• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تاسیس کلینیک دامپزشکی

(2 votes, average 5 out of 5)

Veterinary Clinic2

جهت آشنایی با طرح توجیهی تاسیس کلینیک دامپزشکی ، این صفحه را مطالعه نمایید . کلینیک دامپزشکی مکانی می باشد که در آن خدماتی ازقبیل معاینه دوره ای ، کوتاهی مو ، گرفتن ناخن ، صدور گواهی سلامت و ... ، ارائه می شود . بیمارستان دامپزشکی نیز مکانی می باشد ، که حیوانات بیمار را در آن بستری نموده و از حیوانات در طول دوره بیماری نگهداری می کنند . بیمارستان ها دارای فضای بزرگتر و امکانات و تجهیزات بیشتری نسبت به کلینیک ها می باشند . درمانگاه دامپزشکی نیز مکانی همراه با امکانات مورد نیاز جهت معاینه ، تشخیص و معالجه بیماران می باشد ، که خدمات درمانی سرپایی را برای حیوانات ارائه نموده و اگر لازم باشد ، اکیپ های سیار را به مناطق تحت پوشش می فرستد .

معرفی طرح توجیهی تاسیس کلینیک دامپزشکی :

کلینیک دامپزشکی :

کلینیک دامپزشکی مکانی می باشد که در آن انواع خدمات مورد نیاز که مرتبط با سلامتی حیوانات هستند ، ارائه می شود . درصورتی که حیوانات خانگی با مشکل مواجه شوند و یا بیمار شوند ، برای درمان باید آن ها را به کلینیک دامپزشکی ببرند تا حیوان مورد نظر توسط دکتر دامپزشک معاینه و معالجه شود . امروزه علاقه مردم به نگهداری حیوانات گوناگون در منازل مانند سگ ، خرگوش ، گربه ، پرندگان و سایر حیوانات بسیار بیشتر از گذشته شده است ، به همین جهت تعداد حیوانات خانگی مخصوصا در شهر های بزرگ رو به افزایش می باشد و به دنبال آن نیز تعداد کلینیک های دامپزشکی افزایش یافته است .
زمانی که حیوانات بیمار هستند و یا رفتار های غیر طبیعی انجام می دهند و دارای حالت بی حالی و بی اشتهایی می شوند باید آن ها را به کلینیک دامپزشکی برد . به علاوه حتی اگر حیوانات دارای حالت طبیعی باشند ، باید سگ ها و گربه ها را حداقل سالی یکبار به کلینیک برد و آن ها را واکسینه نمود .

خدمات قابل ارائه در کلینیک های دامپزشکی عبارتند از :

ازجمله خدماتی که در کلینیک های دامپزشکی ارائه می شوند ، عبارتند از : معاینه دوره ای حیوانات ، واکسیناسیون حیوانات ، تمیز کردن گوش حیوانات ، کوتاه کردن موی حیوانات ، گرفتن ناخن حیوانات ، خوراندن قرص ضد انگل به حیوانات یا انگل زدایی حیوانات ، صدور شناسنامه ، کاشت میکروچیپ ، صدور گواهی سلامت حیوانات ، آزمایش خون ، جراحی جزئی ، پت شاپ ، کوتاه کردن پر پرندگان ، اصلاح نوک پرندگان ، فروش غذای حیوانات و ...

بیمارستان دامپزشکی :

بیمارستان دامپزشکی نیز مکانی می باشد که حیوانات بیمار را در آن بستری نموده و از حیوانات در طول دوره بیماری نگهداری می کنند . بیمارستان ها دارای فضای بزرگتر و امکانات و تجهیزات بیشتری نسبت به کلینیک ها می باشند . در هنگامی که حیوانات به امکانات تشخیصی ویژه نیاز دارند ، باید به بیمارستان دامپزشکی مراجعه شود .
ازجمله خدماتی که در بیمارستان های دامپزشکی ارائه می شوند ، عبارتند از : عکسبرداری و سونوگرافی ، آزمایش خون ، بستری و پانسیون ، جراحی های سخت و طولانی و .....

درمانگاه دامپزشکی :

درمانگاه دامپزشکی مکانی همراه با امکانات مورد نیاز جهت معاینه ، تشخیص و معالجه بیماران می باشد ، که خدمات درمانی سرپایی را برای حیوانات ارائه نموده و اگر لازم باشد ، اکیپ های سیار را به مناطق تحت پوشش می فرستد .

نیروی انسانی مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی تاسیس کلینیک دامپزشکی ، عبارتند از :

• مدیر
• دکتر دامپزشک
• مسئول پذیرش کلینیک
• کارآموز
• آرایشگر حیوانات
• مسئول پت شاپ
• مسئول خدمات

 در صورتی که نیاز به طرح توجیهی و امکان سنجی تاسیس کلینیک دامپزشکی ، برای ارائه به بانک یا اخذ مجوز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

فايل‌ها:
zipطرح توجیهی احداث کلینیک دامپزشکی 24 صفحه سال 95
تاريخشنبه, 14 دی 1398 03:08
حجم فايل 668.29 KB
دانلود 71

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories