عملیات جوشکاری بوده و بندرت به روش پرچ کاری انجام می شود. این نحوه ساخت رین گها علاوه بر کارکرد مناسب و طولانی ارزان قیمت نیز می باشد.
در بخش کنترل کیفی محصول می توان از دستگاه آزمون سنجش تاب و لنگی بر روی رینگ و طوقه استفاده نمود. از مزایای این دستگاه امکان توسعه دستگاه جهت انجام آزمون بر روی رینگ های با قطرهای گوناگون می باشد.
✳️ ماشین آلات و تجهیزات و تأسیسات کارخانه رینگ دوچرخه و موتور:
ماشین آلات و تجهیزات خط تولید رینگ دوچرخه و موتور سیکلت :
- رول بازکن : 1 دستگاه ، «مجهز به الکتروموتور»
- غلتک های تابگیری : 1 دستگاه ، «شامل 8 غلتک»
- دستگاه نورد : 1 دستگاه ، «دارای 3 جفت غلتک 2 جفت قرقره و 4 غلتک برای گرد کردن»
- دستگاه جوش CO2 : 1 دستگاه ، «مجهز به تجهیزات تغنیه مفتول و 1 کیلووات»
- سنگ : 1 دستگاه ، «رومیزی 1 کیلووات»
- پرس : 2 دستگاه ، «ضربه ای 10 تن و 4 کیلووات»
- دریل : 1 دستگاه ، «مش 20 و 2 کیلووات»
- کمپرسور : 1 دستگاه ، «500 لیتر در دقیقه و برق 3 کیلووات»
- قیچی : 1 دستگاه ، «نیمه اتوماتیک و 3 کیلووات»
- سایر تجهیزات مونتاژ رینگ : 2 سری ، «مخصوص مونتاژ رینگ دوچرخه و موتور سیکلت»
- پرس دستی : 1 دستگاه ، «2 تن»
- وان : 33 دستگاه ، «به ابعاد 75 * 1 * 2 بدنه روکش دار»
- تجهیزات عمومی کارگاه
- برای ظرفیت تولید سالیانه 130 هزار عدد در سال معادل 95 تن
تأسیسات و امور زیر بنایی کارخانه رینگ دوچرخه و موتور سیکلت :
- تأسیسات برق رسانی : توان 280 کیلو وات
- تأسیسات آب رسانی : مصرف 0.41 متر مکعب در ساعت
- تأسیسات سوخت رسانی : مصرف 19 متر مکعب در ساعت
- تاسیسات گرمایشی و سرمایشی
- هوای فشرده
- سختی گیر و سیستم تصفیه
- برای ظرفیت تولید سالیانه 130 هزار عدد در سال معادل 95 تن

✳️ میزان آب و انرژی مصرفی کارخانه تولید رینگ دوچرخه و موتور سیکلت :
برای ظرفیت تولید سالیانه 130 هزار عدد در سال معادل 95 تن
- برق مصرفی : 280 کیلو وات
- انشعاب
- ترانس
- کابل کشی
- تابلو برق
- روشنایی
- آب مصرفی : 16.24 متر مکعب در سال
- انشعاب
- بوستر پمپ 2 پمپه با مخزن 500 لیتری : 1 عدد
- مخزن ذخیره آب 500 لیتری با تجهیزات : 1 عدد
- لوله کشی : 200 متر
- سوخت مصرفی : 19 متر مکعب در ساعت
- انشعاب گاز
- لوله کشی گاز با تجهیزات جانبی
- مخزن ذخیره گازوئیل 1000 لیتری : 1 عدد
- سیستم پمپاژ : 1 سری
- مخزن روزانه 2000 لیتری : 2 عدد

- هوای فشرده :
- کمپرسور (m3/min1) : 2 عدد
- مخزن ذخیره 2000 لیتری با تجهیزات : 1 عدد
- لوله کشی با شیرآلات : 100 متر
- خشک کن تبریدی : 1 عدد
- تأسیسات سرمایش و گرمایشی :
- کولر : 10 عدد
- رادیاتور
- یونیت هیتر
- دیگ و مشعل
- منبع تهیه آبگرم با کوپل مسی : 2 عدد
- پمپ موتورخانه و شیر آلات
- منبع انبساط : 1عدد
- لوله کشی و عایق بندی

✳️ وضعیت اشتغال زایی کارخانه تولید رینگ دوچرخه و موتور سیکلت :
برای ظرفیت تولید سالیانه 130 هزار عدد در سال معادل 95 تن
- مدیرعامل : 1 نفر
- منشی : 1 نفر
- مدیر کنترل کیفی : 0
- مدیر فنی : 0
- تکنسین فنی : 2 نفر
- مدیر بازرگانی : 0
- کارمند فروش : 1 نفر
- کارمند تدارکات : 1 نفر
- مدیر تولید : 0
- سرپرست تولید : 1 نفر
- تکنسین تولید : 1 نفر
- کارگر ماهر : 5 نفر
- کارگر ساده : 15 نفر
- مدیر اداری و مالی : 0
- انباردار : 1 نفر
- کارگر انبار : 0
- کارمند اداری : 0
- حسابدار : 1 نفر
- نگهبان : 3 نفر

✳️ مساحت زمین و ابنیه کارخانه تولید رینگ دوچرخه و موتور سیکلت :
زمین و محوطه سازی کارخانه تولید رینگ دوچرخه و موتور سیکلت :
- ظرفیت تولید سالیانه 130 هزار عدد در سال معادل 95 تن
- زمین : 3000 متر مربع
- فضای سبز : 1200 متر مربع
- خیابان کشی و پارکینگ : 645 متر مربع
- دیوار کشی : 550 متر مربع
ساختمان و ابنیه کارخانه تولید رینگ دوچرخه و موتور سیکلت :
- ظرفیت تولید سالیانه 130 هزار عدد در سال معادل 95 تن
- سوله سالن تولید : 720 متر مربع ، «ابعاد 30 * 24»
- ساختمان اداری - خدماتی : 200 متر مربع ، « دوطبقه به ابعاد 5 * 20» در سوله اصلی
- انبار : 360 متر مربع ، «دو بچه سوله به ابعاد 6 * 30»
- نگهبانی : 25 متر مربع
- موتورخانه : 50 متر مربع
وسائط نقلیه کارخانه رینگ دوچرخه و موتور سیکلت :
- وانت نیسان : 1 دستگاه
- خودرو سواری : 1 دستگاه
- جک پالت 1 تنی : 2 دستگاه
- استاکر دستی 1.5 تنی : 1 دستگاه
- جرثقیل 3.2 تنی : 1 دستگاه

✳️ عوامل موثر بر کیفیت رینگ تولید شده در شرکت های مختلف :
- توان فنی و مهندسی در طراحی و اجرای دقیق فرآیند.
- کیفیت مواد اولیه مصرفی.
- کنترل کیفی و لنگ گیری قطعات با آخرین تجهیزات روز.
از جمله تکنولوژی های جدید در تولید این کالا می توان انجام تست غیر مخرب x-Ray را نام برد که طی آن امکان بررسی رادیوگرافی با مانیتور برای تعیین عیوب ریخته گری و جوش وجود خواهد داشت.
✍️ جهت تهیه مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید رینگ دوچرخه و موتورسیکلت ، با اطلاعات کاملا به روز با فرمت Word و PDF و با گزارشگیری نرم افزار کامفار ، جهت اخذ جواز تاسیس یا وام و تسهیلات بانکی ،با ما تماس بگیرید .
📚 دانلود فایل های طرح توجیهی تیپ تولید رینگ دوچرخه و موتورسیکلت
✍️ توجه : کلیه ی طرح های تیپ یا آماده ، صرفا کاربرد مطالعاتی و تحقیقاتی داشته و جهت اخذ مجوز و یا تسهیلات و وام بانکی مناسب نمیباشند . جهت تهیه طرح توجیهی با کاربرد اجرایی و بانکی با ما تماس بگیرید.
;امیر حبیبی
چهارشنبه, 17 آبان 1396 01:18
387.16 KB
69برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.
;امیر حبیبی
چهارشنبه, 17 آبان 1396 11:17
775.83 KB
74برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.
;امیر حبیبی
چهارشنبه, 17 آبان 1396 00:36
495.21 KB
133برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.



