• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تولید پودر اکسید زیرکونیوم جهت ساخت روکش های دندان زیرکونیا

(1 vote, average 5 out of 5)

Zirconia toothpaste

جهت آشنایی با طرح توجیهی تولید پودر اکسید زیرکونیوم جهت ساخت روکش های دندان زیرکونیا ، این صفحه را مطالعه نمایید . زیرکونیوم که از معدن سیلیکات زیرکونیوم بدست می آید ، ماده ای معدنی می باشد ، که دارای وزن پایین تری نسبت به فولاد و مقاومتی برابر با مس می باشد . از زیرکونیوم در صنعت سفال سازی ، تولید روکش دندان ، شیشه سازی و ... استفاده می شود .

معرفی طرح توجیهی تولید پودر اکسید زیرکونیوم جهت ساخت روکش های دندان زیرکونیا :

زیرکونیوم عنصری می باشد ، که از سنگ معدنی زیرکون بدست می آید . زیرکون ماده ای به صورت بلوری شکل و طوسی رنگ و یا پودری و بدون رنگ می باشد ، که در آن زیرکونیوم و Hafnium دارای نسبت 50 به 1 می باشند . جداسازی این دو ماده از زیرکون بسیار سخت می باشد . یکی از معادن اقتصادی برای استخراج زیرکونیوم ، معدن سیلیکات زیرکونیوم می باشد . همچنین زیرکونیوم به عنوان ماده فرعی در معدن کاری بدست می آید .
زیرکونیوم از فولاد سبک تر بوده و دارای مقاومت بالایی دربرابر زنگ زدگی می باشد . در جواهر سازی برای تولید الماس های تقلبی از دی اکسید زیرکونیوم استفاده می شود . محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید پودر اکسید زیرکونیوم جهت ساخت روکش های دندان زیرکونیا ، علاوه بر ساخت روکش دندان ، در سفال سازی ، لوله سازی ، تولید نیروی اتمی ، به عنوان محلول ضدعفونی کننده ، برای آتش زدن جنگل ها ، تولید ظروف مخصوص ذوب فلز در آزمایشگاه ها ، تهویه هوا ، شیشه سازی و.... دارای کاربرد می باشد .

مزایای محصول تولید شده ، پس از اجرای تولید پودر اکسید زیرکونیوم جهت ساخت روکش های دندان زیرکونیا ، به شرح زیر می باشد :

روکش دندان زیرکونیا ، یک نوع روکش دندان می باشد ، که با استفاده از فریم های زیرکونیومی تقویت شده ساخته می شود . روکش های زیرکونیا دارای استحکام و دوام بالاتری نسبت به سایر روکش ها می باشند . همچنین این روکش ها سبب ایجاد زیبایی طبیعی در دندان ها شده و قابل استفاده توسط افرادی که دارای آلرژی فلزی هستند ، می باشد .

مراحل روکش دندان ، پس از اجرای طرح توجیهی تولید پودر اکسید زیرکونیوم جهت ساخت روکش های دندان زیرکونیا ، به شرح زیر می باشد :

در مرحله اول به اندازه ضخامت روکش ، دندان را تراش می دهند .
در مرحله دوم از روی دندان تراش خورده قالب گیری صورت گرفته ، سپس با توجه به رنگ دندان های مجاور ، رنگ روکش انتخاب می شود .
در مرحله سوم ابتدا یک روکش موقت از جنس رزین آکریلیک ساخته می شود ، سپس به صورت موقت روی دندان ها قرار داده می شود .
در مرحله چهارم ، روکش سفارشی ساخته شده روی دندان ها امتحان می شود .
در نهایت روکش موقت برداشته شده و روکش دائمی بر روی دندان ها قرار داده می شود .

ماندگاری روکش دندان

میزا ماندگاری روکش دندان ها توجه به سطح بهداشت بیمار ، جنس دندان های فرد ، عادات اشتباه فردی از جمله جویدن ناخن و ... متغیر می باشد . اما در حالت کلی اگر فرد نکات بهداشتی را رعایت نماید ، همچنین روکش به صورت درست روی دندان ها قرار بگیرد ، روکش ها تقریبا بین 8 تا 12 سال عمر خواهند کرد .

در صورتی که نیاز به طرح توجیهی و امکان سنجی تولید پودر اکسید زیرکونیوم ، برای ارائه به بانک یا اخذ مجوز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

:: مطالب مرتبط :

:: دانلود طرح توجیهی احداث کارخانه تولید دهان شویه

:: دانلود طرح توجیهی احداث کارخانه تولید یونیت دندانپزشکی

:: این مطالب هم ممکن است برای شما جذاب باشند  :

:: نگارش طرح توجیهی اختصاصی با کامفار برای اخذ وام و مجوز

:: دانلود هزاران طرح توجیهی تیپ صنعتی و معدنی

:: دانلود طرح های توجیهی سال 96 و 97 و 98

:: دانلود طرح های توجیهی تیپ کشاورزی و دامپروری

:: دانلود طرح های توجیهی گردشگری و بوم گردی و خدماتی

:: جهت عضویت در سایت کلیک نمایید .

:: جهت ورود به سایت کلیک نمایید .


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories