• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تراورس کامپوزیتی راه آهن ⭐️ 0 تا 100 تولید

(1 vote, average 5 out of 5)

طرح توجیهی تراورس کامپوزیتی راه آهن

جهت نگارش مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید تراورس کامپوزیتی راه آهن با اطلاعات کاملاً به روز برای سال 1402 ، با فرمت DOC و PDF و با گزارش گیری نرم افزار کامفار ، جهت اخذ مجوز یا ارائه به بانک ، این صفحه را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید . ضمنا میتوانید فایل pdf طرح توجیهی تولید تراورس کامپوزیتی راه آهن را که در سال های قبل نگارش شده است را صرفا جهت مطالعه از انتهای صفحه دانلود نمایید.


✔️ lمعرفی ، مزایا و کاربردهای محصول در طرح توجیهی تراورس کامپوزیتی راه آهن


محصول مورد مطالعه طرح حاضر تراورس کامپوزیتی راه آهن می باشد که در زیر ریل راه آهن قرار داده شده و به عنوان بسترگاه ریل محسوب می شود.

در حالت کلی یک تراورس راه  آهن ضمن محافظت از ریل ، از طریق انتقال نیرو از ریل و بار روی آن به زمین، باید فاصله مطلوب بین ریل ها تحت بارهای مختلف را حفظ کند. فاصله ی بین ریل ها معمولا  5.56 اینچ است.

تراورس باید بتواند این فاصله را بدون افزایش بیشتر از 0.125 اینچ  تحت دماها و بارهای متفاوت حفظ کند.  یعنی باید قابلیت تحمل 24000 پوند بار جانبی ، 39000 پوند بار استاتیک عمودی و 140000 پوند بار دینامیک عمودی را داشته باشد.

در غیر این صورت باعث انحراف ریل و از خط خارج شدن قطار و تلفات جانی و مالی می شود. برای تأمین این منظور تراورس های راه آهن باید استحکام و سفتی مناسبی داشته باشند   .

یک تراورس با کارایی بالا، علاوه بر استحکام بالا باید مقاوم در برابر اشعه ی UV و نوسانات دمایی و حمله حشرات بوده و در ضمن عایق خوبی برای جریان الکتریکی باشد تا از برقراری جریان در ریل جلوگیری شود.

تراورس های کامپوزیتی که امروزه توجه اکثر راه آهن های دنیا را به خود جلب کرده است، روشهای ساخت کمابیش متفاوتی دارد. در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا از پلاستیک های بازیافتی و ضایعات تایرهای اتومبیل و الیاف فایبر گلاس برای تولید این نوع تراورس ها استفاده  میشود .این تراورس ها مزایایی دارند که تقریباً پاسخگوی نیاز امروزه راه آهن است.

مزایای تراورس های کامپوزیتی عبارتند از: 

  • قدرت و استحکام بالا
  • عمر مفید 60-40 سال که این خاصیت، هزینه تعویض و تعمیر را به شدت کاهش می دهد.
  • وزن کم
  • مقاومت خوردگی و مقاومت آتشگیری عالی
  • هدایت گرمایی و الکتریکی کم
  • خاصیت میرایی لرزه و صدا
  • نداشتن خواص مغناطیسی
  • انعطاف پذیری خوب
  • مقاوم در برابر نفوذ رطوبت و روغن ها
  • مضررات شیمیایی نداشته و محیط زیست دوست است.
  • بعد از پایان عمر مفید می توان آن را بازیافت کرده و برای ساخت تراورس های جدید استفاده کرد و بدین ترتیب هزینه دفع ضایعات که در مورد سایر تراورس ها وجود دارد، در این مورد حذف می شود.

در ژاپن و کشورهای اروپایی تراورس های کامپوزیتی از پلی یورتان تقویت شده با الیاف شیشه ای بلند ساخته می شود. این تراورس ها در هر طولی و با استفاده از فرایند پالتروژن ساخته می شوند و از لحاظ ظاهری و نصب شبیه تراورس چوبی بوده اما استحکام کششی و فشاری بالایی داشته و ضریب انبساط خطی و ضریب هدایت گرمایی ناچیزی دارند.

در آمریکای شمالی و سایر کشورهای صنعتی تراورس های کامپوزیتی از ضایعات پلاستیکی و تایرهای بازیافتی و الیاف شیشه ای قطعه قطعه شده ساخته می شود که بیشتر از 700 میلیون تن بار ناخالص تحمل می کنند.

موارد مصرف و کاربرد تراورس های کامپوزیتی راه آهن

✳️ موارد مصرف و کاربرد تراورس های کامپوزیتی راه آهن

تراورس ها همانطوری که از اسم آنها مشخص است، قطعاتی هستند که در خطوط ریلی مورد استفاده دارند . ذیلا این موارد شرح داده شده است.

1 - خطوط ریلی راه آهن خارج شهر ( راه آهن بین شهری ایران ) :

خطوط ریلی راه آهن مهمترین و بیشترین مورد مصرف تراورس ها می باشد و همانطوری که پیشتر نیز شرح داده شد بصورت اجتناب ناپذیر در کلیه این خطوط تراورس ها حضور دارند.

2 - خطوط ریلی داخل شهر ( مترو ) :

خطوط ریلی داخل شهر نیز از تراورس ها استفاده می نمایند.

3 - خطوط ریلی داخل کارخانجات :

برخی کارخانجات که از مواد اولیه زیاد استفاده می کنند به منظور تسهیل حمل مواد از خط آهن استفاده می کنند . لذا در این مکان ها نیز از تراورس استفاده میشود.  شایان ذکر است که در کلیه موارد ذکر شده تراورس به منظور نصب زیر ریل راه آهن کاربرد دارد.

✳️ کالاهای جایگزین تراورس های کامپوزیتی راه آهن کدامند!

با این که هنوز 91.5 درصد تراورس های جهان، تراورس های چوبی اصـلاح شـیمیایی شـده و 8.5 درصد، بقیه تراورس ها مثل بتونی و آهنی و کامپوزیتی است. اما با توجه به مزایای واضح تراورس کامپوزیتی نسبت به بقیه انواع تراورس ها،  این کالا به زودی بازار ها ی جهانی تراورس را در اختیار خود میگیـرد.

لازم به ذکر است که عمر بالای این تراورس ها باعث صرفه جویی در هزینه تعویض و تعمیر شده و از طرفـی در صورت استفاده از ضایعات بازیافتی پلاستیک و تایر، هزینه کلی این کالا کاملاً مناسب بوده و در حد هزینـه یک تراورس چوبی با کیفیت بالا خواهد بود.

برای روشن تر شدن مطلب در زیـر مقایـسه ای بـین تراورس کامپوزیتی با بقیه ی تراورس های موجود انجام شده است.


✔️ تراورس های چوبی و آهنی و سیمانی VS تراورس های کامپوزیتی


✳️ مقایسه اقتصادی تراورس های چوبی با تراورس های کامپوزیتی :

1 - زمان تولید کلی تراورس چوبی (تبدیل از درخت به تراورس) 21-18 ماه است اما برای تراورس کامپوزیتی 8 ساعت است.

2 - هزینه ی کلی یک تراورس علاوه بر هزینه مواد اولیه و تولید شامل هزینه نصب، محافظت و تعویض است که با این معیارها تراورس های کامپوزیتی کمترین هزینه را دارند چون عمر مفید آنها پنج برابر عمر تراورس چوبی است.

3 - بیشتر از 80 درصد مواد مورد استفاده در ساخت تراورس های کامپوزیتی از پلاستیک ها و تایرهای و الیاف بازیافتی است. یعنی در هر مایل تراورس ، با بازیافت 2 میلیون بطری پلاستیکی ، 9 میلیون کیسه پلاستیکی و 10 هزار تایرهای ضایعاتی اتومبیل، بیشتر از 800 درخت صرفه جویی می شود.

4 - نکته آخر اینکه تراورس های چوبی بعد از خراب شدن باید دور انداخته شوند و این یک هزینه دفع ضایعات را هم به راه آهن تحمیل می کند.

در حالیکه تراورس های کامپوزیتی بعد از خراب شدن کاملاً قابلیت بازیابی شدن و استفاده در ساخت تراورس های جدید را دارند. با تمام مزایای گفته شده و این که قیمت یک تراورس کامپوزیتی از مواد بازیافتی معادل با قیمت تراورس های چوبی است کاملاً مشخص است که یک تراورس کامپوزیتی تا چه اندازه می تواند جایگزین مناسبی برای  تراورس های چوبی باشد. 

✳️ مقایسه اقتصادی تراورس های آهنی با تراورس های کامپوزیتی :

بعد از تراورس های چوبی ، تراورس های آهنی مورد استفاده گرفتند. این تراورس ها اگر چه مانند تراورس چوبی در معرض خطرات پوسیدگی و هجوم حشرات نیستند اما بسیار سنگین بوده و در معرض خطر زنگ زدگی قرار دارند و نیاز به مراقبت پیوسته داشته و هزینه نصب و نگهداری آن ها بالاست. از طرفی هنگام استفاده سر و صدای زیادی هم ایجاد می کنند. بنابراین کالای جایگزینی محسوب نمی شوند.  

✳️ مقایسه اقتصادی تراورس های سیمانی با تراورس های کامپوزیتی :

تراورس های سیمانی : این تراورس ها در قرن 19 گسترش یافت و در در قرن 20 در کشورهای فرانسه ،آلمان و انگلیس بسیار مورد توجه قرار گرفت. چون در ترافیک های سنگین خوب عمل می کرد.

اما این تراورس ها دارای معایبی به قرار زیر نیز می باشند :  

  • ساخت تراورس سیمانی هزینه زیادی دارد.
  • با گذشت زمان مخصوصاً در شرایط جوی محرک دچار ترک خوردگی شده و خرد می شود.
  • در تراورس های تقویت شده با آهن ترک های موجود باعث اکسیداسیون میله داخل آن می شود.
  • به علت سفت بودن زیاد، این تراورس ها دچار نقص زود هنگام شده و تنش وارده را به خوبی جذب نمی کنند.
  • نصب آن نسبت به تراورس چوبی و کامپوزیتی مشکلتر است.

 بدین ترتیب تراورس های کامپوزیتی می تواند جایگزینی مناسب برای تراورس سیمانی باشد.

 در شمال آمریکا تراورس های چوبی به خاطر شرایط جوی و هزینـه کمتـر سـاخت و آسـانتر بـودن نـصب متداولتر از سیمانی و آهنی است. اما به دلایل گفتـه شـده و معـایبی کـه داشـت امـروزه در امریکـا و اروپـا جایگزینی انواع تراورس ها با تراورس های کامپوزیتی کاملاً رواج یافته است.  


✔️ مواد اولیه و فرایند تولید تراورس های کامپوزیتی راه آهن


✳️ روش های متداول تولید تراورس های کامپوزیتی راه آهن به قرار زیر میباشد :

تراورسهای کامپوزیتی راه آهن در کشور ما تولید ندارد. اما در کشورهـای پیـشرفته ی دنیـا روش هـای مختلفـی بـرای ساخت آن وجود دارد. با مراجعه به سایت های اینترنتی و پتنت های موجود در این زمینه چند روش متـداول تهیه تراورس کامپوزیتی به شرح زیر استنتاج شده است.                                                           

مقدمه ای بر ساخت تراورس کامپوزیتی :

اولین گام ها در جهت رفع مشکلات تراورس های چوبی و افـزایش عمر آن ها، اصلاح شیمیایی آن ها با موادی مانندChromated copper arsenic, creosote  و برخی ترکیبات شیمیایی دیگر بوده ا ست.

روش دیگر استفاده از پلیمرهای بازیافتی مانند پلی اتیلن با دانسیته بالا و پایین ،پلی پروپیلن، اکریلونیتریل بوتادین استایرن، پلی وینیل کلراید به همراه فیلرهای معدنی مانند سنگ آهک،  شن وماسه و سنگ خارا و ... است.

در سال 1998 تراورسهای کامپوزیتی با استفاده از ضـایعات پلـی اتـیلن دانسیته بالا ، پلی پروپیلن، تایرهای بازیافتی به همراه الیاف شیشه ریز شده بـه عنـوان فـاز تقویـت کننـده ساخته شد.

در سال 2003 یک نوع تراورس کامپوزیتی با استفاده از پلیمر ترموست فنولیک به همراه الیـاف بلند شیشه بـا اسـتفاده از فراینـد پـالتروژن سـاخته شـد.

امـروزه در ژاپـن و برخـی از کـشورهای اروپـایی تراورس های کامپوزیتی از پلیمرهای ترموست مانند اپوکسی، فنولیک و پلی یورتـان بـه همـراه الیـاف بلنـد شیشه با استفاده از فرایند پالتروژن ساخته می شود.

اما در آمریکای شمالی و سـایر کـشورهای پیـشرفته از پلیمرهای ترموپلاستک و تایرهای بازیافتی اتومبیل به همراه الیاف خرد شده شیشه بـه عنـوان فـاز تقویـت کننده طی فرایند اکستروژن برای ساخت تراورس های کامپوزیتی استفاده می شود.

✳️ روش برگزیده برای تولید تراورس کامپوزیتی راه آهن به شرح زیر میباشد :

مواد اولیه مصرفی در تولید تراورس های کامپوزیتی راه آهن با ظرفیت 5500 تن در سال به قرار زیر میباشد :

  • پلاستیک بازیافتی : 3520 تن
  • پودر تایر: 1100 تن
  • الیاف شیشه : 825 تن
  • مواد افزودنی :55 تن

پلی الفین های بازیافتی که اغلب شامل پلی اتیلن با دانسیته بالا و پلی پروپیلن است کـه بـه میـزان 56 درصد وزنی در فرمولاسیون به کار می رود و می توان آن را از بطری ها و کیسه های پلاستیکی بازیافتی تهیه نمود.

به میزان 20 درصد وزنی از تایرهای اسقاطی اتومبیل به عنوان جزء الاستومری اسـتفاده مـی شـود.

الیاف فایبرگلاس خرد شده به عنوان جزء تقویت کننده به میزان 15 درصد وزنـی در فرمولاسـیون بـه کـار میرود که این جزء را هم می توان از پلیمرهای بازیافتی حاوی الیاف فایبر گلاس تهیه نمود. افزودنی ها هم به میزان 1 تا 5 درصد وزنی استفاده می شود.   

فرایند تولید تراورس های کامپوزیتی راه آهن به شرح زیر میباشد :

مواد اولیه به کار رفته ابتدا در یک اکسترودر دو پیچه مخصوص کامپاندینگ تحـت حـرارت 300 درجـه فارنهایت با هم مخلوط شده و سپس این مخلوط وارد یک اکسترودر دیگر که به سر آن یـک دای بـا شـکل مخصوص تراورس وصل است می شود.

بعد از خروج از اکسترودر دوم توسـط حوضـچه ی آب خنـک، سـرد میشود وقتی به دمای محیط رسید، به طول های مورد نظر که 259,2 سانتی متر است بریده می شود.          

فرایند اکستروژن به شرح زیر میباشد:

اکستروژن، در صنایع مختلف و با مواد مختلف انجام می  گیرد و به طور مـشخص در صـنایع لاسـتیک و پلاستیک تولید بخش عمده ای از محصولات را در بر می گیرد .

به کمک  این فرآیند قطعـات پلاسـتیکی در حالت خام با ابعاد معین قالب گیری می شوند . دستگاهی که به  این منظـور مـورد اسـتفاده قـرار مـیگیرد اکسترودر نامیده می شود.

اکسترودر در انواع مختلفی مانند اکسترودر مارپیچی، فشاری و ... موجود میباشد. اکسترودرهای تک مارپیچ رایج ترین انواع اکسترودرها هستند.

اینگونه اکسترودرها قابلیت فر آیند اکثر مواد موجود را با اقتصادی ترین شر ایط بهره برداری در هم آمیخته و بدین لحاظ با استقبال فـوق العـاده مواجـه شده اند.

اکسترودر در فرآیند اکستروژن سه عمل اصلی انجام می دهد :

  1. مواد را یا ذوب کرده و یا به حالت خمیری در می آورد.
  2. فشاری جهت حرکت دادن مواد به طرف مجرای قالب بر آنها اعمال می کند.
  3. عمل اختلاط و اعمال برش را روی مواد انجام می دهد.

اساس مکانیکی فرایند اکستروژن ساده است. یک مار پیچ درون سیلندر میچرخد و ماده پلاسـتیک را بـه جلو میراند.

مارپیچ مانند یک سطح شیب دار است که  پیرامون یک محور پیچیده شده اسـت. هـدف از این کار( چرخش)، چند برابر سازی نیرو است تا از این طریق بر نیروهای مقاوم بزرگی که موجودند، غلبه شود.

در فرآیند اکستروژن سه نیروی مقاوم وجود دارند که باید بر آنها غلبه کرد.

این نیروها عبارتند از : مـالش ذرات جامد خوراک بر دیواره سیلندر و همچنین ذرات جامد بر یکدیگر در بخش های نخستین مارپیچ ( ناحیه خوراک ) ، چسبندگی مذاب به دیواره سیلندر و در نهایت مقاومت مذاب سیال در مقابل حرکـت.

مهمتـرین منبع گرمایی برای ذوب مواد تقریبا در تمامی سیستم های اکستروژن، انرژی گرمـایی حاصـل از گـردش و اصطکاک مارپیچ ( که توسط موتور در سیلندر می چرخد ) با مواد پلاستیک است.

در نتیجه در بسیاری از فرآیندها این نکته مهم را باید در نظر داشت که گرمکن های سیلندر، منبع عمـده و اصلی برای گرم کردن ماده به هنگام ذوب آن محسوب نمیشوند و برخلاف آنچه که ما فکر میکنیم ، اثـری چندان در فرآیند گرم کردن و ذوب ماده ندارند.

اکستروژن فرآیندی است که در آن انرژی از موتور و گاهی گرم کن ها به پلاستیک سرد منتقل می شود و در نتیجه مواد از شکل جامد به مذاب تبدیل میشوند .

مواد ورودی به بخـش خـوراک اکـسترودر سـردتر از سطح مارپیچ و سیلندر است، اما دمای سطح سیلندر در ناحیه خوراک همواره بالاتر از محدوده دمایی ذوب ماده پلاستیک است .

سطح سیلندر در تماس با ماده پلاستیک ورودی سرد می شود و همزمـان بـا انتقـال گرما از بخش های انتهایی سیلندر و همچنین توسط گرم کن ها گرم میشود

.بخش های انتهایی که به قالب سر اکسترودر نزدیک ترند، به دلیل گرمای ناشی از اصطکاک بین مارپیچ و مواد ، گرم میشوند و نیـازی بـه گرم کن ندارند ، اما بخشی از سیلندر که در ناحیه خوراک واقع است، ممکن است به گرما نیاز داشته باشد و به همین خاطر گرمکن های این ناحیه میبایست روشن باشند.

ماده پلاستیک میبایست بـه سـطح سـیلندر بچسبد تا از طریق تراشیده شدن توسط پره های مارپیچ به جلو حرکت کند و انتقال داده شود.  در نتیجه ضریب اصطکاک بالایی بین ذرات پلاستیک و سطح سیلندر مورد نیاز است که این ویژگی به شـدت تحـت تأثیر دمای سطح سیلندر در ناحیه خوراک است.

اگر ذرات پلاستیک به سطح سیلندر بچسبد، فقط به دور خود می چرخند و به جلو حرکت نمی کنند. اصطکاک سطحی تنها چیزی نیست که بر حرکت خوراک تأثیرگذار اسـت. 

بـسیاری از ذرات هرگـز بـا سطح سیلندر و یا کف مارپیچ تماس پیدا نمیکنند، بنابراین می بایست اصـطکاک و درهـم قفـل شـوندگی مکانیکی و چسبندگی در میان توده ذرات پلاستیک وجود داشته باشد.

در تولید این محصول نیز ابتدا ماده خام پلیمری به همراه مواد افزودنی به اکسترودر خورانده می شـود،  در طول اکسترودر مواد تحت شرایط دمایی معین و تعیین شده با یکدیگر مخلوط می شود زمان ماندگاری مواد درون اکسترودر، دمای قسمت های مختلف اکسترودر و سایر پارامترها از جمله سرعت چرخش بسته به نوع اکسترودر، میزان محصول تولیدی، ویژگی های ماده خام پلیمری و ...تنظیم می گردد. 

پس از پایان عملیات اختلاط ماده آمیزه مذاب وارد دای می شود و به صورت مورد نظر شکل میگیرد. سپس محـصول توسط سیستم خنک کن ، خنک شده تا به دمای محیط برسد. 


✔️ ماشین آلات و تجهیزات و تاسیسات و پرسنل کارخانه تولید تراورس های کامپوزیتی راه آهن با ظرفیت 5500 تن در سال


✳️ ماشین آلات و تجهیزات خط تولید کارخانه تولید تراورس های کامپوزیتی راه آهن به قرار زیر میباشد :

  • اکسترودر دو پیچه مخصوص کامپاندینگ : 1 دستگاه
  • اکسترودر تک پیچه مخصوص شکل دهی : 1 دستگاه
  • سیستم خنک کننده : 1 دستگاه
  • دستگاه کشش و برش : 1 دستگاه

✳️ تاسیسات مورد نیاز کارخانه تولید تراورس های کامپوزیتی راه آهن با ظرفیت 5500 تن در سال به قرار زیر می باشد :

  • تأسیسات سرمایش و گرمایش
  • تأسیسات اطفاء حریق
  • تأسیسات آب و فاضلاب

✳️ میزان آب و سوخت و برق مصرفی سالانه کارخانه تولید تراورس های کامپوزیتی راه آهن با ظرفیت 5500 تن در سال به قرار زیر می باشد :

  • برق مصرفی : 360000 کیلووات
  • آب مصرفی : 18000 مترمکعب
  • گاز: 300000 مترمکعب

✳️ نیروی انسانی مورد نیاز کارخانه تولید تراورس های کامپوزیتی راه آهن با ظرفیت 5500 تن در سال به قرار زیر می باشد :

  • مدیر ارشد : 1 نفر
  • مدیر واحدها : 3 نفر
  • پرسنل تولیدی متخصص : 3 نفر
  • پرسنل تولیدی (تکنسین) : 5 نفر
  • کارگر ماهر : 5 نفر
  • کارگر ساده : 10 نفر
  • خدماتی : 2 نفر

✔️ کدهای آیسیک و تعرفه های گمرکی و استانداردهای صنعت تولید تراورس راه آهن


✳️ کدهای آیسیک و تعرفه های گمرکی صنعت تولید تراورس راه آهن به قرار زیر میباشد :

  • کد آیسیک تراورس راه آهن : 20101133
  • کد آیسیک تراورس سیمانی : 26951221
  • کد تعرفه گمرکی تراورس چوبی برای راه آهن یا تراموای یا همانند : 4406
  • کد تعرفه گمرکی لوازم احداث خط آهن یا تراموای از چدن، آهن یا از فولاد: ریل ،کنتر ریل (Contre-rail) و ریل چنگکی یا دندانه دار (Rack rail)، سوزن  (Switch blade)، میله سوزنبانی (Point rod) و سایر لوازم تقاطع یا تغییر مسیر، تراورس،  پشتبند (Fish-plate)، ریل نگهدار (Chair). گوشه (Chair wedge)، بالشتک (Sole plaste)، گیره ریل (Rail clip)، صفحه و میله فاصله نگهدار دو ریل (Bedplate) و سایر قطعات برای نصب، اتصال یا استوار کردن ریل ها : 7302
  • کد تعرفه گمرکی اشیاء ساخته شده از سیمان، از بتون یا از سنگ مصنوعی، حتی مسلح شده : 6810
✳️ استانداردهای صنعت تولید تراورس راه آهن به قرار زیر میباشد :
  • Standard Practice for Fiber Reinforcement Orientation Codes for Composite Materials (D-6507)(ASTM)
  • Standard Guide for Identification of Fiber-Reinforced Polymer- Materials in Databases (E-1309) (ASTM)
  • Compliance and vibration test (17025)(ISO)
  • Compression modulus & compression yield stress (D6108)
  • Flexural modulus & flexural strength (D6109)
  • American Railroad Engineering and Maintenance of Way Association specifications for composite railroad ties (AREMA)1
  • Facility for Accelerated Service Testing (FAST)2
  • AREMA : یک زیر کمیته تراورس های مهندسی است که به منظور گسترش راهنمایی های مهندسی در زمینه مشخصات و پارامترهای عملکردی تراورس های کامپوزیتی است.
  • FAST: در زمینه تست پارامتر های عملکردی تراورس های کامپوزیتی است.

✔️ زمین ، محوطه سازی و ساختمان سازی مورد نیاز کارخانه تولید تراورس های کامپوزیتی راه آهن با ظرفیت 5500 تن در سال

✳️ زمین و محوطه سازی مورد نیاز کارخانه تولید تراورس های کامپوزیتی راه آهن به قرار زیر می باشد :

  • زمین : 1550 مترمربع
  • محوطه سازی، خیابان کشی، پارکینگ و فضای سبز : 500 مترمربع
  • دیوارکشی : 200 مترمربع  
  • زمین سالن های تولید و انبار : 450 مترمربع
  • زمین ساختمان های اداری، خدماتی و عمومی : 50 مترمربع
  • زمین محوطه : 1000 مترمربع
  • زمین توسعه طرح : 50 مترمربع

✳️ ساختمان سازی مورد نیاز کارخانه تولید تراورس های کامپوزیتی راه آهن به قرار زیر می باشد :

  • سوله خط تولید : 400 مترمربع
  • انبارها : 50 مترمربع   
  • ساختمان های اداری ، خدماتی و عمومی : 50 مترمربع

✍️ جهت تهیه مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید تراورس کامپوزیتی راه آهن ، با اطلاعات کاملا به روز با فرمت Word و PDF و با گزارش گیری نرم افزار کامفار ، جهت اخذ جواز تاسیس یا وام و تسهیلات بانکی ،با ما تماس بگیرید .


📚 دانلود فایل های طرح توجیهی تیپ تولید تراورس کامپوزیتی راه آهن


👈 توجه : کلیه ی طرح های تیپ یا آماده ، صرفا کاربرد مطالعاتی و تحقیقاتی داشته و جهت اخذ مجوز و یا تسهیلات و وام بانکی مناسب نمیباشند . جهت تهیه طرح توجیهی با کاربرد اجرایی و بانکی با ما تماس بگیرید.

فايل‌ها:
zipطرح توجیهی تولید ﺗﺮاورس ﻫﺎی ﻛﺎﻣﭙﻮزیتی راه آﻫﻦ 47 صفحه داغ
نويسنده;امیر حبیبی
تاريخپنج شنبه, 18 آبان 1396 01:58
حجم فايل 617.04 KB
دانلود 139

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

zipطرح توجیهی توليدی قطعات کامپوزیتی ( تراورس راه آهن ) سال 97
تاريخدوشنبه, 16 ارديبهشت 1398 21:29
حجم فايل 973.69 KB
دانلود 87

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

zipطرح توجیهی تولید تراورس های کامپوزیتی راه آهن 20 صفحه سال 93 داغ
تاريخدوشنبه, 16 دی 1398 13:10
حجم فايل 2.85 MB
دانلود 114

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.


کسب و کارهای پر طرفدار

صنایع تبدیلی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories